Unshakable Love 🐰🍩

1.7K 165 25
                                    

Incidentally Love With Bunny 🐰 & Choux Cream 🍩

Ep 12

🍩...... P'Yacht နဲ႔ P'Phurin လည္းေရာက္လာ Oak နဲ႔ No လည္းျပန္ေရာက္လာတာနဲ႔ က်ေတာ္တို႔ကြင္းထဲသို႔ဝင္လာခဲ့ၾကေတာ့တယ္......
ညေနေစာင္းလု ေနဝင္ရီတေရာျဖစ္ေနျပီ....
ပြဲက 7:00 Pm စမွာ ကြင္းထဲမွာ Stand up ပြဲပဲမို႔ ေလတျဖဴးျဖဴးနဲ႔ လူေတြလဲ ဟိုတစု ဒီတစ္စု.....

B🐰...... ဘာစားလာၾကလဲ အားလံုး???.....

PY & PP..... ငါတို႔စားလာတယ္ခုေလးတင္ပဲ....

Oak & No...... က်ေတာ္တို႔ေတာ့ သြားရည္စာေတြပဲစားလာတာ Choux ကအျပန္မွ ဝင္စားၾကမယ္ဆိုလို႔......

B🐰...... ပြဲၿပီးတဲ့အထိဆို မင္းတို႔အဆင္ေျပပ့ါမလား???....

C🍩.........ေျပတယ္အကို ျပီးမွသြားစားၾကမယ္ေလေနာ္.....

B🐰...... Ok Ok ဒါဆိုလူစုမကြဲေစနဲ႔ေနာ္...
လူေတြအရမ္းမ်ားျပီးဆူေတာ့ ျပန္႐ွာရမလြယ္မွာစိုးလို႔.....
ေဘးမွာ မုန္႔တန္းနဲ႕ဆိုင္ေတြလည္း႐ွိေနေတာ့ အရမ္းဆာရင္အဆာေျပေတာ့ဝယ္စားလို႔ရေလာက္မွာပါ.....

🐰....... စကားေတြေျပာရင္း 7:00 လဲထိုးလို႔ပြဲလည္းစခဲ့ျပီ....
ကေလးက အရမ္းကိုလြတ္လပ္ျပီးေပ်ာ္ျမဴးေနတယ္....
သူေပ်ာ္ေနတာၾကည့္ျပီး Show ပြဲထဲအာရံုမရဘဲ က်ေတာ္ပါလိုက္ေပ်ာ္ေနမိတယ္....
လူေတြအရမ္းတိုးလို႔ တစ္ေနရာထဲမွာ ျမဲေနေအာင္ရပ္လို႔မရဘူး....
ခုန္ေပါက္ေနတဲ့သူေတြၾကား လူေတြကဟိုေရြ႔ဒီေရြ႔...
ပါးစပ္ေတြဆီက သီခ်င္းသံေတြသံၿပိဳင္ေတြထြက္ ေအာ္ဟစ္ခုန္ေပါက္ရင္း ကေလးတို႔သူငယ္ခ်င္းသံုးေယာက္က ေတာ္ေတာ္ႀကီးကိုေပ်ာ္ေနခဲ့ၾကတာ....
Show ပြဲတစ္ျဖတ္နားခ်ိန္ အေနာက္နားမွာ က်ေတာ္တို႔အုပ္စုရပ္ျပီး အေအးဘီယာေသာက္ေနတုန္း...

Honey........ Wayyyy.....
Choux......

C🍩...... Ohhhh Honey.....
ဘယ္လိုလုပ္ဒီေရာက္ေနတာလဲ?
Show လာၾကည့္တာလား?
ငါအိမ္ေရာက္ရင္ျပန္တိုင္မွာေနာ္?
Loon နဲ႔ Pa ကလႊတ္တာမျဖစ္ႏိုင္ဘူး....
နင္ခိုးထြက္လာတာမလား?

Honey .... Arrr ေကာင္စုတ္.....
သူက် Show ပြဲၾကည့္တာငါ့ကိုေတာင္မေျပာဘဲ...
နင့္ကိုလဲ ျပန္တိုင္မွာ...

C🍩 ...... တိုင္ေလ ငါကေျပာလာတာ....
Phaw နဲ႔ Mae ခြင့္ျပဳၿပီးသား....ေအးေဆးပဲ....
နင္သာအိမ္ျပန္ေရာက္ရင္ေသျပီမွတ္.....
ငါတကယ္တိုင္မွာ.....

Incidentally Love With Bunny 🐰 & Choux Cream 🍩Where stories live. Discover now