Jó Olvasást és Szórakozást kívánok mindenkinek💖😍!
Jungkook szemszög:
Mai sulis napon egész végig basztattak minket azzal, hogy mi Tae-vel összejöttünk. De! Volt itt vegyes érzelmek mint az állat. Valaki gratulált, valaki meg basztattak minket. De mivel már haza fele megyünk kézen fogva így már leszarom, hogy mi fog holnap történni.
Amint hozzám értünk egyből be is mentünk a házba. Levettük a cipőinket, kabátjainkat és a táskáinkat utána mentünk is a konyhába valamilyen kaja féleségért. Kinyitottam a hűtőt, hogy hátha van valamilyen főt étel és szerencsénkre volt. Méghozzá ananászos csirke. Ezt mind a ketten szeretjük így ez miatt nem aggódok, hogy nem fogja megenni.
-Tae Hyung jó.... - kezdtem el de be is fejeztem amint megfordultam és megláttam, hogy könnyes szemmel nézte e telefonja képernyőjét.
-Nézd meg a rendes osztálycsoportot... - kér meg elhaló hangon mire egyből elővettem a telefonomat, rácsatlakoztam az itthoni WIFI-re és már léptem is be a Messengerbe.
~Osztálycsoport beszélgetés~
Gyökérfasz69😂: Gyerekek akkor Vkook real?
Faszmutogató👉🏻👌🏻: Igen. Real.
Ribancvagyokjamékse😎: Szerintem cukik együtt. Nem értem minek kell őket bántani...
Köcsög geci vagyok89😊😄: Hát aki buzi az az is marad.
Ribanc 2.0 ja még se🖕🏻: Nem buzik hanem melegek. Meg amúgy is. Nem döntjük ezt el, hogy kibe szeretünk bele vagy kibe nem🤷🏻♀️🤷🏻♀️. Szóval. Mindenki kezdjem el játszani a 3 cm-es f*szával azt nyugodjon le mindenki😊👌🏻!
Lányok ti meg ne vegyétek magatokra!
Csőcselék🖕🏻👌🏻: Én leszarom ki kivel jön össze. De azt nem ha olyanokat bántunk akik amúgy nem tehetnek róla. Meg ez genetikailag is bennünk van, hogy mind a két nemhez vonzódunk. Valakin ki jön jobban valakin nem💁🏻♀️!
Buzikanyomi707: Nem szeretem a meleg párokat de ők ég cukik is együtt szóval taka van róluk vagy mindenkit megbaszok!
És innentől poénkodás megy a csopiban.
~Osztálycsoport beszélgetés vége~
-V miért sírsz? A boldogság miatt vagy mi miatt? - nézek rá amint elolvastam azt ami rólunk szólt.
-Olyan nagy itt az ellentét az osztályban, hogy az nem igaz! Azok akik bevédtek azoknak örülök azoknak meg nem akik basztatnak minket! - fut hozzám és bújik bele a mellkasomba mire én magamhoz ölelem.
-Nyugalom nincs semmi baj. Én itt vagyok és Ji Minék is. Ne aggódj megvédelek. - puszilom meg a feje búbját.
Csak legyen holnap! Vérfürdőt rendezek azt hiszem!
Sziasztok Csipik😍😍! Itt is van az új rész😊😋! Remélem tetszett ha igen akkor vote-olj és kommentelj😎😎! A következő részben találkozunk sziasztok👋🏻👋🏻! Addig is legyetek jók ha tudtok🙂😙😚! Pusy mindenkinek❤💟💞💝💗💙💚💖!
YOU ARE READING
Idegenekből Szerelmesek (BTS VKOOK F.F) LASSAN FRISSÜL
Fanfiction2 fiú akik nem ismerik egymást. De mivan akkor ha a sors folyton összehozza őket akaratuk ellenére? Lesz egyáltalán barátság ebből? Ha lesz akkor lesz köztük több is? Ha érdekel olvass bele💖! FIGYELEM: -Néhol 16 -és +18-as részek! -Kitalált történe...