-2- O Kasları Neden Yapmıştın?

367 23 3
                                    

Dersin bittiğini belirten zil sesini duyunca rahatlıkla bir nefes verip sıramdan kalktım. Defterimi elime aldım ve koridora çıkıp yürümeye başladım. Çoğu öğrenci hızlı adımlarla okuldan çıkarken birinin adımı seslendiğini duyar gibi oldum.

"Buğra!"

Arkamı döndüğüm de sarışın bir kız kolumu tutuyordu. Kaşlarımı çatıp kolumu tutan eline indirdim bakışlarımı. Birinin bana dokunmasını sevmiyordum. Hızla elini çekip gülümsedi.

"Şey, kalemini sıranın üzerinde unutmuşsun da onu getirdim ben."

Elinde ki kalemi alıp cebime attım. Getirmesi gerekmezdi bu yüzden ona teşekkür etmeyecektim. Arkamı dönüp yürümeye devam ettiğim sırada onu duydum. Sessiz konuşmuştu ama duyamayacağım kadar sessiz değildi.

"Bir şey değil."

***

Cafeye geldiğimde Gözde gülümseyerek yanıma geldi. O da benim gibi burada çalışıyordu.

"Erkencisin."

Başımı sallayıp mırıldandım.

"Evet."

Arka bölümde lacivert t-shirt ve siyah pantolonumu giydikten sonra siparişini almak için 3 numaralı masada oturan kızın yanına ilerledim. Başımı elimde ki küçük not defterinden kaldırmadan sordum.

"Siparişinizi alabilir miyim?"

"Sıcak çikolata alabilir miyim?"

"Tabi ki."

Siparişin hazır olmasını beklerken kapıdan giren kişiye takıldı gözlerim. Ona baktığımı fark edince gülümsedi. Bugün kalemimi getiren kızdı bu. Bakışları hep üzerimdeydi ve bu rahatsız ediyordu. Sıcak çikolata hazır olunca kıza götürüp masaya koydum. Gülümseyip teşekkür etti. Cebimde titreyen telefonu fark edince elimi cebime attım.

Küçük AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin