Mikor megvoltunk a kis dolgunkkal mentünk haza, és Boldi nálunk aludt. A terve az volt, hogy egy kis esti kalandot fog véghez vinni velem, de én ugy érzem, most inkább ne. Tul beleélvezném magam, és holnap lehet nem is élnék... igen, bármennyire is érzéketlen vagyok, azért élvezni tudok dolgokat. Főleg ugy, hogy Boldinak naaagyon nagy. Ne is gondoljatok inkább bele. Mikor elöször megtörtént szinte kifolyt a szemem a helyéröl, ugy fájt. De azota már megszoktam, és nem is kérnék az övénél kisebbet. Szoval, amikor befeküdtünk az ágyba, rögtön vette le ruháit, és az enyémet is. Addig még hagytam magam. Viszont a következö gondolata az volt:
-Jaj,babus. Amiota nem láttalak nött a melled.
A mondat után jol elmosolyogtam. Igen, dolgozok rajta.
-Te kis perverc-cimcogom, majd arcához teszem kezem.- Neked pedig ugy látom a lógód nőtt. Mennyit?
-Jah, ez a kis szőrmók azóta vár rád,így képzeld el, 2 centit is nőtt.
-Jesszusom Oppa.- gugolok le a hosszu testrész megnézni.- Ez vagy 25 cm.
-Áhh, még nem. 24. De inkább most nézzük a te puncidat.-térdelt le és belenyalt.-Ugy látom rég borotváltad,Babám. De én igy szeretem.-mosolygott- öhh,- nyalt tovább- már is kifolyt a nyálkás részed...hamar elélvezel drágám.- állt fel. És ez tényleg ugy volt. Kicsit szégyeltem is magam.
-Szexmániás barátom-mosolygok rá én is-ma inkább ne.
-Mi?-nézett- Ne mélyesszem beléd a háziállatomat? De hisz csak rád várt!
-De holnap suli.
-És?
Nem tudtam ellen álni.
-Jól van.-sohajtottam- egy kicsit- fogtam meg felálló farkát,majd megnyaltam, és bevettem a számba. Kicsit meg os haraptam, mitöl szeretöm feljajdult, s lábát áttette fejem fölött igy felettem volt. Leteritett az ágyra, majd számbol kihuzta a spermás faszát, majd egyhirtelen mozdulattal a dzsungeles punámba mélyesztette.
-Áááááá-orditok fel, majd meghuzom oppa haját-benned semmi kedvesség nincs?-ordítom, mire bejött anyukám.-Bella és Boldizsár! Ti meg mért dugjátok szét egymást?!-üvölt anyám-nem erröl volt szo! Te perverz állat! Nem vigyázol a gyerekemre azzal a több méteres faszoddal?
-Ami érdekes, hogy ön is mesztelenül van.-kuncog Boldi-tán nem basszák egymást a férjével? Lekéne fogyni, drágám. Ki szexszelne egy hájas növel?-röhög.
-Hé!-orditok, üajd pofon vágom Boldit.
KAMU SEDANG MEMBACA
Az érzéketlen +18
RomansaBella egy átlagos lány. De szerinted az is marad? Új gimijében megismerkedik Bencével, az ő álompasijával. Gondolhatjátok mi vár rá......