2. Padá tyran, něco si přej!

131 17 11
                                    

Jako první promluvil Jirka. ,,No to je přeci úplně jasné," prohlásil a opřel se do židličky. ,,Vyvěsíme na střechu moji vlajku."

Upřelo se na něj sedm osm pohledů ve stylu "Jako vážně?". KGTrojka však vypadal smrtelně vážně. ,,Takže polezeme na střechu. V pyžamu." zopakoval nevěřícně Burr. ,,Protože si jeden blbej králíček chce označkovat teritorium-" zavrčel Mulligan a byl něžně umlčel Sis, která mu do pusy nacpala lžičku. George majestátně stoupl, přišlápl si lem pláště a oddržkoval se od stolu. Následně vytáhl z kapsičky modročervenobílou vlaječku a jal se pochodovat na dvůr.

,,Nu? Jak se tam dostanu?" obrátil se na mě. Nervózně jsem si prohrábla vlasy. ,,No já nechci nic říkat, ale přes horní patro," poslala jsem ho zpátky do domu a nahoru. ,,Vylez-" Pár set let starému chlápkovi, co chce na střechu v královském pyžamu, asi moc vykat nejde, takže jsem se zarazila, ,,ven oknem." ,,A mí věrní poddaní - SHUT UP, HAMILTON! - mě budou dole chytat se záchrannou sítí. Já nedělám reference na jiné muzikály."

,,My jaksi máme jen trampolínu... Každopádně, až budeš padat, tak do ulice, protože jinak by ses rozmlátil o skleník a šplouchl do bazénu," pokrčila jsem rameny. Když se chce zabít, tak prosím. Mávla jsem rukou a vyrazili jsme pro takovou tu trampolínu, co se používá v tělocviku, jen o něco větší. KG3 mezitím pádil s vlaječkou v ruce nahoru a pobrukoval si "You'll remember you belong to me".

,,Nejsem si jistá, jestli je král schopný lézt po střeše," namítla Lucy, zatímco jsme ze vrat vynášeli trampolínu, kterou nikdo nepoužíval alespoň dvě desetiletí. Díky kovovému rámu byla solidně těžká a jak jsem si všimla, i gumy byly v bezvadném stavu a ne zpuchřelé. Takže pokud - nebo spíš - král George III. spadne z naší střechy, při troše štěstí se nerozmlátí o chodník. Padá tyran, něco si přej!

George už v sedě obkročmo balancoval na hřebeni střechy a cílevědomě mířil k anténě, vlajku v zubech. ,,On fakticky vylezl po té nakloněné rovině?!" nechápal Laff. ,,Ty papuče asi budou protizkluzový," zahučel Laurens zklamaně a sledoval monarchu, jak úpí, protože si o hrbol odřel své vznešené a urozené hýžďové svalstvo.

Georgovi se nějakým božím zázrakem podařilo přivázat vlaječku k anténě. Vzhledem k tomu, že nefoukalo, britská vlajka vypadala jako mokrý modrý hadr, ale byla tam. ,,A teď dolů!" zakřičel Alex. Jirka zhlédl dolů a na tváři se mu rozestřel zvláštní úšklebek. Než nám došlo, že něco plánuje, Králíček Jiřička přehodil nohu přes hřeben a jako na klouzačce se spustil dolů. ,,Zvednout!" křikl na poslední chvíli Burr, kopl Herku do holeně, aby trampolínu nepouštěl, jak plánoval, a zvedl provizorní záchrannou síť nahoru.

Georgovo velkolepé odřené pozadí se odrazilo od trampolíny a jeho vlastník se zavýsknutím zpětným rázem vylétl do vzduchu. ,,Jupí!" křikl. ,,Jako vážně..." zabručela Lucy a chtěla udělat facepalm, ale došlo jí, že jednou rukou by hopsajícího monarchu asi neunesla.

Po třech odrazech mu to začalo připadat ponižující, protože všechny tetky a babky z ulice se slezly na chodníku a zíraly na něj. ,,Ta dnešní mládež!" zahromovala jedna na adresu dvě stě let mrtvého krále a zašermovala chodítkem.

,,Volejte- sláva!" přikázal nám Júrij a máchl rukou kupředu na znamení, ať ho pěkně neseme napříč ulicí. Hamilton v čele jen vzdychl a vydal se na strastiplnou pouť v noční košilce za řevu ,,AŤ ŽIJE KRÁL! AŤ ŽIJE KRÁL!". Muselo na nás líbezné podívání. Radost pohledět, fakt.

