#2. Zvláštní Peter

24 2 0
                                    

Dneska ráno se mi vůbec nechce do školy.. ne jen kvůli té cestě, ale protože máme fyziku, kterou fakt moc nemusím.. a to z velké části proto, že náš učitel fyziky je tak neuvěřitelně protivný a nechutný dědek.. fakt ho nesnáším.. ale nejsem sama! No jo, jenže dokud má za kamaráda ředitele tak asi s jeho vyhazovem počítat nemusíme. Achjo! No ale zato němčina, to je něco jiného! Nejenže učitelka je vtipná a pohodová paní ale jsme v úžasné třídě, ve které má před sebou každý svůj počítač... má to dvě výhody: 1) když píšete písemku, můžete si tam bez problémů nalepit tahák, pokud jste se zapomněli naučit.. a 2) když se v hodině nudíte, prostě jdete na internet :P a pokud vám to připadá moc riskantní, tak mobil pod lavicí jednoduše schováte.. (ano, je tam Wi-Fi :D ) no jenže špatné je, že dneska němčinu nemáme.. Achjo!!! No ale už bych měla vyrazit na autobus...

Stojím na zastávce a čekám na autobus.. je mi špatně.. možná je to jenom těma nervama, možná taky tím, že jsem ráno nic nejedla... nebo je to taky možná tím, že jsem moc nespala.. Nemohla jsem hrozně dlouho usnout.. Abych řekla pravdu, nejradši bych dneska do školy vůbec nešla!

Už jsem jen pár metrů od školy.. cestu jsem přežila, to je úspěch :D Ale přece se stalo něco divného.. jednak byl autobus narvaný k prasknutí a to nikdy nebývá, obyčejně nás totiž jezdí tak 8 nebo 9... no a když je autobus plný, musíte si prostě sednout tam, kde je místo (ovšem pokud ještě nějaké je :D ).. no a já viděla jediné volné místo u takového podivného kluka. Ano, byl opravdu zvláštní.. i přesto, že bylo horko, měl černou mikinu s kapucí. Moc se mi nezdál ale i tak jsem si k němu sedla.. asi v polovině cesty najednou z ničeho nic řekl: ,,Ahoj, já jsem Peter a čekám na tebe!" Zděsila jsem se! Chtěla jsem vymyslet nějakou odpověď a říct ji pevným hlasem, aby nepoznal jak moc se bojím.. jenže v tom autobus zastavil a on vystoupil.. Ještě pěknou chvilku jsem byla v transu ale pak jsem se uklidnila.. a teď mířím do školy. Říkám si, že to byl asi jenom nějaký blázen! Teda doufám! Ale musím říct, že kdyby se mnou jela Julia, tohle by se nestalo.. Musím ji to odpoledne všechno povyprávět!

Měj se...Kde žijí příběhy. Začni objevovat