4. Domestic life was never quite my style...

104 15 11
                                    

Za trest musela šestice vytahat z bazénu všechny sáčky a nacpat je do popelnice. Obsah bazénu naštěstí nebyl nijak moc teplý a protože my všichni jsme samozřejmě hrozně chytří na chemii a fyziku, voda nebyla úplně čajová, jen tak trošku, no, nahnědlá. Ovšem zničení veškerých zásob čaje v domě dost možná stálo za to, protože Laff, Mulligan a John prostě v klidu stáhli mikiny a se slovy, že těch zbytečně těsných kalhot je tam ještě dostatečná hromada na to, aby je mohli klidně namočit, skočili do bazénu. Lucy na náš znovuspuštěný nosebleed moudře vytáhla kýbl.

Alex s Burrem přinesli dvě popelnice zpod průjezdu a přitáhli je na malé dřevěné skoro-molo u bazénu, které tam poslední podzim přistavěl táta. Lafayette dělal lovecký styl plameňáka, prostě se předklonil, sebral hrst sáčků ze dna a celý mokrý se vynořil a omylem je mrsknul Burrovi do obličeje. Rozpoutala se čajová bitva, které jsme se nakonec zúčastnili jako Jiříkova miniarmáda. Dobrá zpráva: všechny sáčky byly venku. Špatná zpráva: místo toho byly rozházené všude po dvoře, zahradě i naší kočce. Ještě než se válka sáčků stačila pořádně rozjet, podařilo se mi alespoň některé - konkrétně KG3, Burra, Alexe, Sis, Lucy a mě samotnou - donutit převléknout do plavek a ten zbytek alespoň sundat vršky. Jo. Jsem vzhůru dvě hodiny a už tu svlíkám chlapy.

Potom se rozpoutalo něco ve stylu Battle Of Yorktown Reprise, protože všichni pořvávali jejich oblíbené citáty z muzikálu, George prostě ječel Da da da ya da a John, kterého se mi podařilo trefit sáčkem přímo mezi oči, opodál v trávě dramaticky předváděl Laurens Interlude. Následně se Hamilton, kterého to po tom, co si třikrát vytahoval čaj z nosní dírky, kam mu ho vrazila Sis, odebral do koupelny odhalit, jak funguje sprcha, a náhle obživlý John mu šel urychleně dovnitř "pomoct vymýt ten sajrajt z vlasů", jak tvrdil, než se na tak hodinu zavřeli vevnitř a byla slyšet jen tekoucí voda, jsme se my Lams shippeři slezli u dveří do koupelny a v čele s Burrem a Mulliganem sborově zpívali ,,I want to be in the room where it happened, the room where it happened, the room where it happened!".

•••

Celé odpoledne jsme strávili hledáním kočky a dojídáním sušenek, protože během naší Battle Of Teabags nebohý Aya radši zdrhl někam do polí a my ho museli nahánět (Lafayette si ještě nenasadil tu mikinu a všechny protivné babky evidentně přehodnotily svůj názor). A věřte mi, mourovatá kočka se na uschlé trávě a co teprve v obilí hledá fakticky blbě, zvláště když ještě zdrhá, ale nakonec jsme Ayu ulovili a unesli zpátky domů. Vyvstal jiný problém: kde návštěvu ubytovat.

KGTrojka dostal obří rozkládací gauč, jakožto nejlepší spací místo v domě, které si nárokoval všemi možnými i nemožnými prostředky. Lucy se snažila Hamiltona a Johna donutit spát v manželské posteli tím, že je mlátila po hlavách polštářem a řvala u toho ,,Say No To This!!". Ani jeden se však bohužel nenechal ukecat, protože jak by to vysvětlovali doma. Takže velkou postel dostal jen Želvátko a Alexe jsme ubytovali v jednom ze tří pokojů v patře, jenže jak ho znám, nejspíš stejně spát ani nebude a bude pokračovat v psaní toho Lams, radši než aby je realizoval. Nechápu. Možná se bojí, že by mu Eliza spálila všechny ty gay fanfikce.

