Prologen om Klaras liv

73 1 0
                                    

Frysboxen gnislar och knarrar när jag drar ut den.

Jag lägger i isen i en handduk, knyter ihop handduken till en liten påse och lägger den över ögat. AJ Jävlar vad det gör ont! Jag rycker till i hela kroppen av smärtan som forsar genom mig. Nu är ögat nästan helt igenmurat, jag kan nästan inte se med vänster sida längre.

Ja dom har slått mig, Igen. Dom har mobbat mig, precis som alla andra jävla dagar i mitt liv på den där förbannade skolan! Och jag har INGEN att prata med! Jag har inga vänner, Ingen familj... eller, på sätt och vis... Min gravida mamma och storasyster dog i en bilolycka när jag var 8 år ungefär, och min pappa är en Alkolist, så man kan nog nästan säga att Klara Stensson inte har någon familj! Lite tragiskt är det väll men det är ingenting emot all mobbning hon får stå ut med varje jävla dag i skolan! Och pappa bryr sig inte! Han bryr sig inte om något sedan Mamma, storasyrran och mitt ofödda syskon dog! Inte om mig och mitt liv, inte om sig själv och sitt liv, inte om någon och deras liv! Han bryr sig om alkohol, det är allt.

Mina värsta mobbare är nog Nina, Isabella, Frida och deras kille Daniel, Och ja, de har en och samma kille! De tre snyggaste och kaxigaste tjejerna på skolan delar på en kille! Vad de gör när de är tillsammans vet jag inte men jag skulle gissa på en massa hångel och antagligen så har dom en fyrkant också! Jag har själv sett alla tre tjejerna smeka honom "där nere" när de går i korridoren!!!

Normalt liv jag har eller hur!? Nu kommer du som läser att få tillgång att läsa i min dagbok ganska ofta, Men tänk dig för innan du läser om du verkligen vill sitta hemma och läsa om mitt jävla liv när du istället kan storma in i mitt hus och klå upp mig! Jag Är Van!

Den Kraftige!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang