Глава 5

218 16 4
                                    

Роуз спеше,но се разбуди от някакъв шум дошъл от прозореца й.Тя разтърка очите си и извърна поглед към прозореца.Там беше Майк,който чукаше по стъклото на прозореца.Роуз стана исе запъти към него.Отвори прозореца.

- Кажи Майк. - каза сънливо тя.

- Доброутро спяща красавице.Как спа ? - попита я.

- Какво има ?

- Еми,след малко тръгваме.Дай си багажа.Ъъъ,обясни ли на вашите ?

- Още не съм.Сега като сляза ще им кажа нешо.Измислила съм го горе долу.

- Окей.Чакам те долу.

Тогава Майк скочи от прозореца й.Роуз се показа от него,хвърляйки сака си към него.Той се струполи върху Майк.

- Ауу ! - извика той,шегувайки се.

- Извинявай.Заболя ли те ?

- Не,но защо го хвърли ?

- Еми,ти ми каза да си дам багажа. - засмя се тя и се прибра.

- Ааааа,това ще бъде едно дълго пътуване. - каза  той.

Роуз се оправи,зе чантата си,отвори вратата и слезе надолу по стълбите.Отиде в хола,там видя цялото си семейство.

- Доброутро,Роуз.- поздрави я майка й.

- Доброутро.Ъъъ,днес в седем и половина отивам на екскурзия с училището.Ще обиколим няколко града и ще се върнем след месец два.

- Еми добре.Имаш ли достатъчно пари ? - попита я баща й.

- Да имам достатъчно.Спокойно ще ми стигнат.

- Еми,добре тогава приятно изкарване.Ъъъ,кой ще те закара до училище ?

- Една приятелка. - каза,кискайки се тя.

- Чау Роуз. - сбогуваха се те.

- Чау,до след няколко месеца. - каза момичето.

Излезе от дома си и се запъти към Майк.Качи се в колата и след това той я поткара.Зад храстите имаше някой,който ги следеше.

- Искам да не ги изпускаш от поглед.И при всякаква възможност убий върколака,но ми доведи момичето. - каза някакъв човек с дебел и дрезгав глас.

- Ясно господарю. - отговори върколака,който ги беше нападнал.

Тайната на древния род.Where stories live. Discover now