Vörös nap

28 3 0
                                    

Bekapcsoltam a tv-t bár lehet, hogy nem kellet volna....

Mai híreink....ezt a fiatal nőt ma este valószínüleg meggyilkolták ....de ez nem biztos ezért minden embert megkérünk, hogy vigyázzon az úton....

Ekkor berakták az arcképét. Lesokkolt a látvány mivel az osztályfőnökünk arcát véltem felfedezni az elhunyt nő képében. Könnybe lábadt a szemem...és ezek után mégjobban megijesztet az a tény, hogy ugyan úgy mint az én szüleimnél mellete is, egy szál rózsa hevert a földön...

Te jó ég....most mit tegyek....mi lesz ha holnap mindenki várni fogja az osztályfőnökünket és én leszek az egyetlen aki tudja, hogy már nem fog bejönni többé....

Már látni sem láttam a könnyeimtől...teljes elsötétült a világ...egyszer csak arra ébredek, hogy a bátyám ülében sírok....ő meg simogat és próbál megnyugtatni...

Héj...nyugi...semmi baj...

Connor láttad te is nem?....pont mint a szüleinknél mellete is volt egy rózsa...

Igen láttam...de nyugi a rendőrség már nyomoz az ügyben...holnap itthon fogsz maradni...egész nap...oké?

Igen.

Másnap reggel 7:00 óra

Zrrrr...zrrr...zrrrr... Ki az a szerencsétlen aki most felkeltett engem mert holnap már nem fog élni :-P

Haló?....

Szia Layla én vagyok az Jack...ugye nem keltettelek föl?

De, de semmi baj...mond mit szeretnél reggel 7-kor?

Mond...

Teljesen elkomolyodott a hangja...úgy tűnik tényleg nem egy hülyeség miatt keresett fel ilyen hamar...

Layla te láttad a tegnap esti híradót?

Megjött az a kérdés amiből rögtön tudtam, hogy a tegnap este nem egy rémálom volt hanem a színtiszta valóság.

Igen...láttam

Akkor megérted ha azt mondom, hogy ma maradj otthon a szüleiddel, igaz?

....a szüleimmel....tudom, hogy azért monta mert nem tudja, hogy az én szüleim meghaltak, de akkor is fájt

Már mondta a bátyám...de azért köszi

Jack te szólj a fiúknak és én addig szólok Tinának...Oké?

Oké...majd még beszélünk oké...Szia!

Oké...Szia

Zrrrr...zrrrr....Tina vedd fel légyszi.....

Haló?

Szia Tina figyelj nagyon fontos, hogy ma maradj otthon majd elmagyarázok mindent később és ha van valaki akinek ismered a telefonszámát akkor hívd fel és mond el neki, hogy maradjon otthon ő is....ez nem vicc

Oké de mindent elmagyarázol mert, nagyon megijesztesz....

Ezzel lerakta én pedig rohantam a szobámba, hogy elővegyem a szüleimről szoló cikkeket.

2018 december 14...ma egy pár halálos gázolásban meghalt...a kocsit még nem találták meg...2018 december 18....a kocsit megtalálták de nem tudnak személyt kötni az esethez...2018 december 26...a gyanúsított Richard Pierce...2018 december 27 mivel nincs elég bizonyíték szabadlábra engedik....2018 december 28...Richard Pierce öngyilkos lett így az ügyet lezárták

2019 január 7...egy fiatalnő meghalt valószínüleg megölték...

Ezek az esetek egy pontban összefonódnak. Mindegyik esetnél volt a helyszínen egy rósza a hulla mellet...lehetséges lenne, hogy a tettes még sem Richard volt?

Úgy tűnik, hogy nem lehetetlen...

Ekkor egy kicsit bepánikoltam mert ha igazam van akkor a gyilkos idáig követet minket vagy legalábbis az egyik legszerencsétlenebb ember vagyok a földön.

Ekkor veszem csak észre, hogy a telefonom már egy ideje csörög.

Haló?

Szia megint én vagyok Jack...tudod az én apám egy nyomozó és ő is benne van abba, hogy megoldja az ügyet és miközben keresgéltünk észre vettem egy esetet amit az osztályfőnökünkhöz lehet kötni.

2005-ben volt egy eset amiben egy fiatal pár meghalt és két szemtanú volt. Az egyik az ofőnk volt aki valami folytán nem hívta a mentőket hanem lelépett...a másik egy idős ember volt aki látta, hogy mi történt, látta,hogy a nő lelépett, de nem tudodt semmit sem csinálni. Tétlenül nézte végig amíg a szerencsétlen pár meghalt.

Jack de mi miatt szerezték a sérülést egyáltalán mi történ az egész elött...

Na látod ez az amit én sem értek...nagyon kevés olyan akta van amiben nincs leírva a sérülés körülménye...de senki sem tudja, hogy mi történt aznap mivel az ídős ember már elhunyt így nincs olyan ember akitől megkérdezhetnénk...

Akkor ez most zsák utca?

Nem, ez azt jelenti, hogy valami történt még az nap este de senki sem tud róla. Vagyis tudomásunk szerint nincs olyan ember aki tudná, hogy mi történt aznap.

Most kezdödő emlékWhere stories live. Discover now