~Jimin~
Tae még mindig húzza a lóbőrt az asztalra borulva a fogadások nagy részét pedig már rendezték, Jungkook az előbbi megfigyelésem alapján, nem sokára kidől. Bár nem tudom, hogy-hogy ilyen sokáig bírta, de rajtam nem fog ki. Bár kicsit kezdek aggódni hisz vagy öt perce kiment a mosdóba, lehet ott érte a rosszul lét, éppen állnék fel mikor nagyon andalogva pár asztalnak és széknek neki menve vissza jön hozzánk. Majd leöl az ölembe és az asztalra borulva aludni kezd.
Olyan aranyos látvány nyújt, hogy kénytelen vagyok kuncogni. A részeg Kook nagyon édes, állapítom meg újra ezt a tényt fejbe. Bár nem pihe könnyű gyerek az biztos nem lenne szívem még csak fel kelteni se.
- Hívjak taxit? – kérdezi Minju Kook fejét meg simogatva
- Hát.. - gondolkodom el - Jeont szerintem haza tudom vinni, de Kimet ne...
- Nem is kell! – mondja Tae miközben fel pattan az asztaltól – Nekem egy lóra van szükségem! – kiálltja ki a nagyvilágba Minju és én is döbbenten nézzük a feltehetőleg alva járó fiúra Jungkook is felkapja a fejét majd, mint akit fejbe vágtak, elkezdet oldalra dőlni. Még nevetésem kitörése elött kezeimet össze kulcsolom Kook hasa elött és hátát a mellkasomhoz húzom. Rongybabához hasonlóan hozzám simul, arcát nyakamba temetve durmol tovább. Majd valóban nagy nevetésben törünk ki, de Kuksi erre se reagál különösebben semmit. Majd Tae is vissza ül és mintha nem mondott volna semmit elfekszik az asztalon.
- Taet, majd akkor én elintézem! – mondta még mindig kuncogva Minju amúgy is pár házra lakunk egymástól
- Ha nem ismernélek, nem hagynám rád! – kacsintottam egyet mondandóm végén – Jungkookie, haza megyünk jó suttogtam fülébe! – gyenge fej rázással jelezte, hogy hallotta, de nem mozdult meg
- Na, gyere te nagyfiú! – fogta meg Wonho válla alatt a rajtam fekvőt, és egy könnyed mozdulattal talpra állította majd magához vonva tartotta meg a teljes súlyát, még mindig elcsodálom, mennyire ügyesen tudja kezelni a maga tehetettlen testeket kidobóként is szokott funkcionálni, de szerencsére ritkán van arra szükség.
- Akkor taxival mentek? – kérdezte kedvesen
- Nem haza viszem pár sarokra lakom úgy is! - mosolyodtam el – Segítesz a hátamra rakni?
- Persze, de elbírod? – aggódás csillant meg szemiben
- Persze ezek sem vajból vannak! - mutattam a karomra, hátat fordítva nekik paskoltam meg a vállamat, majd nem tudom hogyan, de Jungkook hátamnak volt dőlve majd combjai alá nyúlva dobtam egyet a zsákomon. Enyhén előre dőltem, hogy hátra ne essen.
- Jungkook, karolj át! – suttogtam neki, majd mocorogni kezdtet szinte belém bújva ölelte át a vállam és nyakam
- Istenem, de aranyos! - nevetett Minju, majd telefonját előkapva lőtt pár fotót rólunk, ezen csak jót derültem, Wonho pedig meg paskolta feltehetőleg Jungkook fenekét hisz keze hozzá ért az enyémhez.
- Akkor megyek! – mondtam öröm ittasan – A számlát, majd rendezük!
- Oké vigyázatok magatokra! – búcsúztak tőlünk
Kiléptem az ajtón, majd el indultam haza fele, az alkoholtól enyhén bódult állapotomban szeltem át az utcákat hátamon a nyámmogó Jungkookal. Meleg lehelete csiklandozza a nyakamat, hogy én mennyire szeretem ezt, fiút. Már pelenkás korábban imádtam, hányszor vittem hátamon őfelségét. Mint egy dia vetítés rohamoztak meg közös emlékeink, nem tudnám elképzelni az életem nélküle.
Jobban szeretem, mint a saját szüleimet, és úgy érzem ez kölcsönös. Mikor rám támaszkodik olyan esetlené válik, mint annak idején, vagy mikor kisfiús vágy csillan, szemeiben mindet imádom. Örökké vigyázni akarok rá, és mint barát, mint férfi mellette lenni. Gondolkodásom közepette haza értem, zsebemből a kulcsot kihalászva jobban derék szögbe dőltem így Kook mellkasa teljesen a hátamon pihent, másik kezem is elvettem a combjától. Majd egy percnyi szöszmötölés után kivágtam az ajtót, Jungkook fenekét megfogva fel egyenesedtem, besétáltam és vissza rúgtam a nyílászárót. Félgömbjeit fogva döbbentem rá valóban fel nőtt és igen csak, markolászni való lett neki a hátsója. Ő is egy kész férfi, mosolyogtam meg a tényt, majd büntetlenül fogtam és markolásztam tovább fenekét, addig, míg egy elhaló nyögést nem hallatott a fülembe, ezért abba hagytam nehogy felébredjen.
Újra mozgásba lendültem, szobámba belépve leültem az ágyra Jungkookot teljesen elengedtem, aki el dőlt, mint egy deszka. Ingén keresztül tökéletesen kirajzolódót minden izomzata, igen csak szexi látványt nyújtva. Még nyelnem is kellet egyet, ahogy szemem sarkából figyeltem, hogy nyújtózik egyet.
Igen csak vonzó fiúvá cseperedett, nem értem miért nem vallja be a lánynak az érzéseit, hisz csak úgy árasztja magából feromonokat. Alváshoz előkészülve levettem róla a cipőt, majd kiszaladtam az előszobába oda ledobtam az övéét és a sajátom is. Vissza mentem, és elkezdtem le vetkőzni gyorsan alvós ruhát húztam, ami egy új boxerból és egy kényelmes kinyúlt pólóból állt. Kookot se akartam kényelmetlen ruhába hagyni ezért vetkőztetni kezdtem. Nem szívesen ismerem be, de őszintén izgató gondolatokat ébresztett bennem testének a látványa, őszintén melyik lány nem vetné magát rá hiszen tökéles tónusú izomzattal, bőr feszeséggel és alakkal rendelkezik, helyes pofija is van.
Már alsóbban feküdt az ágyamon mikor az ingjéhez értem szép lassan elkezdtem ki gombolni, majd megvillant a mellkasa, mellbimbói meredezni kezdtek és libabőr is végig futott az egész testén. Komolyan vissza vonom nem szabad nélkülünk inni, mennie túl szexivé válik, és sebezhetővé simán megtudnám erőszakolni, a csábos fenekét.. és természetesen bármilyen hülye ki is használhatná ezt. Nem engedhetem, hogy sérüljön, a kis lelke jobban kell vigyáznom rá. Az inget kisebb küszködés árán, de leszedtem róla. Gondolataim felet pedig teljesen át vette a hatalmat a félelem és aggódás, hogy bárki be mocskolhatná ezt, testet és lelket. Majd befeküdtem mellé és jó szorosan magamhoz öletem Jungkook testét, így nyugodtabban vándoroltam az álmok földjére.
Folytatás következik -->
Na meg is hoztam az új részt! Remélem, érződik, hogy Jimin tényleg szereti Jungkookot, de nem szerelmes belé bár fantáziáját meg mozgatja a fiú, testi vonzalmat még mindig nem érez felé legalábbis ő szerinte. Ez a szeretett, amivel kisebbet ki tünteti, teljesen normális átlagossá válik a fejében hiszen Jungkook mindig segít neki és kéznél van, magyarán nem tudhatja Jimin milyen az mikor a kisebb semmilyen formában nincs mellette, hogy akkor is vajon testvéri szeretetnek éli meg.
Nincs át olvasva! Jó szorakozást!
أنت تقرأ
Hosszú barátság JiKook
عاطفيةJungkook egy huszon éves fiatal aki szerelmes Jiminbe, gyerekori legjobb barátjába. Jungkook megörizte ezt a titkát, és megmaradt legjobb barátnak. Vajon kiderül valaha mik Jungkook igazi érzései és a barátnő faló Jimin tudná viszonozni a derék ifjú...