2.rész

345 8 0
                                    

Ahogy pakolásztam egy tekintetett éreztem magamon és megfordultam és észrevettem hogy Zozo csak ugy néz engem és mosolyog.

H: Nah mi van Zozóka?

Z: Zozóka??

H: Jól hallotad Zozóka .

Zozó erre csak felkelt az ágyról odajött hozzám és felkapott majd ledobott azágyra és el kezdett csikizni. 

H: Zozó légyszives hagyd abba!!-kiáltottam volna neki ha minden egyes szót nem röhögtem volna el.

Z: Zozóka igen Zozóka...Na most megkaptad a magadét.

H : Végre.....amugy meg kész vagyok...

Z: Rendben akkor mehetünk?

H : Igen mehetünk

Az úton egész végig nevettünk meg beszélgettünk.

Mikor oda értünk Zozóékhoz egy nagyon cuki dagi mopsz futott felém.Én lehajoltam elé hogy simogassam meg de ő rámugrott én meg felestem. Zozó csak ált és halt meg a nevetéstől.

H: Khm....Zozó nem szeretnél segíteninekem?

Z: Jövök!!-De mikor nyutotta a kezét hogy felhuzzon egy hirtelen döntés során megfogdtam s lerántottam a földre de szerencsémre rám esett.... Elkezdtünk nevetni...Egyszer csak Patrik lépett ki az ajtón....

P :Fiuk...gyertek csak!!

F: igen?

P : Egy napja ismerik csak egymást és már  egymáson feküdnek...

H : Ha ha ha ....nagyon vicces vagy Patrik.....

A nap további részét együtt töltöttük nevettünk stb....Az este a fiuk kicsit a kelleténél  többet ittak...kivéve engem és  Zozót.... Egy ideje már kint ülök az udvaron és gondolkodom a mai napon.... De egyszer csak azon veszem észre magam,hogy egy ideje csak Zozóról gondolkodom és szivezem az insta képeit...... Csak nem lehetek belé szerelmes.....Bár megtörténhet.....nem néz ki rosszul és a mosolya az valamii ahwwww....... Ja mi az egyik fiu barátomról áradozok magamban......Addig addig gondtolkodtam Zozón míg elaludtam a hintán. Egyszer csak érzem hogy valaki leül a hintára és betakar enem és átölel...Abban a pillanatban tudtam hogy ki az  de azért biztosra mentem és rátettem a kezem a karjára....És igen persze hogy Zozó volt az ki más??A többiek rég  kiütötték magukat....Pár percet lehetet a kezem a karján mert ő megfogta a kezem és összekulcsolta ujjait az enyémmel.

Egy különös nyárWhere stories live. Discover now