-Au facut ce?se aude vocea destul de nervoasa a unei blonde
-Damon?Stefan?Vii?spune la randu ei Bonnie
-Da fetelor!
-Dar nu are cum!Erau morti!rosteste un baiat
-Stiu Jeremy!Si mai este si Elena...uf..o sa fie si mai greu asa!
-Elena?Este...
-Nu Caroline.Este o fata de 17-18 ani.Nu Elena noastra.
-Si ce legatura are cu noi?
-Se pare ca Damon s-a cam apropiat de ea.
-Nu are cum!Damon nu face asta!rosteste Caroline
-Asa credeam si noi.Si Stefan...nu mai este el!V-am avertizat sa nu aveti un soc.
-Oh Ric!spune Caroline si se indreapta spre el
Alaric o ia in brate si o saruta tandru pe frunte.Aratau ca un adevarat cuplu,dar cei din sala stiau ca este doar un fel de prefacatorie pentru gemenele Saltzman...nu?
-Voi Sunteti...incepe Jeremy
-Cu timpul am ajuns...rosteste Caroline
***
PERSPECTIVA ELENA
Ma trezesc respirand sacadat...Am visat unul dintre momentele care m-a durut extrem de rau,si nu pot sa uit asta...Incerc ,dar nu pot.Daca va intrebati...O perioada,de cateva luni...am fost crescuta de doi membrii ai familiei Mikaelson.Da...Rebekah si Elijah mi-au fost ca niste frati mai mari,dar nu mai stiu nimic de ei cred ca de vre-o 3 ani...Bine...se stie ca Elijah a murit,dar Rebekah...
Ma ridic din pat si ma duc la dulap sa imi aleg ceva de imbracat,dar nu inainte de a ma duce la baie sa-mi fac rutina de dimineata.Ma intorc in camera,si de pe pat iau perechea de pantaloni de piele si bluza pe care le scosesem din dulap,si ma incalt cu o pereche de botine.
Parul il indrept,si ca machiaj optez pentru ceva asemanator ca cel de ieri.Imi iau telefonul,si neavand chef de liceu,sun la o prietena buna,sperand ca o sa iesim si noi undeva.
-Neata!
-Neata nu este la 11!spune aceasta amuzata
-Eh!Vrei sa mergem sa bem ceva?Mai am doua ore de liceu,si sincera sa fiu...maine este sambata si azi nu am chef de ore.
-Da,de ce nu!Ne vedem in fata localului nostru.Ok?
-Ok Josie!Pa!
-Pa Elena!
Inchid telefonul si ies din casa.Ma indrept spre local,si ma rog ca totul sa fie bine zilele acestea,avand in vedere ca maine,primarul,vrea sa sarbatorim orasul Mystic Falls,incepand de acum 1000 si ceva de ani...Ura...si mai multa agitatie.
Ajung la local,si o vad pe Josie,si langa ea si pe Hope.Ma indrept spre ele...
-Hey!
-Hey!Sper sa nu te superi ca am venit,dar nu ma simteam prea bine,asa ca am zis sa ies si eu.
-Doamne,Hope!De ce sa ma supar?!Haideti sa intram.
Intram si fiecare isi comanda cate un pahar de bourbon.Discutam si radem,si ne simtim atat de bine.Ma bucur ca le cunosc pe ele,altfel...nu stiu cum m-as descurca...serios vorbind.
-Fetelor?se aude vocea super cunoscuta a lui Alaric
-Nu noi!spun si incerc sa plec,dar acesta ma prinde de brat
Ma intorc cu fata la el si vad ca este cu Damon,Jeremy,si inca doua fete.Josie se da jos de pe scaunul mai inalt,si merge sa o imbratiseze pe cea blonda.
-mama...Te-ai te-ai...intors!spune aceasta fericita,deci ea este Caroline,ceea ce inseamna ca cealalta este Bonnie
-Ce cautati aici?se aude vocea lui Hope
-Pe blondina!spune Damon si se apropie periculos de mult de mine,eu ajungand lipita de un stalp
-Usor !
Incerc sa ma dau mai departe de el,dar reusesc doar sa inrautatesc situatia...De ce mereu trebuie sa dau de el!?
PERSPECTIVA AUTOR
Ceilalti din camera reusesc sa isi dea seama de ce zicea Alaric cu apropierea ciudata a lui Damon fata de Elena,blondina de 17 ani.Damon statea cu o mana deasupra capului ei,si cu cealalta se juca cu parul acesteia.
Si pentru el era un mister,cum de se comporta asa cu ea...Era ceva ciudat pentru el,si daca statea sa se gandeasca...asta de la moartea Elenei...
-Domnule...imi pare rau,dar nu pot sa raman!spune Elena si il indeparteaza pe Damon,fugind din local
Se opreste pe o banca din parc si incepe sa se gandeasca la faptul ca si-a pierdut familia acum mai bine de 100 de ani.Ea poate zicea ca este vampir de doar 2 ani,dar adevarul era ca avea in jur de 100 de ani.
Simte o mana cum se aseaza pe spatele ei,aceasta izbucnind in plans si ajungand sa il stranga in brate pe Damon.
-Ell?Ce ai?spune acesta,si nici el nu stia de ce il interesa
Aceasta incepe sa ii spuna toata istoria ei,de cand s-a nascut ,pana in prezent.De la familia ei,pana la cei doi frati care au avut grija de ea.I-se parea ciudat ca s-a deschis asa in fata unui aproape necunoscut,dar simtea ca poate sa aiba incredere in el.
Restul zilei a decurs bine,cu ei care se tachinau si insultau,sfarsindu-se cu Damon care a condus fata pana in fata casei unde locuia,ramanand sa se vada ziua urmatoare
YOU ARE READING
Povestea Elenei
VampireHey!Eu sunt Elena Evans,si aceasta este povestea mea.Ce se intampla?Cunosc doi frati,fratele meu se intoarce ,si viata ne pune la o multime de incercari.