8.

236 28 2
                                    

Jennie
Celkem jsem se bála, nevím co tím myslí. Napadají mě nějaké věci, ale to snad neudělá. Byla jsem vystrašená a tak jsem šla za Lisou. Přece jenom to ona mi vždy pomohla. Mám ji moc ráda a jsem moc šťastná, že se přistěhovala zrovna sem a začala chodit přesně na tu samou školu, na kterou chodím já. Jsem šťastná že zrovna ona je člověk, který mi vstoupil do života a který mě podrží vždy když mi bude zle. Počkat počkat, co když celou dobu miluju Lisu, ale nechtěla jsem si to přiznat a proto jsem začala chodit s Felixem? V hlavě jsem měla zmatek. Když si vzpomenu na moje první pocity z ní, odpovídalo by to tomu. O můj bože, já opravdu miluju Lisu, ale byla jsem slepá a neuvědomovala si to. Teď už je mi to ale jasné, ten hřejivý pocit, který jsem měla byl kvůli ní a ne kvůli nějakému Felixovi. No ale co teď? Nemůžu ji to přece říct, nebo můžu? Udělám dobře nebo se naše přátelství rozpadne? V hlavě mi běhalo tisíce otázek. Se smutným a vyděšeným výrazem jsem došla k Lise domu. Zazvonila a Lisa mě s úsměvem na tváři uvítala. Dlouho ji ale nevydržel. ,,Jennie jsi v pořádku? Ublížil ti?" ptala se starostlivě. ,,Neublížil mi, ale říkal že tohle ještě není konec a já se bojím." řekla jsem zdrceně. ,,Neboj se sluníčko~ ochráním tě před každým člověkem, který ti bude chtít ublížit." zazubila se a obejmula mě. Hlavu jsem ji zabořila do ramene a tiše plakala, ruce jsem ji omotala kolem pasu. Lisa se odtáhla a chytila mě za tvářičky, palci mi utřela slzy a sladce se usmála. ,,Neplakej~"  ,,M-mám tě ráda." zakoktala jsem. Lisa se jen usmála, chytila mě za ruku a vešly jsme společně k ní do bytu.

Chocolate cake || jenlisaKde žijí příběhy. Začni objevovat