Černé SUV se čtyřmi kamarády projíždělo křivolakými, horskými silnicemi. Nad Francií se rozprostřela teplá, červencová noc. „ Nemůžu se dočkat! Holky, prachy, drahý auta a šampaňské! " Řekl Cameron a nahlas hrající hudba téměř přehlušila souhlasný smích.
Čtyři hodiny jízdy byli pořádně vyčerpávající. Mason mžoural na cestu před sebou, Matt už dávno spal, Edmund se jako vždy věnoval svému notebooku a Camerona zmohla pořádná dávka piv. „ Samozřejmě, že vše zase odřídím já. " Povzdechl si Mason. SUV vjelo do hlubokého, temného lesa. Masonovi se začali zavírat víčka, pak již svou únavu nemohl přemoci a usnul.
Ozvala se silná rána, která vyrušila lesní zvěř a odněkud ze středu lesa vylétlo hejno černých havranů. SUV právě vyjelo ze silnice a narazilo do starého, obrovského dubu. Matt se probudil jako první, čelní sklo bylo celé zakryté airbagy jeho kamarádi byli v bezvědomí.
Matthew se dotkl své hlavy ze, které vytékal, tenký pramínek krve. Připadalo mu, že má hlavu jako střep, jeho rozostřený zrak se pomalu začal vracet k normálu. Malátně se odpoutal, otevřel dveře SUV a vypadl na mokrý mech. Myslel si, že spadl z velké výšky, ale opak byl pravdou. Vydal ze sebe zmučený a bolestivý výkřik. Sebral všechny své síly co měl a postavil se na nohy. Jakmile vstal a získal rovnováhu rozhlédl se okolo sebe, ale po SUV a silnici nebylo vidu ani slechu. Mezi stromy zahlédl světlo, kulhavým krokem se vydal tím směrem. Po jeho pravé straně se něco mihlo, tak se vyděšeně zastavil a podíval se tím směrem, uviděl temnou siluetu dívky v bílé, dlouhé košili s hnědými, dlouhými vlasy. „ Ahoj. " Ohraptělým hlasem na ni zavolal. „ Já a moji další 3 kamarádi jsme měli nehodu, nevíš kde to jsme? " Dívka však neodpověděla v tu ránu se ozval temný zvuk, jako by celý les vydechl. Matt se polekaně rozhlédl, dívka mezitím zmizela. Nehybně stál na místě a upřeně zíral na místo kde stála náhle proti němu vzlétlo hejno havranů. Jakmile to viděl, tak se s křikem rozeběhl na útěk, ale po chvíli nepozornosti zakopl o kořen stromu a upadl. Havrani k němu přilétli a začali mu se zobáky a jejich ostrými drápy drásat obličej, bolestí křičel než byl mrtvý.
„ Matte, Matte! Kámo probere se! " Křičel na něj Mason a třásl s nim, aby se probral s trhnutím a výkřikem se posadil. Vše co se mu stalo bylo pryč. Matthew se s vytřeštěnými oči rozhlédl po svých vyděšených kamarádech. „ C-Co, k-kde, kde jsou? " Vykoktal ze sebe. „ Kde je kdo? Kámo byl jsi úplně mimo! " Odpověděl mu Mason. „ Ti ptáci a ta holka...." „ Nech toho, chováš se jako nějaká slečinka! " Napomenul ho otráveně Cameron. „ Jasně hlavně, že ty jsi naprosto v pohodě! " Vykřikl na něho Edmund. Na připomínku od Edmunda se Cameron rozzuřil a začali se všichni čtyři hádat. „ Tak a dost! " Zařval na všechny černovlasý kluk s rozcuchem. „ Měli bychom raději vymyslet jak se odtud dostat. Hádat se můžeme potom. " „ Jak bychom se odtud asi dostali! Zavoláme si odtáhovku, ne?! " Řekl naštvaně ryšavý Cameron a vytáhl z kapsy svůj Iphone. „ No samozřejmě není tu signál! " S podrážděným tónem v hlase začal Cameron pobíhat z místa na místo s telefonem v napřažené ruce. „ Notebook je na sračky. " Oznámil smutně Ed, když z podlahy zadní části auta vytáhl zbytky svého milovaného přístroje. „ Bezva. " Řekl s hořkou ironií v hlase. „ Kurva, do hajzlu, zasraný les a zasraný auto! " Se vztekem Cameron třískl svým Iphonem o zem. Telefon narazil na asfalt a rozlétl se na malé kousky, které nyní pokrývali část silnice.
ČTEŠ
Poslední šance
HorrorNyní je rok 2011 již 900 let od vzniku prvního moru. Parta 4 kamarádů se rozhodne o prázdninách vyjet na výlet do Monte Carla autem, jenže po cestě se jim porouchá auto. Když začnou hledat pomoc ocitnou se vesničce kde se odehrával mor a každých 30...