Κεφάλαιο 1

19 1 0
                                    

Είμουνα στα 14 μου χρόνια όταν αποφάσισα να γίνω μια μπαλαρίνα..

Η οικογένεια μου δεν είχε πολλά λεφτά, αλλά η μητέρα μου ήθελε παντοτέ να με δει στην τηλεόραση και να με καμαρώνει!

Με έγραψε σε μια σχολή μπαλέτου και άρχισα να δίνω ολο το πάθος μου και την ενέργεια μου στο μπαλέτο ώστε να καταφέρω, κάποτε να εκπληρώσω το όνειρο της μητέρας μου!

Στα 18 μου καθώς γυρνούσα σπίτι μετά απ'τήν σχολή μπαλέτου μου, είδα μια αφίσα κολλημένη σε εναν τοίχο όπου ελέγε να δηλώσει οποιαδήποτε γυναίκα 18+ για εναν διαγωνισμό μπαλέτου όπου οι πρώτες 3 που θα διακρίνονταν, θα κέρδιζαν ενα χρηματικό έπαθλο!

Ενθουσιασμένη εγω , έτρεξα σπίτι μου το είπα στην μητέρα μου και ένα δάκρυ κύλισε απο το ματάκι της και μου ψυθίρισε στο αυτί μου :
~ Θα τα καταφέρεις κοριτσάκι μου! Πιστεύω σε σένα!
και τότε την αγκάλιασα σφικτά και της είπα
~ Δέν ξέρω τι θα 'κανα χωρίς εσένα.. Σ'αγαπώ!

Πήρα τηλέφωνο και απο την άλλη μεριά του ακουστικού άκουσα μια αντρική βαριά φωνή να μου λέει Ποιός είναι;
Φοβήθηκα οτι πήρα λάθος νούμερο και του είπα οτι είδα μια αφισα που έλεγε να δηλώσουμε συμμετοχή για εναν διαγωνισμό μπαλέτου..

Αμέσως μετα απο αυτήν μου την κουβέντα, η φωνή του άλλαξε και έγινε πιο γλυκιά και μου είπε πως σε 2 μέρες θα περάσουνε να με πάρουνε έξω απο το σπίτι μου, εμένα και άλλες 10 γυναίκες σε ένα μαύρο βανάκι στής 8 ακριβώς, αφού πρώτα τους έλεγα φυσικά την διευθυνσή μου..

Ανυπομονώντας να περάσουν γρήγορα αυτές οι 2 μέρες σηκώθηκα, ετοιμάστηκα, πήρα μαζί έναν παλιό σάκο με τα πράγματα μου και άνοιξα την πόρτα του σπιτιού μου φιλώντας την μανούλα μου στο μάγουλο λεγοντάς της θα μου λείψεις πολύ!

Ανέβηκα στο Βανάκι και γνώρισα μία κοπέλα που την λέγανε Άντα..
Της δίνω το χέρι μου και της λέω
Βαλέρια Χάρηκα!

Α- Και γώ!
Β- Απο δώ είσαι και εσύ;
Α-Όχι εγώ μένω Στην Ρωσία, Ελλάδα ήρθα επειδή ήθελα δουλέψω εδω ως δασκάλα μπαλέτου αλλα δεν τα κατάφερα!
Β-Εγώ εδώ μένω και δήλωσα μέρος στον διαγωνισμό, διότι θέλω να δείξω τις κινήσεις μου σε όλους και πιο πολύ για να με δεί η μανούλα μου να χορεύω στην Τηλεόραση!
Α- Σου εύχομαι να τα καταφέρεις και να βγείς διακρινόμενη!
Β- Σε ευχαριστώ επίσης!

Μετά απο πολλές ώρες που ταξιδεύαμε!
Ακούμε όλες, γυναίκες να κλαίνε και να ουρλιάζουνε!
Φοβηθήκαμε και προσπαθήσαμε να ανοίξουμε την πίσω πόρτα του οχήματος αλλα δεν τα καταφέραμε, ηταν κλειδωμένη!

Αρχίσαμε να κλαίμε, διότι καταλάβαμε οτι πέσαμε θύματα σωματεμπόριου!

Τότε 2 άντρες ανοίγουνε την πίσω πόρτα και..

Η ΣιωπήTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon