Pár órát ülhettünk kint mert éreztem hogy felemelt és felvitt a szobába és betett az ágyba... Majd gondolom elment fürdeni hisz pár percig nem jött vissza. Igazam is lett pár perc mulva besüppedt melletem az ágy és valaki betakart.Majd egy kezet éreztem a derekamon, ennek hatására én hozzá bujtam és úgy aludtunk egész éjjel. Reggel arra ébredtem fel,hogy még mindig az alvó Zozó karjaiban fekszem. Megprobáltam kihámozni magam akarjai közül ami sikeres volt és kikaptam egy pólóját a szekrényből ami nekem combközépig ért így tökéletes volt arra hogy le tudjak vánszorogni a konyhába.Mikor leértem a konyhába az a látvány fogadot hogy a fiuk egy része a kanapén más része a földön fekszik és alszik. Csináltam egy kávét éskiüldtem a hintára mert pont oda sütött a nap. Kimentemleüldtem a hintára és betakaróztam a kint hagyott pokróccal.
Z: Jó reggelt Harmat!-jött ki Zózó komás fejjel.
H: Neked is Zozó.-oda jött mellém és leült mellém és ugyan úgy ahogy az este ültünk a hintán és Zozo ugyan úgy átkarolt és összekulcsolta ujjainkat.
Z: Hogy aludtál?
H: Jól köszönöm és te?
Z: Én is -majd bele puszilt a hajamba.
Pár perc után egy telefon kijelző került az arcom elé amin a kamera volt megnyítva és Zózó lefényképezte az összekulcsolt ujjainkat:
Z: Ez már örök emlék lessz számomra-majd beálította háttérképnek.
Z: Harmat beszélnünk kell! - majd magával szembe fordított.
H: Igen? Valami baj van?
Z: Nincs nyugi.-majd elhalgatott és elmerült a szememben. Én ugyan ezt tettem. Majd egyszer csak elkezdett közeledni felém. Majd megcsokolt. Jóóó hosszúra sikeredett ez a csók amit nem is bántam. Csók közben egy vakú villanását vettük észre.Miután szétváltak ajkaink Patrikot vettük észre éppen ahogy fényképez minket.
H: Patrik!!!!!
P: Mondjad !?
H: Törlöd ki azonnal!!
P: Nem!
H: Ha már nem is törlöd le akkor küld már át.
P: Rendben- átküldte tényleg nagyon jó kép lett ez de akkor is megölöm Patrikot.
H : Köszönöm.
Ez után neki áltam reggelit csinálni míg Zozóék össze kaparják a fiukat.. Patrik össze kötötte a tévét a laptoppal és rakott zenét míg Zozó probálta felkelteni a fiukat. De Patrik a leptop háttérképe ként a ma reggel készült képünket rakta be Zozóval. Mikor a fiuk magukhoz tértek megszolalt Imi:
I: Öm.....srácok le maradtunk valamiről?
H: Nem miért?
I: Nézd csak egy percre a tv-re.-mikor megláttuk Zozóval abban a percben egymsáranéztünk és elmposolyodtunk.
Z,H : ÁÁÁ nem ti nem maradtatok le semmiről.-nevettük el magunkat.
I: Hugi az ott te vagy?
H: Nem merta szomszéd néni.
I: Gratulálok!!!!-futott hozzám az idióta bátyám és megölelt.
H: Nincs még amiért ennyire örülj !-mondtam neki mosolyogva