8.rész

245 21 7
                                    

Jó Olvasást és Szórakozást kívánok mindenkinek💖😍!

Jungkook szemszög:

Amint beértünk a plazába egyből az első ruhaboltba be is ráncigát engem. Szerintem én meg fogok halni ebben a plazában.

-Na akkor kezdjünk is bele ebbe az egészbe.

-Választhatok én ruhákat legalább? (Remélem igen lesz a válasz)

-Nem. (Oh bazd meg akkor magad!)

-De miért? 

-Ne kezd a fluimucil reklámból Ábelt mert felgyújtalak! 

-De miért nem választhatok én ruhát?

-Mert nem és kész. Meg amúgy is! Te kisfiúsan öltözködöl!

-És? Zavar?

-Neki szerintem nem egy kisfiú kell. Ki van dolgozva a tricepszed, bicepszed, a mellizmod, a hasad, segged és a combod te meg kisfiúsan öltözködöl az helyett, hogy kiemelnéd amid van.

-Jó de.... (Persze, hogy belém folytja azt a kibaszott szót!)

-Nincs de! Ha megakarod kaparintani Taehyungot akkor úgy is kell öltöznöd!

-Jó legyen!

-Köszönöm! (Zsák 20 000-res bazd meg!)

Amint ezt a kis vitaszerűséget lebonyolítottuk egyből elkezdtünk vásárolni. 4 ruhaboltban voltunk minimum és azokban csak körülbelül vettünk minimum 16 pólót vagy épp inget, 10 nadrágot aminek a fele legalább bőrnadrág volt, vagy épp szakadt fekete színű farmer, 10 pulóver ami rohadt jól néztek ki, 6 pr cipőt vettünk és 4 pár bakancsot. És még a plazának a felénél se jártunk! Meg fogunk rohadni ennyi ruhával mire haza érünk.

~Jungkook lakásán~

Vagy 6 órát voltunk bent abban a kibaszott plazában! És az összes ruhaboltban vettünk ruhát! Az lesz a csoda, ha befog férni a szekrényembe. De ezt csak akkor tudom meg ha ki lesznek mosva a ruhák és meg nem száradnak. 

-Jungkook?

-Igen?

-Van szárító gépetek?

-Igen van. Miért kérded?

-Mi lenne ha beraknánk őket a szárítóba, hogy hamarabb megszáradjanak és már holna ezekbe a ruhákban tudj menni?

-Aish... Jó rendben van!

~A nagy mosás után~

-Na ki van mosva mindened.

-Hallod Jimin ha nem mondod esküszöm hülyén fogok meghalni.

-Akkor már csak a szekrényedet kell megvárni.

-A mimet?

-Kapsz egy új szekrényt.

-Minek?

-Mert ez a ruha mennyiség nem fog elférni ebben az egy szekrénybe.

-És hova gondoltad?

-Nem is akadt ki?

-Már így is ki van égve a kiakadás mérőm szóval már meg se lepet engem ez.

-Akkor jó.

-Mikor jön? (És ebben a pillanatban szólalt meg a csengő)

-Most!

Idegenekből Szerelmesek (BTS VKOOK F.F) LASSAN FRISSÜLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin