DÜĞÜM

49 4 1
                                    

Yazar Adı:wavyhair

Tür:Genç Kurgu

Bölüm Sayısı:9

Sayfa Sayısı:17

wavyhair'in kaleminden çıkan bir DÜĞÜM.

Alya Ata...

İyi bir arkadaş çevresi....

Zengin ve lüks bir yaşam...

Yakışıklı bir erkek arkadaş....

Mükemmel olarak görünen bu yaşam içerisine sıkışmış,benliğini kaybetmeye başlamış,karakterinden ödün vererek hayatta kalmaya çalışan kız,Alya Ata.

İlgili gibi görünen ailesi,aslında Alya ve kardeşinin varlığından bir haberler.

En yakın arkadaşı sıfatını layık gördüğü Azra Soylu ise,Alya'nın bir türlü çıkamadığı bir çıkmaz sokak.

Aşık olduğu adam,Anıl,Alya için en ufak bir sevgi bile beslemiyor.

Siz olsaydınız,ne kadar dayanabilirdiniz?

Eleştirilerime geçersem;

Okumaya başladığım anda,her ne kadar hikayenin kötü çocuk kurgusu üzerinden yürüyeceğini düşünsem de,bölümler aktıkça,böyle bir şey olmadığının farkına vardım.

Şaşırtıcı bir diğer kısım,Alya Ata'nın yaptığı çoğu şeyden pişman olmaması.Genelde,Wattpad hikayelerinde gördüğümüz saf,temiz ve asla içinde kötülük barındırmayan kız tabusunu,sevgili wavyhair,sert bir tekmeyle yere seriyor.

Alya Ata,genel karakterin aksine,vicdanını susturmasını ve egosunu tatmin etmesini iyi bilen başrol.İnsanların duygularıyla oynamayı,sevdiği adam için gururunu çiğnemeyi ve tahammülsüz insanlara karşı kırıcı olmayı kafasına pek takmıyor.

Ve benzerlerin bir anda sıyrılıveriyor.

Fakat,yazara bir önerim olacak.

Hikayeyi yazarken Türk karakter kullandığını unutma lütfen."Aman Tanrım!" gibi cümlelere yer vermezen çok daha iyi olur.

Ayrıca,yazım şeklin biraz yetersiz.Yani...

Şöyle açıklamama izin ver lütfen wavyhair,hikayeyi okurken,okuyucu içine giremiyor.Betimleme konusunda biraz zayıfsın.Üçüncü kişi ağzından anlatım,betimleme konusunda çoğu zaman avantaj olarak görülür.Daha çok anlatıma yer verebilirsin bu sayede.Karakterin yaşadığı yeri,gittiği yerleri,gördüklerini bize daha ayrıntılı anlat mesela.

Ayrıca,lütfen belirli şeyleri sadece bize söylemek için yazıyormuş gibi olmasın.Daha doğal...

Son bölümde-8.bölüm- Banu,kendisini bir metres olarak nitelendiriyor.Ve bundan rahastız olmuyor. Biraz mantık dışı geldi bana.Kadınlar,cinsel obje niteliğinde kullanılmaktan hoşlanmazlar.Bir kadın olarak en iyi sen bilirsin.Üstelik karşısında aşık olduğu adam varken.Metreslik,cinsel obje sınıfa giriyor,bana göre.Buna dikkat edersen çok daha iyi olur.

Şimdilik bu kadar sevgili wavyhair,umarım ki seni kırmamış ve incitmemişimdir.Eğer öyle bir hata yaptıysam çok özür diliyorum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 09, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

WetiKuyini'nin SeçtikleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin