Siedziałam właśnie na lekcji Opieki Nad Magicznymi Stworzeniami (ONMS), gdy nagle do sali wszedł drugoklasista.
– Madame Maxime prosi Rachel Shadow do gabinetu– powiedział głosem przesiąkniętym strachem.
Wstałam i poszłam za chłopcem do posągu przedstawiającego Afrodytę. Przedmiot poruszył się i zamienił w wielkie brzozowe wrota.
Chłopiec odszedł, a ja weszłam do pomieszczenia. W pokoju na czerwonej kanapie obok biblioteczki siedział starszy mężczyzna i kobieta o różowych włosach.
– Rachel oto dyrektor 'Ogwartu Albus Dumbledore mój stary znajomy– powiedziała dyrektorka siedząca za biurkiem.
– Witaj– powiedział starzec i wyciągnął do mnie przyjaźnie rękę, którą złapałam i lekko nią potrząsnęłam.
– Ja jestem Nimfadora Tonks. Mów mi po prostu Tonks– odezwała się różowowłosa.
– Miło mi. Ja mam na imię Rachel Vivien Shadow. Po prostu Rach lub Chel– powiedziałam uśmiechając się.
– Przejdziemy się?– spytała Tonks.
– Jasne– odpowiedziałam.– Oczywiście jeśli dyrektorka się zgodzi– powiedziałam to zwracając się do Madame Maxime.
– Proszę bardzo złotko.
– Dziękuje– odpowiedziałam po czym wraz z Nimfadorą opuściłam pokój.
Znalazłyśmy się na korytarzu. Poszłyśmy razem nad jezioro rozpoczynające się nie daleko szkoły.
Przez cały czas rozmawiałam z Tonks o szkole i o moich stopniach. Powiedziała mi, że prawdopodobnie zostanę przeniesiona do Hogwartu na czwarty rok nauki.
Nagle obok nas pojawił się znikąd profesor Dumbledore.
– Rachel mam dla ciebie wiadomość. Od przyszłego roku zaczniesz chodzić do Hogwartu. Pod koniec wakacji ktoś po ciebie przyjdzie do twojego domu, aby cię zabrać. Najprawdopodobniej będzie to Nimfadora– powiedział i uśmiechnął się szczerze.
W duchu podziękowałam mu za to że przyjdzie po mnie dziewczyna, a on jeszcze bardziej się uśmiechnął i powiedział:
– Nie ma za co– po czym odszedł.
– Czy on umie czytać w myślach?
– Tak. To czasem bardzo przeszkadza– powiedziała śmiejąc się Tonks, a ja zaśmiałam się z nią.
***
Tak wygląda prolog po małym remoncie. W sumie nic się nie zmieniło, ale jednak jest troszeczkę inny.
~ Mrs. Potter
CZYTASZ
HARRY POTTER & I • THE GOBLET OF FIRE (DISCONTINUED)
Fanfiction„ 𝑵𝒊𝒆 𝒛̇𝒂𝒍𝒖𝒋 𝒖𝒎𝒂𝒓𝒍𝒚𝒄𝒉 𝑯𝒂𝒓𝒓𝒚, 𝒛̇𝒂𝒍𝒖𝒋 𝒛̇𝒚𝒘𝒚𝒄𝒉. 𝑨 𝒑𝒓𝒛𝒆𝒅𝒆 𝒘𝒔𝒛𝒚𝒔𝒕𝒌𝒊𝒎 𝒕𝒚𝒄𝒉, 𝒌𝒕𝒐́𝒓𝒛𝒚 𝒛̇𝒚𝒋𝒂̨ 𝒃𝒆𝒛 𝒎𝒊𝒍𝒐𝒔́𝒄𝒊." Mam na imię Rachel Vivien Shadow. Na czwarty rok przenoszę się do Hogwartu. W...