11.rész

258 24 7
                                    

Jó Olvasást és Szórakozást kívánok minden olvasónak😄😃!

Jungkook szemszög:

Alig vártam, hogy vége legyen az óránknak! Életemben nem vártam a tesit mint most! Lehet ez nem jó ötlet, hogy féltékennyé tegyük Taehyungot de nem érdekel most. Csak az lebeg a szemem előtt viccen kívül, hogy őt végre megszerezzem. Kell nekem az ölelése. És úgy maga az egész gyerek. 

Áh végre csöngettek! Sprinteljünk a tornaterembe, hogy minél előbb áttudjak öltözni. Aha persze. Ahogy én azt gondoltam. 

-JUNGKOOK! - hallom meg Jimin hangját mire muszáj vagyok megfordulni.

-Mondjad? És örülök, hogy tudod a nevemet de nem kel koptatni. - kacsintok rá mire ő felnevet.

-Lisa üzeni, hogy nem kell sietni az öltözéssel mert kitervelt valamit. - súgja a fülembe mire én bólintok.

-Eljössz velem a tornateremhez? - kérdezem meg mire ő bólint s már megyünk is arra.

-Remélem jó lesz a terve. - mosolyodik el perverzen.

-Miért te tudod mit tervez? - nézek rá értetlenül.

-Talán igen talán nem. - von vállat mire én csak tarkón basztam.

-Ne talánozzá' itt nekem mert felrúglak. - nézek rá "idegesen" mire ő elneveti magát.

-Inkább menjél öltözni. - röhög tovább mire én lazán bevonulok az öltözőbe.

Épphogy levettem a pólómat Lisa csapódott be.

-Szia Jungkookie. - hallom meg a hangját mire ránézek és elmosolyodok.

-Szia Lisa. - köszönök vissza mire arcon puszil.

-Nézd Taenek a fejét. - suttogja a fülembe miközben megölel. Én lassan ránézek TaeTaere és hát igen. Megölné Lisát szemmel.

-Mi járat erre felé? - kérdezem meg már normál hangerővel.

-Ja csak gondoltam benézek, hogy mizu veled. Lehet maradok tesin. - kezd el ugrálni örömében mire én csak felnevetek rajta.

-Akkor jó ha maradsz tesi. - veszem fel közben a pólómat.

-Ja és Jimin is marad elméletben. - kacsint rám mire én csak megingatom a fejemet. 

-Megbaszom, hogy nem szólt nekem. - morgom a nem létező bajszom alatt.

-Ne őt baszd meg hanem engem. - kacsint és már ki is ment.

-Istenem te nő! - nevetek fel és gyorsan átvettem a nadrágomat. Amint felvettem a cipőmet is meg a nadrágomat mentem volna ki ha nem szól utánam Taehyung.

-Nem is tudtam, hogy a ribancokat szereted. - horkant fel mire én megfordultam és izomból pofán vágtam.

-LISA NEM RIBANC TE NYOMORONC! - ordítom a pofájába és mentem is ki mielőtt nagyobb kapna tőlem.

-Dik veled mi van? - kérdezi meg Chim.

-Mi lenne?! Lisát leribancozták és nálam felment a pumpa! - morogtam rá mire Lisa csak megcsóválta a fejét.

-Legalább ő mondta? - kérdezte meg egyből.

-Igen. - kezdtem el fújtatni mint valami bika.

-Akkor elnézem neki. Ha más mondta volna akkor biztos tökön rúgtam volna. - komolyodott el a végére.

-JEON JEONGGUK! - üvölti Taehyung mire én csak unottan hátra néztem rá.

-Mit akarsz? - kérdezem meg flegmán mire ő megragadta a csuklómat és odébb rángatott. 

Mit akar ez?

Sziasztok Csipik😍😍! Itt is van az új rész😊😋! Remélem tetszett ha igen akkor vote-olj és kommentelj😎😎! A következő részben találkozunk sziasztok👋🏻👋🏻! Addig is legyetek jók ha tudtok🙂😙😚! Pusy mindenkinek❤💟💞💝💗💙💚💖!  

Idegenekből Szerelmesek (BTS VKOOK F.F) LASSAN FRISSÜLDonde viven las historias. Descúbrelo ahora