𝐄𝐈𝐆𝐇𝐓𝐓𝐄𝐄𝐍

839 111 20
                                    

➴➵➶➴➵➶➴➵➶

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

➴➵➶➴➵➶➴➵➶

17 MART 2001

Sevgili Adele,

Sana söyledim.

Sana nasıl hissettiğimi söyledim.

İyi gitti mi? Kısmen.

Bana paniğe bağlı kalp krizi vermek zorundaydın sanki, değil mi?

'Seni seviyorum' dediğimde cevap vermedin, hayır hiçbir şey demedin, ama sen kalkıp hızla tuvalete gittin. Kızlarla hiç bu kadar iyi olmamıştım, o yüzden belli ki bir şeyleri batırdığımı düşündüm.

Brighton sokaklarından birinde küçük bir İtalyan restoranında oturuyorduk, bu yüzden sen kalkıp gittiğinde seni tuvalete kadar takip edemedim. Daha büyük bir yerde olsaydık inan bana, yapardım. Bunun yerine orada sonsuzluk gibi süren zaman diliminde bir aptal gibi oturdum.

Ama sonra geri döndün. Benden ayrılmak için geri döndüğünü düşündüm ama yapmadın.

Seni sevdiğimi söylediğimden sonra kutlama seks yapacağımızı düşündüğüne hala inanamıyorum. Kısmen iyi gittiğini bu yüzden dedim, akşama lafım yok ama cidden mi? Ve söylediğine göre bacaklarını almayı unuttun, bu yüzden tuvalete koştun ve anlamadığım bir şekilde orada bacaklarını traş ettin. Hala bunu nasıl yaptığın hakkında bir fikrim yok. Siz kadınlar, beni korkutuyorsunuz.

Sersemlediğimi söylemem lazım. Biliyorum, o an çok fazla güldüm ve seni utandırdım ama bebeğim, cidden mi? Bunu seni sevdiğimi söylediğimde yapmak zorunda mıydın?

Ama sonra beni sevdiğini söyledin ve her şey yerine oturdu.

Sen beni seviyorsun ve bende seni seviyorum.

Bütün aşkımla,
Harry.

𝐋𝐞𝐭𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐓𝐨 𝐌𝐮𝐠𝐠𝐥𝐞 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin