1.rész

462 9 0
                                    

Szombat van....Hála az égnek.Reggel az idegesítő bátyám csörömpölésére ébredtem.Le ballagtam a lépcsön és akkor látom hogy az én bátyám min ügyködik annyir..a.Reggelit akart csinálni.Én csak áltam a lépcső előtt és néztem,hogy mennyit killódik.

H: Reggelt drága bátyám!-odamentem és nyomtam egy puszit az arcára

I: Neked is hugi!

H: Ma mit fogunk csinálni??-kérdeztem 

I:  Hát ma kiungrunk a fiukkal a prakba. Ha gondolod kijöhetsz.

H: Hát jó felőlem mehetünk.

I: Tényleg? Hugi jól vagy? Nem szoktál te velem kijönni a parkba.

H: Igen igen és nekem  is jót tesz hogy ha egy kicsit kénézek arra a helyre ahol a bátyám a legtöbb idejét tölti.

I: Rendben  10 perc mulva indulunk.... A bmx-ed elő készítem.- Igen annak ellenére hogy én nem szeretek bmx-zni a tesomtól kaptam egyet születésnapomra.

-----------Parkban----------

I: Csövi fiuk !!-pacsizott le a srácokkal.

Fiuk: Cső-köszöntek egyszerre

H: Sziasztok.

F: Sziaaaaa.

Z (zozo) : Te Imi hol tartottad ezt a csajszit???

I: Fiúk ő itt  a kishugom Harmat.

Miután mindenki bemutatkozott mindenkinek a fiuk bevédőztek és neki áltak beadni,begyakorolni pár trükköt. Én csak ültem a padon és néztem őket.Egy kis idő mulva valaki megérkezik mellém.

Z: Szia csajszi!

H: Hello.-letette a bmx.et s leült mellém.

Z: Hogy hogy eddig nem láthattunk téged sehol?

H: Hát nagyon nem szeretek skate parkba járni meg amugy sehova. Én az az otthon ülös fajta vagyok....De ahogy elnézem ez meg fog változni.

Z: Jól sejted csajszi.

Egyszer csak egy tekintettet éreztem magamon....A bátyám figyelt minket és mivel én egy szégyenlős fajta lány vagyok mihelyt észrevettem abban a percben elszégyeltem magam és elpirulhattam mert Zozo rá nézett a bátyámra és mosolyoghatott.

Z: Namivan kislány csak nem vagy szégyenlős?

H: De egy kicsit igen - mondtam még mindig zavarban meg fúl vörössen.

P: Na jó srácok nincs kedvetek eljönni nálunk?

F( fiuk) : De persze mennyünk.

Elindultunkén toltam a bmx-em de mivel a neki áltak gyorsan tekerni így lehagytak.Mikor észre vette Zozo hogy én nem megyek s nem tekerek utánuk akkor visszafordult és odajött mellém és nekiált tolni a bmx-et.

Az odáig vezető utat végig beszélgettük meg nevettük.Egy gyönyörű házhoz érkeztünk. Csoda szép volt. Zozó szülei nem voltak otthon így a fiuk hirtelen döntést hoztak hogy aludjunk Patrikéknál...

H: Khm....fiuk van egy kis bökkenő?

Z: Mi az??

H: Az egy dolog h azt akarjátok hogy itt alugyunk de nekem nincs semmi cuccom....

Z: Jó haza viszlek és hozunk neked pár cuccot...polót meg kapsz tőlem.

H : Oké...akkor indulhatunk?

Z: Igen.

------------Nálunk-----------

Felmentünk a szobámba és míg összeszedtem pár cuccot addig beszélgedtünk Zozoval. 


Egy különös nyárWhere stories live. Discover now