''Ah merak etme tatlım alışırsın '' anneme sıkıca sarıldıktan sonra valizimi elime aldım . Üvey babam beni evde istemediğini annemle konuşurken onları duymuştum ve yurda gelmek istediğimi söylemiştim . Üvey babam sırf benden kurtulmak için beni en pahalı özel yurtlardan birine yazdırmıştı ve şimdi o okulun bahçesindeydim .
Annem arabasına binip yanımda uzaklaştıktan sonra adımlarımı hızlandırdım ve büyük okul binasına doğru yürümeye başladım .
Bahçede fazla öğrenci yoktu bunun sebebi derslerin beş dakika sonra başlayacak olmasıydı . Okul binasından içeri girdiğimde müdür beni karşıladı ve eliyle yönlendirdi . ''İşte burası da arkadaşlarınla kalacağın oda '' odanın yedek anahtarını elime tutuşturduğunda bana yapmacık olduğunu belli eden bir gülümseme yolladı . ''baban tüm işlemleri tamamladı o yüzden böyle şeylerle uğraşmana gerek yok ve çabuk olsan iyi olur dört dakika sonra ders zili çalacak '' . Tabiki babam tüm işlemleri halletmiştir, ne de olsa beni evden atmaya yer arıyordu .
Bu ayrıntıyı önemsemedim ve onaylarcasına kafamı sallayıp, anahtarla kapıyı açtım .İçerisi kocamandı ve oldukça güzel görünüyordu . ''Merhaba'' karşımda kahverengi saçları olan güzel bir kız belirdiğinde ona gülümsedim ''sen oda arkadaşım olmalısın '' dedim kendimden emin bir şekilde .
Bana sarıldı ''Ben Ezgi sanırım bizde oda arkadaşıyız ve sınıf '' buna sevinmiştim hem iyi kıza benziyordu hemde bana yardım edebilirdi, alışma konusunda .
Valizimi çektiğimde Ezgi bana dolabımı ve yatağımı gösterdi valizin içindeki kıyafetleri dizecek vaktim olmadığı için üstüme beyaz elbisemi giydim, siyah siyah çizgileri vardı ve oldukça cool duruyordu . Ayakkabı olarak beyaz converse'lerimi giydim ve saçımı açık bıraktım . Kitaplarımı elime aldığımda Ezgi ile birlikte sınıftan çıktık .
''Bu okulda bulaşmaman gereken iki kişi vardır Ateş Aktaş ve Demir Korkmaz '' gülerek ona döndüm ''neden onlardan korkacakmışım ? '' kimsenin altında kalmayı sevmem ben gururuma yediremem tahammül edemem .
''Neden mi ?! onlar kötüler sigara içiyorlar ve ikiside aşırı derecede zengin oldukları için bu okulda onlar ne isterse o olur öğretmenler bile ona aldırmaz '' kaşlarımı çattım burası nasıl bir okuldu böyle ? .
''Bana çatarlarsa hiç acımam karşılığını veririm '' dedim kendimden emin bir şekilde .
''Sen delirmişsin ama seni sevdim '' koluma yalancı bir yumruk attığında kahkaha attım .
Okulda yeni olduğum için bir çok kişinin garip bakışlarına maruz kalıyordum fakat insanları takmamayı yaşadığım şeyler çok iyi öğretmişti . Sınıftan içeri öğretmenle aynı anda girdik , Ezgi ortalardaki sırasına oturduğunda öğretmen de koluyla sırtıma destek verdi ve beni bir adım öne çıkardı .
''Bu yeni arkadaşınız Masal Aker '' dedi .
Herkesin gerçekten garip olan bakışlarını atlayıp Ezgi'nin yanına oturdum . Sol taraftaki sıradakiler kendi aralarında beni göstererek konuşuyordu . Gerçekten sinir bozucuydular , üvey babam yüzünden katlandıklarıma bak ! ama istenmediğim evde de kalamazdım .
Zil sesi duyulduğunda kitaplarımı aldım ve gülümseyerek sıradan kalktım .
''bahçeye çıkalım mı ?'' Ezgi'nin dediklerine kocaman gülümsedim ve onaylarcasına kafamı salladım .
Birlikte bahçeye çıktığımızda ağacın altına gölgeye oturduk . Gözlerimi kapattım ve kendimi kuş cıvıltılarıyla sessizliğe bıraktım .
''Demek okula yeni gelen kişi sensin ha ! '' aşağılayıcı bir erkek sesi duyduğumda gözlerimi açtım ve karşımdaki oğlana baktım . Ezgi kolumu cimcikledi ve sessizce ''Demir bu sakın bulaşma '' dedi .
