ASOSYAL

30 3 1
                                    

Yazar Adı:ElvanBeng

Tür:Mizah,Genç Kız Edebiyatı

Bölüm Saysı:2

Sayfa Sayısı:2

Asosyal...Günümüzün çoğu genci, kendisini tek kelimeyle tanımlasaydı kullanacakları o kelime. ElvanBeng'de belki buradan esinlenerek başlamıştı,Asosyal'e.

Mısra,kitaplarına aşık,asosyal bir kız.Dış dünya ile bağlantısını kesmiş resmen.Varsa yoksa kitapları.Fakat Mısra'nın annesi,bu durumdan hoşnut değil.

Hangi anne hoşnut olur ki?

Böylece,bir karar veriyor.Kızını bırakıp,Almanya'ya gidiyor.Ve Mısra sosyal biri olana kadar da dönmeyeceğini söylüyor.

16 yaşındaki Mısra,koskaca İstanbul'da birden bire tek başına kalınca,kendini değiştirmeye karar veriyor.

Böylce,Asosyal Wattpad hayatına karışıyor.

Eleştirilerime geçecek olursam;

Aslında,sevgili ElvanBeng kafamda bir çok soru oluşturuyor.

Mısra...Neden asosyal bir kız,sorusu başı çekiyor uzun listemde ne yazık ki.

Kimdir Mısra?

Neden kitaplara vermiştir kendini?

Geçmişi yok mudur?

Babası nerededir Mısra'nın?

Fakat henüz,tanıtım bölümü haricinde bir bölüm yayınladığı için belki de bu sorular listesi uzayıp gidiveriyor.Eminim ki,ilerleyen zamanlarda tek tek cevap bulacak sorularım.

Aklımın takıldığı mı demeliyim yoksa biraz mantıksız gelen bir yer mi demeliyim emin değilim fakat bir diğer konu da,Mısra'nın annesinin yaptığı...

Bir anne,16 yaşındaki kızını tek başına,hele ki İstanbul gibi büyük bir şehirde,nasıl birden bire bırakıp Almanya'ya gidebilir ki?

Açıkcası,çoğu annenin yapmayacağı bir şey bu.Belki daha farklı bir durum bulabilirsin.Veya,olayı ilerleyen zamanlarda değiştirebilirsin.Aklındaki bilmiyorum tabii.Mesela...

Annesi hasta olabilir ve bunun tedavisi için apar topar Almanya'ya gitmiş olabilir.Mısra'ya bunu söylemek istemediğinden,sadece bir not bırakmıştır?

Bu,şu an benim aklıma gelen,belki senin aklında çok daha farklı bir şey vardır.Hepsi kabulümdür.Fakat,lütfen buna bir çözüm bul sevgili ElvanBeng.

Sanırım,şimdilik bu kadar.Umuyorum ki,seni kırmamış ve incitmemişimdir.Eğer öyleyse,çok özür diliyorum.

WetiKuyini'nin SeçtikleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin