okeeej så nu ska jag förklara varför jag inte uppdaterat på så länge.
1. jag har inte orkat.
2. min mobil fuckar. mitt lagringsutrymme är slut så kan typ inte kommentera andras böcker(?).
3. jag har varit på ridläger i några dagar så har inte kunnat uppdatera så mycket då heller.
-
men iallafal, jag är så nervös inför skolstarten. ska iaf köpa lite nya grejer inför skolstarten. typ kläder, väska, pennor, lås, tuggummi(🥵), aa osv ni vet ju.skaffade nya vänner på ridlägret btw, men tyvärr bor dom inte i min stad:( alla bor typ minst 1,5 h bort eller mke mer. så den suger.
jag och min bästa vän blev vänner för typ 1,5 vecka sen eller nått.
ska till vår stuga på tisdagen som kommer. och det är liksom mitt i ingenstans typ, men mina kusiner och deras föräldrar har också köpt stuga där så ska hänga med min kusin som är lina gammal som mig då, taggaa.
mår skit över att min mobil inte har nått lagringsutrymme dock.
juste den 29e juli (när jag var på ridläger) var det 3 år sedan min mormor dog:/ saknar verkligen henne. innan hon dog sa hon till min moster, morbror och mamma att hon ville att min morfar skulle skaffa nån ny och vara lycklig, för då skulle hon vara lycklig. så nu 3 år senare har han hittat en käresta eller vad man kallar det i den åldern.
den 31 juli (när jag var på ridläger) fyllde min hund 9 år🥰
han är min allra bästa vän, o jag skämtar inte.
o vet ni vad som hände idag?? jo min pappa flög över mig och min mamma när jag red(?!) asså de e fett coolt. han kom hem sen och var jätteglad🥰
Förlåt för lång text o så men behövde skriva av mig lite❤️
Hoppas ni mår bra, finns annars alltid i dm❤️
YOU ARE READING
om jag skulle dö nu så dör jag ung
RandomMina tankar och lite om vad jag gör om dagarna. Även lite citat och låttexter jag gillar.