18.rész

120 14 0
                                    

~Másnap reggelt~

Tae Hyung szemszög:

Másnap reggel arra keltem fel, hogy a nap sugarai kiégetik a retinámat. Morogva fordultam oldalamra mire egy picit belenyilallt a fájdalom a derekamba. Összeszorított szemmel próbáltam megkeresni a kényelmes pózt ami 10 perc után se jött össze. Így hát visszafordultam az eredeti pozíciómba mire láttam, hogy Jk már felém fordulva néz engem.

-Szia jó reggelt. – mormoltam az orrom alatt mire közelebb húzott magához és mélyet szippantott az illatomból.

-Szia. Neked is. – motyogta a nyakamba –Rosszat álmodtál szívem, hogy így ficeregtél? – a mondata második felét elásította.

-Nem. Fáj a derekam meg a popsim is és nem találtam a kényelmes pózt. – sóhajtottam fáradtan.

-Megmasszírozzalak? – nézet újra a szemembe mire én bólintottam egyet –Akkor fordulj meg. Én addig hozok egy krémet. – kelt ki gyors az ágyból mire megláttam neki és elpirultam amit észre is vett –Mi az? – néz rám mire én elfordítottam a fejemet. Ez olyan kínos...

-Csak eszembe jutott az éjszaka amint megláttam... - motyogtam a párnába mire tudtam meg éreztem is, hogy elvigyorodik.

-Oh te kis huncut. – kuncogott –De attól még nem kell elpirulni mert láttál engem most ismét meztelenül. – lehajolt hozzám és a fülem tövébe csókolt.

-De ez akkor is zavarba ejtő számomra.... – bújtam bele még jobban a párnába.

-De nem kell szégyenli vagy zavarba jönni meg ilyesmi kicsim. – kezdte el simogatni a hátamat amint leült az ágy szélére –De ha nagyon akarod akkor amint elmész fürdeni és öltözöl átmegyek egy másik szobába, hogy addig se legyél zavarba oké? – kezdet el játszani a hajammal mire én csak bólintottam egyet mire ő arcon puszilt és kiment a krémért.

De ez nekem akkor is kínos... Eszembe jut, hogy tegnap alatta nyögtem mint valami kiéhezett kurva vagy én nem tudom... És amint megláttam ismét a méretét... Áh! Lángol a fejem szinte érzem... De akkor is ez így eeeeeeh. Gondolataimból a hideg krém zökkentet ki.

-Ez rohadtul hideg. – rázott ki a hideg.

-Sajnálom de majd ha elkezdtem masszírozni a derekad meg a hátadat akkor majd melegebb lesz a krém. – hallottam a hangján, hogy mosolyog és már neki is állt a masszírozni.

-Rendben van. – motyogom mire próbáltam ellazulni ami sikerült is. És talán be is aludtam.

Jungkook szemszög:

Ahogy elkezdtem masszírozni Tae hátát és derekát rá olyan 3 percre be is aludt. Egyem a szívét. De olyan aranyos, ahogy elpirult azért mert belegondolt a tegnapi napba. És így aaaahw so cute.

Gyors betakartam amint eldolgoztam a krémet és én már mentem is fürdeni, hajat mosni meg borotválkozni. Amint ezzel elkészültem azzal a lendülettel bementem a szobámba –egy száll törülközővel a derekamon- és gyors magamra kaptam egy alsónadrágot, egy melegítőt meg egy trikót, hogy még se félmeztelenül járkáljak itthon. Ahogy ezzel elkészültem –volt az 11 is- és már mentem is le a konyhába valami reggelit csinálni magunknak. Gyors megkerestem a telefonomat és már kerestem is egy Gofri receptet és vagy 10 darabot ki is sütöttem. Gyors elmentem boltba és bevásároltam –anyám hagyott itthon pénzt meg bevásárló listát is- és direkt vettem epret, nutellát, meg juharszirupot is vagy mi a jó istennel öntik le a Gofrit – meg ugye azt ami rajta volt a listán- és már mentem is haza. Ahogy haza értem le tettem gyors a két szatyort a konyhába azt már mentem is levenni rólam a cipőt. Ezután mentem is a konyhába a szatyrokhoz, hogy eltudjak belőlük pakolni meg ugye kezet mosni is mentem. Lépteket hallottam és egyből a hang felé fordulta és egy kócos, pólómba csoszogó Tae-t láttam meg a konyhába aki egyből megölelt amint realizálta, hogy én vagyok az.

-Jó reggelt kicsim. Ismét. – kuncogva viszonoztam az ölelését és bele pusziltam a hajába.

-Jó reggelt ismét. – kuncogott ős is majd oldalra nézet.

-Csináltál kaját meg el is mentél boltba? – nézet rám kómásan.

-Igen de előtte menjhajat mosni, borotválkozni meg ugye fürdeni. – csaptam rá finoman a seggéremire ő más ment is. Annyira szeretem ezt a gyereket...

Sziasztok Csipik! Itt is van a következő rész😉! Remélem tetszett mert ha igen mutasd meg valahogy (rátok bízom)❤❤! Találkozunk a következő részben! Sziasztok🔐❤👋🏻👋🏻!

Idegenekből Szerelmesek (BTS VKOOK F.F) LASSAN FRISSÜLDove le storie prendono vita. Scoprilo ora