Igår (lördags) så bjöd jag hem typ alla mina tjejkompisar i min klass och vi käkade tacos och firade mig (för mina föräldrar skulle käka hos nån dem kände o min bror skulle typ ut o ströga med sina vänner). satt vi gick ner till campingen i min by och hängde där o sen gick vi ner till havet och hade allmänt kul och tog bilder.
När vi kom tillbaks hem till mig satte vi oss alla i soffan och snackade lite. Men sen gick vi ned till nedervåningen. Vi bestämde oss för att sitta ute på min altan med filtar i mörkret o bara snacka. Några ville inte sitta ute för dem tyckte det var kallt så dem satt i mitt vardagsrum och kollade på tv. Jag och två andra som var inne bestämde att vi skulle skrämma alla så vi gjorde det o det var fan det roligaste jag sett. Men sen gick typ 2 också in, så det var jag och 4 andra som satt där ute. Vi hade verkligen deeptalk. Om typ, komplex, ätstörningar, anorexi, föräldrar, vänner, sorg, kärlek, deppiga grejer och om några killar i vår klass som vi tycker är så jävla äckliga. Dem killarna har liksom påpekat vårt utseende osv.
Men det kändes bra att jag berättade saker jag hållt inom mig för dem och att dem berättade saker för mig. Dem är några av dem jag litar mest på i min klass.Hoppas ni har haft det bra iallafall❤️
YOU ARE READING
om jag skulle dö nu så dör jag ung
RandomMina tankar och lite om vad jag gör om dagarna. Även lite citat och låttexter jag gillar.