Hey merhaba :) Size uzun bir bölüm getirdim bunun için uğraştığıma emin olabilirsiniz artık öyle bir ay filan beklemeyeceksiniz ben bu hikayeye artık ağırlık vereceğim ve yb leri hızlı hızlı yükleyeceğim :) Bu arada herkese Vote&Yorumları için teşekkürler destek verdiğinizi bilmek beni sevindiriyor :) İyi okumalar bu arada mediada Masal var :)
~~~
Zar zor nefes alıyordum ve ölmeye de hiç niyetim yoktu . ''Bır...Bırak Ben....Beni ''' dedim zorlukla oksijenim giderek azalıyordu ve ölmeye hazır değildim . Elleriyle boğazımı sıkmaya devam etti , kıpkırmızı olduğumu hissediyordum, biraz daha böyle durursam patlayacaktım. Hızla şeyine tekme attığımda beni bırakmak zorunda kaldı ve yere düştü , bu çocuk kesinlikle psikopattı ve benim ona kendimi öldürtmeye hiç niyetim yoktu . Bende kendimi yere bıraktığımda hızla nefes almaya başladım , kıpırdayacak halim dahi kalmamıştı çok nefessiz kalmıştım ve eğer ona vurmasaydım beni öldürmekte kararlı gibi duruyordu . Yerden kalkmaya hazırlandığını gördüğümde ondan önce ben kalktım ve başımın döndüğünü hissettim , hafif sarhoştum ve şimdi kimsenin yokluğumu fark etmeyeceğini biliyordum bu yüzden Demir'in beni bir kez daha yakalamasına izin veremezdim .
Koşmaya başladığımda binanın kapısını ittim ve zorlukla açtım . Arkama bakmadım ama Demir'in ayak seslerini duyabiliyordum piç işte ne olacak ! koşturarak merdivenleri çıktığımda yarısında nefesin tükendi ama dayanmak zorundaydım en azından odama girene kadar . Kapıyı açmaya çalıştım ama lanet olası anahtarı ben bulana kadar Demir gelirdi , tam koridorda koşarken bir odanın kapısı açıldı ve biri beni içeri çekti . Kapıyı hızla arkamızdan kapattığında ben kapıda yaslanmış halde karanlıkta o kişi ise -yüzünü göremiyorum- bana çok yakın bir mesafede duruyordu . Nefesi dudaklarımı silip süpürürken kendimi bir anlık ona kaptırmıştım , sarhoştum ve pek doğru düşünebildiğim söylenemezdi aklımda şuan dudakları vardı ve gözümün önündede öyle .
''Çık ortaya Masal ! '' Demir sinirle bağırdığında hiç gülücek havamda değildi çocuk bildiğin ondan kaçmasam beni öldürecekti hemde boğarak ! . Bir süre sonra Demir küfür ederek uzaklaştığında rahat bir nefes verdim ama nefesim karşımdaki kişinin dudağına çarpmıştı . Sadece karanlıktaki gözlerini görüyordum , etkileyiciydi siyahtı ve beni delip geçiyordu . Bana yaklaşmaya başladığında engellemedim sadece bu anın büyüsüne kapılmıştım ve alkolun vücudumu etkisi altına aldığını biliyordum . Dudaklarımız birleştiğinde beni çok yavaş bir şekilde öpmeye başladı , sanki kırılıcakmışım gibi öpüyordu . Ve bende öpüşüne karşılık veriyordum , ilk defa bu kadar tuhaf şartlar altında bir öpücük almış oluyordum ..yani birinden kaçarken bir anda biriyle öpüşmek tuhaftı ayrıca beni kurtardığı için ona teşekkür etmem gerekirken öpmem de tuhaf bir teşekkür biçimiydi .
Nefessiz kalıp ayrıldığımda artık kurtulduğuma göre ondan biraz uzaklaştım ve oda gideceğimi anlamış gibi benden uzaklaşmıştı . Kapıyı açtım ve oda numarasının sadece ilk kısmını görerek "iki'' önüme döndüm ve kendi odamın kapısını çaldım parti bitmiş olmalıydı değil mi ? sonunda kapıyı Ezgi açtığında ona güzel bir gülümseme gönderip içeri girdim . Banyodan yeni çıkmış olmalıydı ki saçları ıslaktı . ''İyi geceler '' diyebildim sadece acayip derecede uykum vardı ve yarın okul vardı. Ah...sanki başka derdim yokmuş gibi birde bu gün başıma tonlarca dert açmıştım, kesinlikle hayatım sonu gelmeyen bir cenazeden farksız değildi .
Çok geçmeden uykunun beni esir aldığını ve karanlığa çekildiğimi hissettim , ve rahatça uykuya daldım ..
karanlık , herşey karanlıktı ama öyle böyle değil kendi elimi dahi göremeyeceğim kadar ..korkuyla adım atıyordum nereye gittiğimi dahi bilmiyordum ve korkunun vücudumu ele geçirdiğini hissettim ..bir anda bir rüzgar esti , üşüdüğümü hissettim hatta iliklerime kadar donmuştum ..Bedenim güçsüzdü beynim düşünecek durumda değildi sadece birinin bana emrettiğini hissettim ''düz yürü '' sesi dinledim ve yürümeye devam ettim , önüme ne çıkacağını bilmiyordum ama korkacak bir durum olduğunu düşünüyordum aslında bunu düşünmüyordum sadece içime doğmuştu ..Bir anda bir ışık belirdiğinde gözümü elimle kapadım ve parmaklarımın arasından o tarafa baktım ..Demir ! bana doğru geliyordu , o anda yere çivilendiğimi hissettim yürüyemiyordum olduğum yerde kalakalmıştım ya da yürümeme izin vermiyordu ''öleceksin ! '' dedi bana ve devamını getirdi ''cezanı çekme vakti güzelim '' gözlerimin dolmaya başladığını hissettim ve çok geçmeden Demir yanıma gelmişti, ellerini boğazıma koydu ve sıkmaya başladı ...