''Evet '' dedim sertçe . ''Benimle konuşurken sesini yükseltme ! '' güldüm ''emredersin anne (!)'' sesimi oldukça aşağılayıcı çıkarmıştım . Kaşlarını çatmış ellerini yumruk yapmış bir şekilde bana bakıyordu , çok geçmeden neredeyse tüm okul başımıza toplanmıştı .
''Kalk oradan ! '' dediğinde 'salak mısın ? ' şeklinde bakış attım . ''Neden ? '', diye sordum. Sinirle çenesini sıktı ''ben oturucam !'', dedi tıslarcasına . Ezgi ayağa kalkıp beni de kaldırdığında, yürümeye başladım sonra bir anda durdum ve arkamı dönüp biraz önce benim oturduğum yere oturan Demir'e baktım . ''Otur zaten ağaçla akrabasınız o da odun sende (!) '' herkes kıkırdadığında ben çoktan okuldan içeri girmiştim .
''Sen biraz önce başına gerçekten bela aldın '' Ezgi'ye bakıp bu dediğine güldüm ''haketmişti sonuçta''. Karşımıza bir tane kişi daha kişi çıktığında bıkkınlıkla nefes verdim . Ezgi'ye döndüm ''bu da onlardan değil değil mi ? '' kafasını iki yana salladı ve karşımdaki çocuğun yanağına bir öpücük bıraktı . Ah şimdi anlıyorum .
''Bu çağlar benim sevgilim ve bu da Masal oda arkadaşım'' gülümseyip karşımdaki çocuğa baktım gerçekten çok yakışıyorlardı .
Zil sesi duyulduğunda tekrar sınıflara doğru harekete geçtik .
~
''Bu nasıl ? '' elimdeki elbiseye bakıp gözlerini irileştirdi ''tek kelimeyle mükkemmel '' kocaman gülümsedim ''o zaman bunu giyicem '' .
Ezgi ile birlikte partiye gidecektik okulda bazen böyle partiler verilirmiş, bu gerçekten çok güzel. Normalde pek partilere giden bir kız değilim ama tanışmak için gitmem gerekiyordu . Sonuçta bende artık bu okulun üyesiyim ve onlarla anlaşabilmek için sosyal gruplara, eğlencelere katılmam gerekiyor.
Elbiseyi banyoda giydiğimde odaya geçtim ve Ezgi makyajımı yapmaya başladı . Saçlarımı dağınık topuz yaptığında yanlara da iki perçem bıraktı makyajımı da hafif siyah tonlarında yaptı çünkü elbisem mini ve siyahtı.
Ezgi zaten hazırlandığı için hemen çantalarımızı alıp odadan çıktık . İkimizde gerçekten güzel görünüyorduk . Parti spor salonunda olduğu için hepimiz spor salonuna girdik. Çağlar bizi kapıda karşılamıştı .
''Ow kızlar ikinizde süpersiniz '' Çağlar'a gülümsediğimde Ezgi ile birlikte öpüştüler sonra el ele yürümeye başladılar . ''Ben şuradan içki alıcam siz takılın '' açıkçası onların yanlarında kendimi fazlalık gibi hissediyordum .
Bardağa biraz içki doldurduğumda gülümsedim ve hızlıca tepeme diktim . Acı içki boğazımı yakarak geçtikten sonra ağzımda güzel bir tat bırakmıştı .
Belli bir süre sonra bu salon bana çok boğucu gelmeye başlamıştı. Arka kapıdan dışarı çıktım ve çimlerin üstünde yürümeye başladım , rüzgar saçlarımı uçuştururken beni mayıştırıyordu .
Birinin eli ağzımı kapattığında korkuyla bağırmak istedim ama bunu yapamadım . O kişi beni duvara ittiğinde sırtım sertçe duvarla buluştu . Bu Demir'di , eliyle boğazımı tuttu ve beni duvarla kendi arasında sıkıştırdı . Nefes alışverişlerim durmak üzereydi gerçekten canım yanıyordu ve patlayacak gibiydim .
''Cezanı çekmeye hazır ol güzelim !!'' .
İşte ilk bölüm umarım beğenmişsnizdir beğenmeniz benim için çok önemli :) Lütfen Vote&Yorum unutmayın hepinizin fikirlerini bekliyorum :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pislik
Romance''Sen ..sen '' gözlerini bana dikti ve ukalaca gülümsedi ''evet ? '' kaşlarımı daha çok çattım ve yumruk yaptığım elimi açıp baş parmağımı onun göğsüne vurmaya başladım . ''Hayatımda gördüğüm ..en Pislik insansın ! '' dişlerini göstericek biçimde gü...