Hoofdstuk 1

8 1 0
                                    

Wist je dat: Wereldwijd worden er jaarlijks 5 biljoen pizza's verkocht.

Oké ik weet dat het niet makkelijk gaat worden, maar deze Valentijn gaat anders worden ik weet het zeker. Ik heb een heel plan gemaakt.

Hoe verover je de perfecte jongen?

Stap 1: Zoek een jongen op Instagram en stuur hem een berichtje

Wel, met deze stap ben ik dus al een tijdje bezig. Een maand geleden ofzo heb ik een superknappe jongen gezien op Instagram en heb hem direct een heel flirterig berichtje gestuurd en volgens mij heeft het gewerkt want we hebben echt een hele hoop gestuurd. Wacht ik laat je het gesprek even lezen:

Ik: heyyy, ik volg je nu al een paar maanden en ik kijk echt elke dag op je profiel en je bent gewoon super mooi. Ook weet ik nu echt alles van je want je bent echt mijn leven. Xxx

Hij: (Thomas heeft dit bericht gezien)

Ik: halloooooo???? Je bent elke dag ongeveer 3 uur online en je antwoordt nooit... (En ja ik heb uitgerekend hoeveel je ongeveer op Instagram zit, romantisch toch?)

Hij: Zou je me alsjeblief met rust kunnen laten? Ik heb een vriendin.

Ik: Maar Thomas... Wij zijn echt wel meant to be.... Ik hou zo veel van je. En ik ga voor je blijven vechten tot ik je krijg!

Hij: als je nu niet stopt met sturen, dan ga ik je blokkeren.

Romantisch hé, zo een verboden liefde? Oké op naar stap 2.

Stap 2: Kom je nieuwe liefde heel toevallig tegen (;

Ik heb net op zijn verhaal gezien dat hij momenteel met zijn vriendin in de Starbucks zit. Dus ga ik naar daar. Voor mij is dit echt een grote stap... Nooit verder dan 2 meter van de voordeur geweest, remember? Terwijl ik mijn schoenen en jas aandoe, doe ik wat ademhalingsoefeningen. Komaan Dropje, you can do this! Verover de jongen van je leven en wees eindelijk gelukkig!

Het is ijskoud buiten dus ik ben blij dat ik eindelijk bij de Starbucks ben. Door het raam zie ik dat hij een plekje bij een grote plant heeft veroverd. Ik ga naar binnen en loop naar hem toe. 'Oh hey Thomas, dat is toevallig!' zeg ik super vrolijk terwijl ik met mijn haar speel want ik heb ergens gelezen dat dat verleidelijk is. 'Euhm wie is dit nu weer? Ben je weer vreemdgegaan Thomas?' Zijn vriendin kijkt ons allebei boos aan. 'Maar nee baby, ik heb zelf echt geen idee wie dit is?' Thomas kijkt me met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Ja Ja dat zal wel, ik heb hier echt zwaar genoeg van Thomas. Ik ben weg.' Woedend staat zijn vriendin recht en ze loopt naar buiten. Blij ga ik op haar plaats zitten. 'Ik ben het, Dropje!'. Thomas trekt zijn ogen wijd open 'Oh nee, jij toch niet. Ik had je toch verteld dat ik een vriendin had?'. 'Nu niet meer!' antwoord ik met een big smile. 'Laat me gewoon met rust, ik ben niet geïnteresseerd oké?' Thomas maakt aanstalten om weg te gaan. Tijd voor stap drie!

Stap 3: Kus hem!

Ik verzamel al mijn moed en trek dan aan zijn arm 'Nee niet weggaan! Ik hou van je'. Ik kan zelfs een traan over mijn wang laten lopen. Dit is echt de perfecte dramatische liefdesverklaring! Ik loop naar hem toe en.... 1...2...3..... Ik kus hem! Ik druk mijn lippen op de zijne en lek daarna met mijn tong over zijn mond.

'What the fuck?!' Thomas staart me vol afgrijzen aan. 'Je hebt echt problemen, laat me met rust oké? Of ik bel de politie.' Hij wandelt weg en laat me helemaal alleen achter.

-----------------------------

@la_vieen_rose


Romeo & Julia (Maar Dan Beter)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu