#15(Unicode)

336 21 4
                                    

" ဒီက အမျိုးသမီးက ဘယ်သူလဲဗျ .. "

အသိပြန်ဝင်လာတဲ့ chanyeol က ချောင်းဟန့်ရင်း...

" ဟို .. သူက .. "

" သူကကော ဘယ်သူလဲ ကိုကို ... "

Yeol ခေါင်းနပန်းကြီးသွားပြီး အရင်က သိပ်ချစ်ခဲ့ဖူးတဲ့ အသံတို့ကို အကြာကြီးနေမှ ပြန်ကြားရတော့ ရင်ထဲ တမျိုးဖြစ်မိသည် ..

ဟမ်..ဘာလား? ကိုကိုဆိုပဲ .. သေချာပြီ .. ဒါအဆက်ဟောင်း ဇာတ်လမ်းဆိုတာ ..

" သူက ကိုယ့် အတွင်းရေးမှူ းပါ .. Byun Baekhyun တဲ့ ! "

Baekhyun အကြီးအကျယ် shock ရသွားသည် .. အတွင်းရေးမှူးတဲ့လား ?? ဒီနာမ်စား သုံးမိသွားရလောက်အောင် ဒီအဘိုးကြီးရူးသွားတာ များလား ?

ဒီမိန်းမ မေးတော့ ခပ်သွက်သွက် ဖြေပြီး သူမေးတာကျ အ,အ ကြီး ဘီးကျိတ်သလိုနဲ့ !!

" အော် .. ဒါဆို တို့နှစ်ယောက်စကားပြောချင်လို့ ခဏရှောင်ပေးပါလား ချာတိတ်! "

ချာတိတ် ? ဒီချာတိတ်က မင်းဘိုးအေရဲ့ လင်ဆိုတာ ...

" ကျွန်တော်က ဘာလို့လဲ ? "

Baek ခပ်တန်းတန်းပြောလိုက်တာကြောင့် အကြည့်တို့ရဲ့ ဦးတည်ရာကိုပြောင်းလိုက်ပြီး မဲ့ပြုံးလေးနဲ့ နုှတ်ဆက်လိုက်သည် .. ။

" မင်္ဂလာပါချာတိတ် ၊ တို့က ... "

" ခဏလောက်ထွက်ပေးပါလား baekhyun ! "

အွန်ဝါတောင် ဘာမှမပြောလိုက်ရသေးသလို၊ တဖက်က baek မှာလဲ တခြားကမ္ဘာရောက်သွားသလို အဆက်ဆံရတာကြောင့် အနည်းငယ်ကြောင်အ သွားလေသည် .. ဘဲကြီးက ဘာလဲ ?

Chanyeol က ခဏရှောင်ပေးဖို့ ထပ်ပြောလာတာကြောင့် ဆောင့်အောင့်ကာ ထွက်သွားပေးလိုက်သည် ။

ဂုဏ်ဆာအပြုံးနဲ့ ကျန်ရစ်သူရဲ့ မျက်ခွက်ကို တချက်ကြည့်လိုက်ပြီး baek ပြန်၍ မဲ့ပြုံးပေးလိုက်သည်.. ဘာပဲဖြစ်နေပါစေ ဘဲကြီးက သူ့အပိုင် !

" မင်းဘာလာလုပ်တာလဲ ? ငါ့ဆီမှာ ဘာကျန်သေးလို့လဲ အွန်လေး ! "

" ဟင်းဟင်း ကိုက အွန်လေးလို့ ခေါ်ပုံထောက်ရင် တို့ကို မမေ့သေးဘူးထင်တယ် .. အွန်လေးလဲ ကို့ကို အရမ်းသတိရနေတာ ပြီးတော့ .. "

light of love (အခ်စ္ရဲ့ အလင္း)Where stories live. Discover now