ေသာၾကာေန႔ LBC လြမ္းခ်င္း
Incidentally Love With Bunny 🐰 & Choux Cream 🍩
Neglected Love ❤🖤
Ep 34
🍩........ အေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင့္ပဲ အဲ့ေန႔ေနာက္ပိုင္းထဲက အကိုနဲ႔က်ေတာ္ အဆက္အသြယ္အနည္းငယ္ျပတ္ေတာက္ခဲ့ၾကတယ္...
က်ေတာ္တို႕လို လူသားေတြက ကံၾကမၼာဇာတ္ဆရာရဲ႕ ႀကိဳးဆြဲရာကို က ၾကရတဲ့အခါ တစ္ခါတစ္ေလ ကိုယ့္ အတြက္ႀကိဳးစားၿပီးဇာတ္ခံုေပၚ က ေနရင္း တစ္ဖက္လူကိုမသိမသာနာက်င္ေစခဲ့မိတယ္...
က်ေတာ့္အတြက္ အျမဲအသင့္႐ွိေနေပးခဲ့တဲ့အကိုကလည္း စီးပြါးေရး လူမႈ႔ေရးအေၾကာင္းေၾကာင္းေၾကာင့္ က်ေတာ့္အတြက္ အခ်ိန္လုေပးဖို႔မနည္းႀကိဳးစားေနရတယ္...
ခက္ခက္ခဲခဲေပးတဲ့အခ်ိန္ေလးကိုပဲ က်ေတာ္က အရမယူႏိုင္ျပန္ဘူး...
က်ေတာ့္ဘက္ကဆက္သြယ္ျပန္ေတာ့လည္း မျမင္ရတဲ့အတားအဆီးေတြကပဲ အဖ်က္ဝင္ေနခ့ဲေလသလား....🐰....... ဘယ္လိုအေၾကာင္းအရာေတြေၾကာင့္ပဲျဖစ္ျဖစ္ႏွစ္ေယာက္ထဲက တစ္ေယာက္နာက်င္ရမယ္ဆိုရင္ အဲ့လူကက်ေတာ္ပဲ ျဖစ္ပါရေစ...
က်ေတာ္ခ်စ္ခဲ့တဲ့ကေလးက အဖိုးတန္တ့ဲ့သာမာန္ေကာင္ငယ္ေလး....
က်ေတာ့္အခ်စ္ေတြနဲ႔ေထြးေပြ႔ဂ႐ုစိုက္ လိုတာျဖည့္ဆည့္ေပးရင္း အရိပ္တၾကည့္ၾကည့္ခ်စ္ေနရရံုနဲ႔ ေက်နပ္ေလာက္တဲ့ေကာင္ကေလး...
အမ်ားႀကီးပဲႀကိဳမေတြးမိခဲ့တာလား ကံတရားကိုပဲႀကိဳမျမင္ႏိုင္ခဲ့လို႔လား ခုခ်ိန္မွာအေျခအေနေတြက ကြဲျပားျခားနားကုန္ၿပီ...
ကံၾကမၼာႀကီးကအားလံုးကိုခ်မွတ္ထားၿပီးသားပါ...
တစ္ခုခုနဲ႔ အဆင္မေျပျဖစ္ေနရင္ သင့္အတြက္ ျဖည္႔ဆည္းႏွစ္သိမ့္ႏိုင္ဖို႔ အျခား တစ္ခုခုကေတာ့ေပၚကိုလာမွာပဲ...
အခုလည္းအဆင္မေျပမႈ႔ႀကီးကိုအၾကာႀကီးစိမ္ေျပနေျပခံစားဖို႔အခြင့္အေရးမေပးထားျပန္ဘူး...
ဘဝတည္႐ွိမႈ႕အလိုအရ အျခားအေရးႀကီးတာေတြအတြက္ ႐ုန္းကန္လႈပ္႐ွားရဦးမွာပဲ...
က်ေတာ္အခု Trat မွာ...
ကိုယ္တိုင္ၾကံဳေနရတဲ့အေျခအေနကို အေျဖ႐ွာ မထုတ္ႏိုင္ေသးခင္ က်န္တဲ့အေရးႀကီးတဲ့အရာေတြအတြက္ က်ေတာ္အာရံုစိုက္ထားရတယ္...
