4.rész

283 8 0
                                    


I: Na majd meglátjuk.-mondta hatalmas vigyorral az arcán.

A nap többi részét Zozóéknál töltöttük és beszélgettünk meg játszottunk meg persze a fiuk aludtak.

Z : Harmat beszélhetnénk?-kérdezte Zózó

H: Persze.-mondtam.

Z: Tudod,az a reggeli csók sokat jelentett nekem.

H : Nekem is .-majd ujra megcsókolt.Imádom ezt az érzést.

Z: Harmat...akkor lennél a barátnőm?-nagyon meglepődtem mikor kimondta.

H: Persze !!-majd a nyakába ugrottam és megcsókolt

Szerencsére ezt a pillanatot Patrikék nm tudták megzavarni hisz úgy aludtak mint a bunda.

Mikor felkeltek Patrikék az a látvány fogadta őket hogy én és Zozó össze bujvan nézzük a filmet 

P: Nem akarom megzavarni a romantikát de .....itt vagyunk mostmár mi is .

H : Rendben! Akkor neki fogok megcsinálni  a vacsorát.

Neki áltam csinálni a vacsorát és addig a fiuk játszottak nevettek stb.stb. Majd egyszer csak egy kezet éreztem a derekamon és egy puszit kaptam az arcomra.Zozó jött oda hozzám.

Z: Na manó hogy álsz a kajával?

H: Jól. Nem csakéhes vagy? -erre a mondatra adtam neki egy puszit az arcára.

Z: De nagyon.-majd megcsokolt.

H: Mindjárt kész van.

Megvacsoráztunk és leültünk  a kanapére beszélgetni és zenét halgatni.

Majd egyszer csak jött egy értesítés a telefonomra: 

" @zozokempf megjelölt téged egy bejegyzésben"

mikor megnyitottam a reggeli közös képünket dobta fel.Az nap minden percben rezgett a telefonom.Sokan gratuláltak meg sokan írták hogy milyen szép vagyok ami nekem nagyon jól esett.


Egy különös nyárHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin