-Nem ülünk be valamit meginni?- veti fel az ötletet Felix miközben valami kaviccsal szórakozik. Már egy ideje a parkban ülünk és dumálgatunk.
-Ahh sajnos nekem és Jeonginnak mennünk kell. - húzza el a száját Chan.
-Basszs tényleg! Holnap matek TZ-t írok Chan meg szíveskedik javítani a tudásomon.- boxol bele az említett vállába. Mire Chan csak egy morcos pillantással jutalmazza a fiatalabb fiút.
-És ti?- fordul Felix bizakodva Jisunghoz és hozzám.
-Nekem is mennem kell. Woojin most hívott, hogy be kell még fejeznünk egy esszét zenetörire. Bocsi haver.- na jó. Akkor már csak én maradtam. Most vagy találok valami kifogást, hogy hazamenjek. Vagy eltöltöm a délután hátralévő részét ezzel a fiúval. Aki kéttség kivűl felkelltette az érdeklődésem.
-Changbin kérlek szánj meg! Csak temaradtál. Nem akarok hazamenni még!- fogja meg két vállam, így rámnehezedve. És úgy kérlel.
-Nekem nincs semmi dolgom ma. Nem mintha amúgy máskor lenne. Szóval okés.- mondom, miközben kezeit lefejtem vállamról. Túl furcsa érzés ahogyan hozzám ér.
-Egy isten vagy!- kiált fel. Mire Jeongin és Chan csak elkezdenek nevetni. Jisung pedig közelebb hajol hozzám.
-Ezt szoktam én is mondani.- súgja fülembe. Azzal a "nagyon" perverz hangszínnel amit ilyenkor szokott használni.
-Akkor ezt megbeszéltük. Mi megyünk is! Ja és Changbin! Jó volt megismerni.- int felém Chan, majd Jeongin is és ezzel együtt távoznak.
-Na jó! Én is megyek. Jó szórakozást.- kacsint felém Jisung, majd Felixet megölelve távozik. Ennyire jóban vannak? Egyáltalán miért érdekel, Jisung és Felix is azt ölelget akit akar.
-Changbin! Itt vagy.- legyez kezével arcom előtt a szeplős.
-Igen. Bocsi elbambúltam. Na és hova akarsz menni? Mármint tudsz itt valami cukrászdát vagy valamit?- kérdezem. Zavartan, mivel azok a sötét szemek még mindig arcomat fürkészték.
-Idefel láttam egy cukrászda féleséget. Ha neked jó megmutatom.- mosolyog rám lelkesen.
-Igen. Tökéletes.- viszonzom mosolyát, talán ma előszőr nem eröltetetten.- Erre!- ragadja meg a kezem és húz egyenesen a célunk felé. Léptei egyre lassulnak ahogyan közeledünk a kis cukrászdához, de kezemet még mindig szorongatja. Ami kifejezetten zavarbahoz. Folyamatosan összekulcsolt kezünket szugarálom, annak a reményében , hogy egyszer elengedi és végre megszünhet ez a furcsa érzés. Felix lelkesen tekinget előre mostmár szorosan mellettem haladva, mire én erőt veszek magamon és lefejtem kezét az enyémről. Nem szeretném ha bárki most beszólna mert félreértette a helyzetet.
-Oh. Bocsánat. Teljesen elfelejtettem, hogy fogom a kezed. Tudod nállam ez ilyen szokás, szeretem az emberek kezét fogni séta közben.- húzza el száját félretekintve. Akkor csak véletlen volt az egész, megszokás.... ennyi. Ahh miért zavar ez ennyire.
-Nincs baj. Jisung meg szeret fejbecsapni másokat, leginkább engem.- forgatom meg a szemem. Mire a mellettem lépkedő csak felkacag. - Megszoktam, hogy a barátaimnak fura szokásai vannak.
-A barátod vagyok?- kérdezi.
-Igen. Vagy is én annak tekintelek.- mondom ,miközben belépünk a cukrászda ajtaján. Nagyon finom illatok csapják meg az orrom, ami miatt rögtön megkívánom a fagyit, vagy valamilyen édességet.
-Én is annak tekintelek.- néz még mindig rám. Azaz a szemeimet csak csendben áll és enegm fürkész. Cseppet sem foglalkozva a körülötte lévő dolgokkal.
-Felix még kiesik a szemed.- nyomom meg egyik oldalt arcát. Mire lehajtja fejét, és köhint egyet.
-Te eszel is valamit?
-Igen meglehet, hogy fagyit kissé melegem van.- szemezek az említett édességgel.
-Akkor együnk fagyit, legutóbb Ausztráliában ettem.- várjunk, Felix is Ausztrál. Nem csak Chris. Oké ez akkor megmagyarázza, hogy miért nem beszél olyan jól. De kifejezetten édes ahogy töri a kóreait.
