10.

215 24 0
                                    

Lisa
Ale ta radost mi moc dlouho nevydržela. Jennie mi oznámila, že musíme do školy. Smutně jsem se na ni podívala. ,,Jennie já nechci do školy." ,,Musíme do školy." řekla  přísně. ,,Co mám udělat abys šla?" Natáhla jsem ručičky před sebe na náznak že chci obejmout. Jennie se usmála a obejmula mě. Když se odtáhla dala mi pusinku na líčko. ,,Tak pojď, už nemáme moc času."

time skip

Jennie
Do školy jsme to stihly, což se opravdu divím. Přišly jsme do třídy a sedly si do lavice. Felix naštěstí nebyl ve škole, takže skvělé. Zazvonilo a učitelka vešla do třídy.
,,Dneska škola odpadá a celý týden máte volno. Učitelé jsou nemocní tak vás nikdo nemůže suplovat. Uvidíme se příští pondělí."  Nevěřila jsem vlastním uším. Lisa se na mně trošku naštvaně podívala. ,,Promiň Lili, ale jak jsem to asi mohla vědět." omluvila jsem se. ,,Teď už to neřeš a pojď, půjdeme domů." chytila mě Lisa za ruku a společně jsme odešly že školy. Cestou domů jsme si ještě zašly do cukrárny. Stejně jako když jsme spolu byly poprvé jsme si daly čokoládový dort s jahodami a šlehačkou. Když jsme konečně přišly k Lise, rozhodly jsme se pustit si film.

Lisa
Roztáhla jsem gauč, aby tam bylo víc místa a nechala jsem Jennie si vybrat film. Šla jsem udělat popcorn. Když jsem za ní přišla Jennie už seděla na gauči a film právě začínal. Když se ale objevila první děsivá scéna, věděla jsem že to nezvládnu. Když jsem uviděla malou holčičku posednutou bůh ví čím, lekla jsem se a přitiskla se k Jennie. ,,Snad se nebojíš štěňátko." řekla Jennie. ,,Nemám ráda horory. Děsí mě to všechno a pak nemůžu spát." řekla jsem smutně a zase se přitiskla k Jennie. ,,Dobře tak já to vypnu." řekla Jennie. ,,To nemusíš, stačí když budu moct být ve tvé náruči." mile jsem se usmála. ,,Dobře" řekla Jennie a roztáhla ruce. Přitulila jsem se k ní a pevně ji obejmula. Nechápu jak se to Jennie povedlo, ale usnula. Už mě neměl kdo chránit, tak jsem vypnula zvuk a dala Jennie malou pusu na čelo. Přikryla jsem ji dekou a pohladila ji po vlasech. Byla tak rozkošná. Vypadala jako malinká holčička. Malinká holčička s krásně plnými rty. Chtěla bych je ochutnat jen na chvilku. Ale nemůžu, místo toho jsem začala hledat ubytování, mám totiž v plánu vzít Jennie na hory když jsou ty prázdniny. Snad se jí můj nápad bude líbit. Jenže se najednou probudila. ,,Proč nespinkáš?" ,,Je mi zima." řekla smutně. ,,Půjdeme spinkat ano?" Vzala jsem Jennie do náruče a odnesla ji do ložnice. Položila jsem ji na postel a ona mě stáhla k ní. Spadla jsem těsně vedle ní a naše obličeje byly jen kousek od sebe. Navzájem jsme si koukaly do očí. Jennie se lehce přiblížila. Schovala se pod peřinu. A začala se rozkošně smát. ,,Nechtěla jsi ještě před chvilkou spinkat?" zeptala jsem se se smíchem.
,,Tak dobře, dobrou noc Liliiii." řekla dětským hláskem ,,Dobrou Jennie" řekla jsem a přitáhla si ji do objetí.

Chocolate cake || jenlisaKde žijí příběhy. Začni objevovat