Já zůstala ve svém pokoji s mimochodem taky celkem velkou postelí, protože jsme můj pokoj minulé léto renovovali a já dostala tu po bratrovi, když vyklízel byt. Burr skončil taky nahoře na patře, pistole jsme mu pro jistotu zabavili, a Mulligan šel do pokoje mezi ně pro všechny případy. Protože Ham by byl schopnej vystřílet si díru do zdi, aby na něj mohl pořvávat "WHAT DO YOU STALL FOR?!?!" uprostřed noci.

Lafayette tedy zůstal tam, kde se vzbudil, a.k.a v mé posteli. Ale say no to this, že, takže jsem mu nebránila. Stejně je obří víc než dost. Markýz však objevil roztomilý choker, který jsem dostala od sestry - prostě jen černá dvojitá šňůrka a na té spodní byla zavázaná malá mašlička. Tvářil se strašně šťastně a navíc byl hrozně rozkošnej, tak jsem mu ho nechala a šla nosebleedit na záchod.

Dalším přetěžkým úkolem bylo vymyslet, čím se nakrmíme. Nakonec jsme objednali pizzu z Hradeb, výborné pizzerky nepříliš daleko, takže jsme měli dovoz zdarma, a těšili jsme se na reakci hostů. Objednávala Sis a vybrala nám dvě Quattro Formaggi, dvě Prosciutto a dvě Hawaii.

Než pizza dojela, přes Bluetooth jsem propojila tablet s televizí a pustila tam tu verzi Hamiltona jako sestřih animací. Byli jsme v půlce Meet Me Inside, když se ozvalo zvonění zvonku. Převzala jsem krabice s pizzou, hodila mu váček Jurových mincí a než se stačil dotazovat na původ peněz, zabouchla mu dveře před nosem a napochodovala do obýváku.

,,Hohó, tak sem s tím!" poskakoval nedočkavě Alex na sedačce. Vytáhla jsem bajonet, který se rychle zabydlel jako pomůcka v kuchyni (pro jistotu jsem ho přece jen umyla), nakrájela každou pizzu na čtvrtky, kašlala na to, že to nevychází, a zeširoka se usmála. ,,Jen do toho," strčila Lucy Laurense k pizze. Opatrně si vybral Quattro Formaggi zvedl jeden trojúhelníček, jenže provázky sýru se táhly za ním.

Začali jsme se chichotat, když se John marně snažil oddělit svou večeři od zbytku pizzy tím, že ji zvedal výš a výš. Když vylezl Lafayettovi na ramena a sýr se táhl za ním, Burr mu milosrdně ty provázky smotal z oblečení a Laurens si mohl poprvé kousnout pizzy. Tvářil se nejistě, ale pak mu zachutnala a začal se domáhat víc.

Za chvíli už všichni seděli na zemi nebo na gauči se zkříženýma nohama a pochutnávali si na teplé pizze (Lafayette dokáže rapovat Guns And Ships i s pusou plnou šunky a sýra). Po večeři se jen zaprášilo a Sis s Georgem spořádali většinu Hawaie. Co ovšem nesnědli oni, spořádal Mulligan, který snědl asi nejvíc.

,,Hej, Georgi, podej mi tam ten kousek!" požádal s plnou pusou anglického krále. ,,But i'm the one who paid for it," zaprotestoval zkroušeně Jirka, nakonec však ten trojúhelníček Herkovi přeci jen obětoval. Pak Lucy nadšeně povyskočila. ,,Můžem si dát karaoke!" navrhla a v očích se jí leskly hvězdičky. ,,Schválně, kdo Hamiltona zazpívá nejlíp. A vy jste porota," ukázala na šestici najezených revolucionářů.

Hamilton v ČRKde žijí příběhy. Začni objevovat