15.

159 24 1
                                    

Lisa
Když jsme dorazily do chaty, šly jsme si odpočinout. Jennie si lehla na postel a pozorovala mě. Přišla jsem tedy k ní. Ruce jsem jí z obou stran položila vedle hlavy a byla jsem odhodlaná ji políbit. Začala jsem se k ní pomalu přibližovat. Přetočila mě pod sebe a začala mě lechtat. Vybouchla jsem smíchy. ,,Jennie ne, prosím" smála jsem se. Jennie mě přestala lechtat. To ale nebyl konec. Shodila jsme ji ze sebe a obkročmo jí sedla na stehna. Začala jsem lechtat já ji. Tak roztomile se smála. ,,Lili prosím nechej toho" smála se. ,,Jak mě přinutíš?" Jennie natáhla ručičky a snažila se mě taky polechtat. Místo toho se zvedla a opravdu pevně mě obejmula. Musely jsme vypadat vtipně když jsem Jennie seděla na stehnech a ona mě objímala. To ale nevadilo. Nadechla jsem se její sladké vůně a zavřela oči. Pustila jsem Jennie a sedla si na okraj postele. Vstala jsem z postele a usmála se na ni. Seděla tam jako malinké štěňátko. Oblečenou měla mikinu, kterou jsem jí dala. Dlouhé rukávy zakrývaly její krásné ruce. Její miloučký obličej měl teď narůžovělou barvu. Její krásné oči hypnotyzovaly její prsty hrající si s koncem rukávu teď už její mikiny. Chtěla jsem jí říct jak moc je nádherná, jak moc ráda bych se na ni takhle koukala každý den. Tak moc bych ji teď chtěla políbit na její růžové rty. Tak moc jí chci říct jak ji miluju. Jsem ale pouhý srab. Na mou obhajobu se bojím, že mé city nepřijme a naše kamarádství se rozpadne. Nerada bych o ni přišla. Z přemýšlení mě vytrhly ručičky mojí malé hvězdičky objímající mě zezadu kolem pasu.

Chocolate cake || jenlisaKde žijí příběhy. Začni objevovat