-Látod milyen jó ötleteim vannak!- mondom büszkén.
-Tudtommal én voltam az aki mondta, hogy ide jöjjünk. Szóval nekem vannak jobb ötleteim.- jelenti ki, és sértődötten megcsapja a mellkasom.
-Aucs! Hé Jisung szokott csapkodni, te maradj inkább a kézfogásnál.- fejezem ki azt, hogy eléggé fájt az ahol megcsapott.Felix hátatfordítva nekem, megy kiválasztani a fagyit, majd utána én is.
Leülünk, egy tetszőleges asztalhoz a sarokban, mivel itt nyugodtabban tudunk beszélgetni.
-Mesélsz magadról?- kérem meg, hogy legyen közöttünk valami téma. De be kell valljam kissé érdekel is, hogy miket szeret. Ami nálam szintém furcsa.
-Nincs túl érdekes életem. Hidd el időpazarlás lenne.- kezdi el közben enni a fagyiját.
-Pedig engem érdekelne, mégis csak barátok vagyunk.
-Na jó. Ha ennyire ragaszkodsz hozzá. De én figyelmeztettelek.-tartja fenl mutatóujját. - Hát ugye mint mondtam, Ausztráliából jöttem ide Channal. Mivel kitaláltuk, hogy itt akarunk gimibe járni. Anyáék meg mivel eléggé bíznakbennünk megengedték. Tudják, hogy nem vagyok az a bulizós fajta.
-Ebben nem vagy egyedül gyűlölöm a bukikat.- szakítok félbe. Tökre megörültem, hogy végre van még valaki aki ugyanezt gondolja.- Bocsi folytasd!
-Semmi gáz! Na szóval, ekezdtünk itteni emberekkel beszélgetni neten, így ismertük meg Jisungot. És általa téged.- és már megint olyan furán néz a szemeimbe.- Amúgy szeretek zenéthallgatni, és... igen ennyi. A zene a mindenem. Most tejössz Changbin!-Az én életem az ennél is unalmasabb, szóval ne várj tőlem semmi nagy cuccot.- figyelmeztetem, hogy ne érje velem kapcsolatban csalódás.- Szóval. Én jelenleg anyával ... és álltalában Jisungal élek. Ezt úgy kell érteni, hogy az a srác képtelen a koleszban aludni, mivel nincsenek szobatársai. De nagyon szeretem azt az idétlen fejét. Szabadidőmben, meg amikor csak tehetem festek. A festés miatt éri meg minden nap bejárni suliba. - mosolyodom el a tényen, hogy tényleg szerelmes vagyok ebbe a tevékenységbe.
-Wow. Igazi művész lélek vagy. És milyen témában szeretsz leginkább festeni?-Ez nehéz kérdés, de talán azt mondanám, hogy az emberi arcok megfestése szokott a leginkább megfogni. Annyira lenyűgöz mikor látom, hogy mennyi érzelmet lehet lefesteni.- remélem azért annyira nem untatom. Hisz ez nem egy túl érdekes foglalkozás.
-Egyszer majd megmutathatnád őket. Tökre kíváncsivá tett az, hogy így mesléltél.- még Jisungnak sem mutogatom a fetményeim. Kicsit sem szeretem ha kritizálják azt amin én napokat dolgoztam. De Felix nem hiszem, hogy ilyen lenne.
-Majd meglátom mit tehetek.- boxolok bele a mellettem ülő vállába. Majd akaratlanul is végig simítottam karján ahogyan húztam el a kezem.
Mikor felfogtam, hogy ez kissé félreérthető volt zavartan csúsztam távolabb a fiútól. Akinek arca kissé felvette a pirosas színt.
-B..Bocsi!- mondom zavartan. Kerülve a fiú tekintetét.
-Semmi baj! Inkább együnk!- fogja meg kanalát, és falatozni kezd.
-Együnk!- szentelem figyelmem a fagyimnak. Ezzel csökkentve azt a kínos hangulatot ami beállt közénk. Néha néha felpillantottam, hogy mit csinálhat a szeplős, de csak ő is a tányérjával szemezett. A folyamatos felpillangatásomból az lett, hogy néha-néha összeakadt a tekintetünk. De mikor ez neki feltűnt rögtön elkapta róla szemeit. Valamilyen szinten megnyugtat, hogy nem csak én vagyok zavarban. Viszont Feix pírben úszó arcát még sokáig elnézném.Jézus miket beszélek!
YOU ARE READING
The Boy With Freckles /ChangLix/
Fanfiction-Nem szeretem a szeplőimet.- motyogja zavartan a szőke. -Pedig szerintem különlegessé tesznek. Ha megengeded megmutatom mennyire.- simítok arcára. -Mégis hogyan gondoltad ezt? Eddig egy ember sem tudta megváltoztatni a véleményem.- hajtja le arcát...