(Varning för lite svordomar och arghet)
Alla klasser i min årskurs ska tyvärr splittras. Och detta är min tankar kring detta:Det fkn suger och vi har sagt till rektorn osv men den dicken (han heter dick och vi hatar honom så vi kallar han för dicken) säger såhär: "det måste vi enligt skolverket". Men asså vet ni vad FUCK SKOLVERKET! DEM KAN TA OCH DÖ.
Asså ni förstår inte hur tajta jag och min klass är. Alla bråk vi har haft inom klassen har gjort oss tightare. Vår klass är B och dem andra klasserna är då C och A. Låt mig presentera idioterna i klasserna:
A: Killarna är fotbollsnördar eller fortnite killar eller ortenkillar (eller allt av det) som gör kaos och man får ingen arbetsro. Dem är fula och har ingen respekt för folk. Dem kränker andra elever och lärare, speciellt vikarier. Dem är efterblivna och förstår typ INGET (Min lärare och vår klass är tajta och skämtar och då har han sagt deras dumma frågor till oss och skrattat, hahah fett dumma frågor). Kort sagt är den idioter.
Nu kommer vi till tjejerna i A. Det är 2 tjejer som vi i min klass hänger med och dem är dem enda normala, jag lovar. Dem andra tjejerna är antingen nördar eller tror dem är nått. Sen har vi också dem som bara pratar sitt modersmål (no hate). Men okej nördarna; dem är så osäkra och fattar inte normala skämt eller vad vi säger. T.ex om man snackar om förhållanden och saker som kretsar kring det fattar dem inte, liksom dem bor under stenar. Sen har dem inte heller nån stil. Sen kommer vi till dem som tror dem är nåt; Dem går runt i adidas och tror dem är coola, liksom gumman NEJ. Jag klarar inte av dig. Dem beter sig som om ALLT handlar om dem. Och sen vet jag inte om ni vet vilket träningsklädsmärke Aim'n är, men iallafall hon som skapade Aim'n bor i samma stad som jag bor i så alla har typ sånna kläder och tränar i, men DEM SKA FKN HA PÅ SIG DET HELA JÄVLA TIDEN?!?! LIKSOM GUMMAN GÅ O LÄGG DIG I EN KISTA OCH FLRSVINN UR MITT LIV!!!!!!¡ nej men sorry blir så fkn irriterad, o sen ska jag stå ut med dem i några år till, fyfan. Sen kommer vi till dem som bara pratar sitt modersmål, typ arabiska eller nåt; Dem är bara allmänt jobbiga.
O några av dem tjejerna o killarna kommer jag hamna i samma klass som.. fuck off.C: Killarna i C är typ minecraft nördar eller fortnite nördar. Typ 1 kille spelar fotboll där. O sen e nån en snobb också (blä). Nördarna i den klassen går runt i minecraft tröjor och typ deadpool tröjor, seriöst? O sen e det en som går runt i fkn ONE PIECE. ASSÅ NEJ NEJ NEJ INTE I SKOLAN. O sen e det en som går runt i fkn hatt och kavaj? Vad i helvete? Sen har vi en som är helt störd i huvudet som ser ut som tyo greve draculas son, han försöker vara dem i A och asså har suttit och skrattat åt hur puckad han är.
Nu till tjejerna i C; Dem är bortskämda snobbar och går bara runt i Odd Molly, Uggs, Morris, Ralph Lauren och typ sånt(inte för det är nåt fel på dem kläderna o så men de e deras jävla bortskämdeheter). Sen har alla typ märkeshandväskor. Antingen det ELLER så har dem bara basic kläder och ingen stil. Men asså ALLA tjejer i den klassen är så jävla stonefaced, lättkränkta och blyga. Dem vågar inte bjuda på sig själva och skratta med varandra som vi i min klass. Och jag klarar verkligen inte av stela personer. Men asså dem var jag inget såhär riktigt stort problem emot, utan dem e bara stela. Fast de e en tjej där jag HATAR, låt oss kalla henne Lea (för det är nära hennes riktiga namn, men aja). Hon tror att allt handlar om henne. Men Lea är bara allmänt otrevlig mot folk, liksom hon sa en gång innan tyskan att mitt hår var samma färg som en råttas hår. Bitch ditt hår e nästan samma jävla färg. O sen har vi ett bråkigt typ förflutet. Och jag klarar inte av henne. Låt oss snacka om henne nån annan gång.Men asså förstår ni? Dessa idioter ska jag gå i samma klass som sen? Om jag inte byter skola då. Okej låt mig förklara det också; Det är en lantskola, där går folk som bor i min by och några andra byar kring dör den ligger. Jag känner några där, har ett dåligt rykte om att jag är jätte kall emot folk (vilket jag var förr, usch) och alla där är fett dubbelmoraliska o sånt shit, liksom alla tjejer bråkar där. Annars år den skolan bra. Den är bl.a nära mig, jag får skolbuss o den har bättre mat. Men det är inte samma personer där.
Asså jag kommer sakna min klass så jävla mycket. Varför ska saker alltid bli så komplicerat. Båda alternativen (att gå kvar och att byta skola) suger.
🥺
YOU ARE READING
om jag skulle dö nu så dör jag ung
RandomMina tankar och lite om vad jag gör om dagarna. Även lite citat och låttexter jag gillar.