Korkunç bir kabusla ter içinde uyandım , saate baktığımda daha okula bir saat olduğunu fark ettim . Başım çok fena ağrıyordu içkiden olsa gerek ..Yatağımdan kalktım ve dolabımdan iç çamaşırı , kot şort , üzerinde ''Sexy Cute Girl'' yazan bir tişört alıp banyoya girdim . Kapıyı arkamdan kapattım ve çamaşırlarımı masaya koyduktan sonra küvete yaklaştım . Suyu ayarlayıp küveti doldurduktan sonra içine girdim . Bedenim sıcaklığın esiriydi şimdi..tüm kaslarımın gevşediğini ve rahatladığımı hissettim, sanırım banyonun en iyi özelliği rahatlatmasıydı . Saçımın şampuanını sürüp duruladıktan sonra vanilya ile çilekli duş jelini karıştırıp iyice köpürttüm ve bedenime sürdüm . Biraz beklettikten sonra durulandım ardından saç kremini de sürüp durulayıp banyomu bitirdim . Küvetten çıkar çıkmaz tıpayı çektim ardından havluya iyice durulanıp iç çamaşırlarımı ve kıyafetlerimi giydim . Saçlarımı tarayıp fönle kuruttuktan sonra maşayla doğal görünecek kıvırcıklar verdim .
Banyodan çıktığımda karnımın guruldadığını duydum sanırım ''kurt gibi açım'' teriminin anlamı bu olsa gerek . Yatakların olduğu kısma geldiğimde çoktan Ezgi'nin uyanıp giyinip telefonuyla oynadığını gördüm . Çantamı aldım ve Ezgi'de yanıma geldiğinde birlikte odadan çıktık , koridor yeterince doluydu ama fazla kişi yoktu bu da iyi birşeydi en azından benim için ...
O an aklıma birkaç görüntü geldi , 'ben dün birini öpmüştüm !' hemde sarhoşluğun etkisiyle o kişinin kim olduğunu dahi hatırlamıyordum . Kantine gelidiğimizde kadının önüne sıra yoktu bende bunu fırsat bilip ''sucuklu tost , çay ve twix '' dedim ne diyebilirim ki çikolata her öğün için vazgeçilmezimdir .Ezgi de benimkilerin aynısından istediğinde biraz bekledik ardından kadın siparişlerimizi tepsilere koyup bize verdi . Cam kenarındaki masayı gözüme kestirdiğimde Ezgi ile oraya geçtik ve tıkınmaya başladık .
''Dün gece neredeydin ? '' dedi Ezgi merak içinde tabi onun yerinde olsam bende meraklanırdım .
'' sana anlatmam gereken çok önemli şeyler var şimdi hiç yorum yapmadan beni dinle '' kafasını onaylarcasına salladığında sözümün devamını getirdim '' dün dışarı çıktığımda Demir beni boğmaya kalktı ama ona vurup kaçtım , beni gerçekten öldürecekti ! ondan sonra koridorda koşarken ona yakalanmak üzereydim ama biri beni kendi odasına aldı , karanlıktan kim olduğunu göremedim fakat onunla öpüştüğümü ve simsiyah insanı delip geçen gözleri olduğunu biliyorum '' bunların hepsini tek nefeste söylemiştim ve nefessiz kalıp öksürmüştüm .
'' Omg ! '' dedi Ezgi ''Sen delirmiş olmalısın hayatımda senin kadar çılgın bir arkadaşım hiç olmamıştı ve sanırım artık her günümüz çılgınca geçecek '' kaşlarımı hafifçe çattım ''hadi ama takıldığın nokta bumu biriyle öpüştüm ve o benim kim olduğumu bilsede ben onu tanımıyorum görmedim bile ! '' bana gülerek baktı ''ah sorun yok oda numarasını gördüysen sana söylerim '' numara gözlerimin önüne gelmişti ''sanırım iki'ydi '' güldü ''iyide bizim kattaki tüm numaralar beş ile başlıyor , ah bir dakika ! '' gözleri birşey hatırlamış gibi irice açıldı ''alkolun etkisiyle dönmüş beşi, iki diye okumuş olmalısın ah inanamıyorum o oda ..'' merakla ona baktım '' O oda Ateş'in ! '' ah işte şimdi faka basmıştım .
''İnanmıyorum okuldaki en tehlikeli iki erkekle tuhaf anlar yaşıyorsun !'' dirseğimi masaya koyup çenemi de ovucumun içine koydum ''sanırım bundan sonra iki kişiyle uğraşmam gerekecek '' dedim kısık bir sesle . O anda arkamdan bir erkek sesi geldi . Arkamı döndüğümde, dünkü delici siyah gözlerin bakışıyla karşılaşmıştım . ''Ateş'' dedim endişeyle güldü ve ''ta kendisi '' dedi . Ben daha birşey diyemeden konuştu ''dün olanları hatırlaman ne güzel'' dedi ukalaca ve devam ettirdi ''ama o öpücük fragmandı , başına dert aldın güzelim ! '' .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pislik
Romance''Sen ..sen '' gözlerini bana dikti ve ukalaca gülümsedi ''evet ? '' kaşlarımı daha çok çattım ve yumruk yaptığım elimi açıp baş parmağımı onun göğsüne vurmaya başladım . ''Hayatımda gördüğüm ..en Pislik insansın ! '' dişlerini göstericek biçimde gü...