Nem, ez azt jelenti, hogy valami történt még aznap este de senki sem tud róla. Vagyis tudomásunk szerint nincs olyan ember aki tudná, hogy mi történt aznap.
-Apukám elmegy meglátogatni az elhunyt pár ismerőseit...talán mi is vele mehetnénk...te mit mondasz?
-Én is szivesen mennék, de elötte szólnom kell Tinának hiszen még mindig nem mondtam el, hogy mi történt. Majd vissza hívlak ha végeztem, sőt talán még Tina is szivesen jönne....
-Oké akkor majd beszélünk...én addig is kutatok tovább...Szia!
-Szia!....piff
Amúgy így belegondolva lehet, hogy ebbe inkább nem kéne beleütni az orrunkat hisz mi csak most kezdtük a gimit...de valamiért nem megy, sokkal jobban érdekel ez az ügy mint most a suli...mellesleg valószínüleg a szüleim halálához is lehet valami köze...na mindegy a sulin problémázni máskor is ráér, most fontos, hogy beszéljek az egyetlen barátnőmmel aki itt lakik New York-ban az az Tinával....
-Haló?
-Szia Tina...bla...bla...bla..
Mindent elmagyaráztam az elejétöl a végéig mikor elértünk oda is, hogy elmondjam "a szüleim már nincsenek köztünk" stb...hallatszódott, hogy mennyire sajnál hiába mondtam, hogy nem kell sajnálnia mert már én is kezdek túl lépni rajta...és végül elértünk arra a pontra, hogy megkérdeztem akar-e csatlakozni a nyomozós csapathoz....azt hittem először, hogy sokat fog gondolkozni de ő rögtön válaszolt
-Igen megtisztelő lenne Ms.West! :-P
-Örülök, hogy te is velünk tartasz...nagy segítség... :-)
Lerakta a telefont. Én pedig neki áltam tanulni ha már nem megyek suliba. Nagyon hamar eltelt az idő és amikor ránéztem az órára már 12:14 volt rajta és hirtelen elkezdett csipogni nem is értem, hogy miért de gyorsan kikapcsoltam.
-Nem értem, hogy miért csipogot. Nem hiszem, hogy Coni ilyenkor kelne fel... :-P
Meghallom a nappaliból, hogy Connor kinyitja az ajtót majd lassan és óvatosan becsukja azt.
-Szia nem is tudtam, hogy ilyen hamar hazaérsz.
-Ja nem, csak holnap fogom befejezni...
Lusta...de legalább itthon van és ez most nagyon jól jön mert őszintén nagyon unatkozok...
-Hamár úgyis itthon vagy legalább főz valami ebéd félét...
-Máris csak ledobom a cuccom...
-Én is segíthetek? Úgyis nagyon unatkozok.
-Te tényleg segíteni szeretnél nekem a főzésben? Ki vagy te és mit csináltál a hugommal? :-P
-Ha...ha...ha...nagyon vicces.
Csendesen ebédeltünk (mivel nem tudtam témát felhozni) és még a mosogatásban is segítettem.
-Héj hugi nem vennéd fel a telefonod kezd idegesíteni?
-Oh...bocsi nem hallottam.
-Haló?
-Szia Jack mi az?
-Csak azt szerettem volna kérdezni, hogy akkor velem tartotok-e mert megkaptam apától a 2005-ös ügy helyszínét és azt mondta, hogy nyugottan körül nézhetünk.
-Nagyon szivesen megyek de meg kell kérdeznem a bátyámat majd Tinát. Szóval egy tíz perc múlva vissza hívlak.
-Oké addig felöltözöm és a sulinál tali ha jöttök.
-Jó akkor szia!....piff
Ezek után mindenkivel elrendeztem. A bátyám elengedett bár őszintén nem mondta el a teljes igazságot és Tina is ráér. Szóval össze hoztuk a csapatot.
-Itt vagyunk. Ez az Alkonyat utca.
-Hát az biztos ha itt történik valami este azt senki sem látja hiszen egy normális lámpa nincs az utcában.
-Ebben van valami.- szól oda Jack. Mond csak Tina nem akarsz nyomozó lenni? :-)
-Kösz de megleszek én egy egyszerű hírbemondónak is.
-Jól van srácok.-szólok közbe. Koncentráljunk az eredeti célra.
Eközben valami megcsillant elöttem.
-Azt nézzétek.
-Mi az?-kérdezik egyhangúan. Találtál valamit?
-Igen. Nézzétek ez egy szárny.
-Valószínüleg letört egy angyalról vagy valami szárnyas lényről.
-Akkor ez egy bizonyiték ugye Jack?
-Nem mondanám mert bárki elhagyhatta it az elmúlt 14 év során.
-Várjatok ez kinyílt.-kiált fel Tina.
-Mi van benne?
-Egy nagy R betű...
Akkor lehet, hogy Richardnak is köze van az esethez?
-Nézd Tina a tetejét ez az a pár akik meghaltak...ez már bizonyiték!
-Ezt el kell vinned apukádnak!
-Tudom és köszi, hogy segítettetek.
-Lehet, hogy újra átnézik a helyszínt?-nézek Jack-re reménykedő arcal.
-Szinte biztos.
-Akkor szerintem mi menjük haza.-karol át Tina.
-Oké, szerintem is ez a legjobb döntés.
-Oké sziasztok.
-Szia Jack!
A sulinál elköszöntünk egymástól én pedig már rohantam is haza.
Végre itthon.
Egyszer csak valaki kopogott az ajtón...
-Haló? Itt a rendőrség van itthon valaki?
Először lesokkoltam majd rögtön mentem nyitni az ajtót...
-Jó napot te vagy egyedül itthon?
-Igen.
Ekkor elnyúlt az arcán egy jó nagy vigyor.
ESTÁS LEYENDO
Most kezdödő emlék
Misterio / SuspensoHa az életed nem is lehetne ennél is rosszabb ezért új életet kezdesz de a múlt vissza köszön te mit tennél? Layla elakarta felejteni a sok szörnyűséget, de egy Jack nevű fiú nem hagy megnyugvást a számára. Ezért újra át kellene élnie mindent beletö...