Když to Jiříka přestalo bavit, milostivě nám pokynul a nechal se odhopsat zpátky do jeho nového letního sídla. Jen co se za námi zabouchly vrata, oddechla jsem si. Jenže George nechtěl jen tak slézt. ,,To není vůbec elegantní!" rozčiloval se a dál skákal s tím, ať ho někdo nějak sundáme. Nakonec to udělali Laff s Hamiltonem, spikli se proti němu, odnesli trampolínu na dřevěné molo u bazénu a naklonili ji, takže KG3 spadnul přímo do ledové vody.

Šunka s bagetou si dali placáka. ,,Immigrants? We get the job done." pronesli spokojeně a nechali na Burrovi, aby jeho neplavající Výsost vytáhl z bazénu.

Když jsme třesoucího se a promočeného George chtěli převléct do suchého, došla nám zásadní věc - všichni se tu zjevili v pyžamu a neměli nic jiného na převlečení. Naštěstí jsem však měla tři starší sourozence, takže oblečení dostatek. A kdyžtak prostě někdo bude mít sestřiny šaty, no.

Rozhodli jsme se uspořádat módní přehlídku napříč stoletími, a tak jsem prostě máchla rukou k šatníku nahoře na chodbě, ať se ustrojí, a šla se Sis a Lucy vyrábět hodnotící cedulky. Dřeply jsme ke stolu v obýváku a připravily se na dramatický příchod ze schodů. Který proběhl, a to vskutku zajímavým způsobem. Všech šest jich totiž slezlo dolů zároveň, skrytí peřinou. Zakopávali a potáceli se, ale nakonec je Sis dokázala navigovat až do obýváku.

,,What time is it?" ozval se Laurens zpod deky přidušeně. ,,SHOW TIMEEE!" zaječel Hamilsquad i s Burrem a Georgem zároveň. A pak vyskočil Želvička ven a my chytily první nosebleed. V jednoduché šedé mikině a černých džínách vypadal tak hrozně roztomile, působil dojmem nějakého puberťáčka.

Krev, která nám tryskala z nosu, o vteřinu později začala tvořit srdíčka. Laff měl tmavohnědou mikinu, která perfektně zdůrazňovala jeho snědou pleť, a tmavé kalhoty přepásané páskem se stříbrnou sponou. Sakra, mělo by být zakázané vypadat tak dokonale!

Následně vyskočil Brrrah Brrrah Herkovrrrah. Měl na sobě volnou pruhovanou čepičku a chundelaté nátepníčky stejných barev. Půjčil si bratrovo vytahané tmavomodré tričko, černou vestu a roztrhané seprané džíny. Taky puberťák...

Králíček Jiřička vylezl z pod deky v sestřině černém tílku, přes které měl přehozený takový ten otevřený dlouhý svetr - ono to má nějaký název, ale já jsem člověk typu mikina plus ňáký kalhoty, takže ten po mě nechtějte. Jako jediný neměl džíny, ale volné tepláky s potiskem sloníků, a přes ramena mu pořád visel královský plášť. Tvářil se nafučeně, přičemž se mu udělaly tvářičky a Sis zapištěla tak vysokým tónem, až sousedovic pes začal výt a Aya kvůli tomu skočil Laurensovi do břišní kapsy na mikině.

Burr byl z nich jediný oblečený nějak svátečněji, a musíme jakožto nezávislá porota válející se po zemi kvůli Lafayettovi uznat, že mu to taky seklo. Prostá bílá košile pěkně kontrastovala s jeho pletí a černé kalhoty ji pěkně doplňovaly. Vylezl zpod deky spolu se Sašenkou, který měl na sobě podobný outfit jako Laurens a Laff - rozepnutá mikina odhalující vybledle červené tričko a džíny.

,,Bohužel Schuyler Sisters se sem jaksi neportly, takže vaše šaty si zkoušet nebudem," pokrčila rameny Lucy a nacpala hodnotící kartičky, které jsme stejně nepoužily, do koše k zakrváceným kapesníkům. Naši revolucionáři si mezitím zvykali na nové ohozy a já šla Georgovi vybrat něco, v čem může vylézt ven (ne že by bylo na sloních teplácích něco špatného).

A pak se ozval hlas ďábla v těle nevinného štěňátka.

,,Já mám nápad!!"

Tady máte druhou kapitolu! Co si myslíte, že jedno z těch štěňátek (a koho) napadlo? :3

Hamilton v ČRKde žijí příběhy. Začni objevovat