Беше 19:30 часа.Роуз се приготвяше за срещата си с Майк.Чу се звънене на телефон,тя взе телефона и видя,че това е Майк.
- Ало. - каза Роуз.
- Ъъъ,да здравей.Забравих да те питам къде живееш ?
- Еми,как да ти обясна,ъъъ живея в къща насред гората.Такаче няма как да я пропуснеш.
- Ааа,окей до след малко.
- Еми,окей.Чаo. - рече тя.
Роуз се беше облякла в къса черна рокля,с черни обувки и с една малка елегантна чантичка.Беше сложила също гривна и ланче,които си подхождаха на целия тоалет.Беше станало вече 19:55 часа.Някой почука на вратата на Роуз.
- Влез.Отворено е. - провикна се тя.
- Роуз да знаеш,че аз и баща ти ще излизаме на ресторант в осем часа. - каза майка й.
- Окей,мамо приятно изкарване.
- И да си се прибрала до десет часа.Ясно!
- Добре до десет часа.
- Добре чаo.
Роуз слезе долу и чакаше Майк пред вратата на къщата.Тогава изад дърветата се показа Майк,който държеше букет с рози.Той беше облечен в черен костюм.
- Лол ! Много си красива.Ъъъ,това е за теб заповядай. - каза той.
- Мерси и ти си красив.Еее,къде ще ходим ?
- Еми,където искаш.Имаме много време.Ако си гладна да ходим да хапнем нещо.
- Не,не съм още гладна.Ако искаш би ли ми показал града.Все пак съм нова.
- Окей,ще ти покажа града.Ъъъ, тогава хайде да тръгваме.Скачай в колата.
Роуз се зъпъти към колата.Отвори предната врата на колата и влезе в нея.Тогава Майк се качи и я подкара.
.............................................. След няколко минути ......................................................
Майк спря колата пред един изискан ресторант.Роуз слезе и го последва,на където се беше запътил.Майк й показа пицарията,киното,книжарницата,показа й също центъра на Сан Диего,мола,сладкарниците и др. неща.След това се запътиха към парка.Седнаха на една пейка,за да си починат.
- Еее,харесва ли ти Сан Диего ? - попита я Майк.
- Еми,да хубав е градът.Ъъъм,малко огладнях.Искаш ли да хапнем нещо,ако си гладен разбира се. - попита го Роуз.
- Добре.Тогава да отидем в ресторанта,пред който паркирах колата.
Станаха от пейката.След няколко пресечки видяха ресторанта.Влязоха в него и седнаха на една маса,разполойена в дъното на ресторанта.Погледнаха менютата,които бяха оставени на масата.
- Избра ли си нещо ? - попита я Майк.
- Да.За пиене искам една кола,а за вечеря порция пилешки хапки. - заяви Роуз.
След няколко минути дойде келнерът.
- Избрахте ли си нещо ? - попита ги той.
- Да.Две порци пилешки хапки,а за пиене две коли. - поръча Майк.
- Добре господине носят се веднага.
Келнерът се запъти към кухнята.След няколко минути им донесе колите.
- Еее,Майк разкажи ми повече за себе си,отга си тук и т.н.
- Еми,тук съм отраснал,а вече от една година живея сам,защото майка ми и баща ми се преместиха в друг град поради нова работа.Питаха ме искам ли да дойда с тях,но аз им казах не,защото съм голям и мога да се грижа сам за себе си.На другия ден те заминаха и от тогава започна моята свобода.Но не е толкова гадно,нямаш вечерен час,излизаш,където искаш.Еми,това са ми интересните неща от живота,няма нищо друго интересно.
Келнерът донесе двете порций.
- Ъъъ,извинявай би ли донесъл и сметката.
- Разбира се господине.
- Еее,Роуз имали нещо интересно в твоя живот ? - попита я Майк.
- Еми,няма нищо интересно.Тук съм от два дена.Живея с майка ми,баща ми,брат ми,и с дядо ми разбира се.Няма толкова интересни неща.
След като завърши изречението си момчето я гледаше,хвана ръката й,която беше на масата.Роуз издръпна рязко ръката,погледнаго и му каза :
- Виж,Майк харесвам те като приятел.Съжалявам. - каза тя.
- Ааа,ясно.Разбирам.Беше твърде глупово да те питам.
- Не,нямам си гадже. - каза Роуз.
- Несъм казвал такова нещо. - отговори й Майк.
- Да,но го прочетох в мислите ти.
- Можеш да четеш мисли !
- Не,сигорно съм си го въобразила.
- Сигорно е така. - каза той.
Тогава келнерът дойде,даде им сметката.Те платиха и излязоха от ресторанта.Качиха се в колата и се запътиха към дома на Роуз.
.................................................................. След няколко минути ..................................
Стигнаха пред дома на момичето.Роуз слезе от колата и се сбогува с Майк.След това той обратно се качи в колата си и тръгна към дома си.Момичето се доближи до вратата.Зад гърба й се чу ръмжене.Тя се обърна плахо.Тогава от дърветата се показа вълк.Беше два метра висок.Роуз се обърна и започна да тича.Вълкът я последва.Но той беше по бърз от нея,затова и скочи.Събория на земята.Роуз започна да крещи.Вълкът беше толкова силен,че щеше да я убие.Но тогава от нищото Майк изкочи и се превърна в два метров вълк, и се хвърли върху гърба на другия.Роуз се сви.Битката беше ожесточена,но Майк успя да прогони другия вълк.Тогава отново се преобрази в човек.Грабна Роуз и започна да тича към дома й.
- Майк,обясни ми какво става.На ли ми каза,че няма нищо друго интересно в живота ти.Кажи ми какво става ? - попита го тя озадачена.
- Ще ти обясна на сутринта.Трябва да заминем още утре сутрин.
- Моля,ъъъ,чакай малко какво ще кажа на родителите си.
- Не знам измисли нещо,че отиваш на екскурзия или при приятел.Не знам !
- Окей ще видя.
- Добре.Стигнахме дома ти.
- Качвай се,а аз ще остана долу да пазя.
- Окей. - каза тя.
Роуз се качи горе в стаята си,а Майк остана долу да пази.