အခ်စ္ဆိုတာ သူနဲ႔ကိုယ္ ခ်စ္ေနၾကရင္ ျပည့္စံုၿပီ လံုေလာက္ၿပီလို႔ ေတြးထင္ထားတဲ့သူေတြ အခ်စ္ဟာ ေပးဆပ္ျခင္း ကိုယ္ကခ်စ္ေနဖို႔ပဲလိုတယ္ဆိုတဲ့ အေတြးေတြဟာ ကိုယ္တိုင္နဖူးေတြ႔ ဒူးေတြ႔ၾကံဳမွ တက္တက္စင္ေအာင္လြဲေနတတ္တာမ်ိဳးပဲ...
ေပးဆပ္ႏိုင္ပါတယ္ ဒါေပမယ့္ သူက က်ေတာ့္ကိုပဲခ်စ္တယ္ဆိုတာ ေသခ်ာေနသေရြ႕ေပါ့...
က်ေတာ္ေပးဆပ္ႏိုင္တာ သူ႔အတြက္ သူတို႔အတြက္ေတာ့ ျဖစ္ႏိုင္ေလာက္မယ္လို႔ က်ေတာ္ယံုၾကည္ခ်က္မ႐ွိဘူး...
အထင္လြဲစရာေလးေတြကို ေပါက္ကြဲႏႈန္းျမင့္ေအာင္ ကံၾကမၼာႀကီးက မီးစာထိုးေပးေနေလရဲ႕...
ရင္ကိုတည့္တည့္ထိခဲ့တဲ့အမႈ႕အမွတ္မဲ့ အေျဖစကားလံုးေလးေတြကို အစျပဳ ၿပီး ေဝးကြာဖို႔ကံၾကမၼာကဖန္ေနေလေတာ့သလား....
Interview ေျဖၿပီးေနာက္ပိုင္း ေတြးထားခဲ့သလို ဆန္႔က်င္ဖက္လ်က္ သူနဲ႔က်ေတာ္ ေတြ႔ခြင့္မၾကံဳခဲ့ပါဘူး...
စကားေတြအမ်ားႀကီးေျပာတတ္တဲ့ကေလးက Line Mess မွာ ႏႈတ္ဆက္စကားကလြဲရင္ ေနာက္ဆက္တြဲစကားလံုးေတြထြက္မလာခဲ့ဘူး...
အရင္အခ်ိန္ေတြက က်ေတာ့္ဆီက Reply ျပန္မလာမခ်င္း ပို႔တက္ခဲ့တဲ့ Mess ေတြက အခုခ်ိန္မွာ မိုးလင္း မိုးခ်ဳပ္ႏႉတ္ဆက္ရံုသာ....
က်ေတာ့္အေမးကိုပဲ သူေစာင့္ၿပီးေျဖ႐ွင္းခ်င္ခဲ့တာလား သူ႔ဆီက ေျဖ႐ွင္းခ်က္ကို အလိုက္တသ္ိၾကားခ်င္လို႔ ေစာင့္ေနခဲ့တဲ့ က်ေတာ္ကပဲ လြဲေနခဲ့တာလားဆိုတာ ကံဇာတ္ဆရာပဲသိႏိုင္ေတာ့မယ္....
ဖုန္း Recents ထဲက မရဲတရဲ Miss called ကၽဲကၽဲေလးေတြက က်ေတာ့္ကိုျပက္ရယ္ျပဳေနသလိုပဲ....
ခ်စ္ျခင္းေတြဟာ ဘာမွမဟုတ္ခဲ့ေလသလားလို႔ Cupid ကို ေမးခြင့္ရခ်င္မိတယ္....
Tt / Ig မွာပို႔စ္ေတြမတင္တတ္တဲ့က်ေတာ္က လိုင္းတက္တိုင္းေတာ့သူ႔ေဝါလ္ထဲဝင္ၾကည့္ျမဲပါပဲ....
သူငယ္ခ်င္းအနည္းငယ္ပဲ႐ွိတဲ့ က်ေတာ့္ Acc မွာ သူ Like လုပ္တိုင္းတက္လာတဲ့ Model ေကာင္မေလးေတြရဲ႕ Photo ေလးေတြက New Feed တစ္ခုလံုးအစီအရီေနရာယူခဲ့ၿပီ...
Follower ေတြတိုးလာသလို Following ေတြလည္းမ်ားလာတဲ့ ကေလးAcc ေလးကေတာ့ စိုေျပေနခဲ့တယ္...
ဟုတ္တယ္ သူမအားတာပါ အလုပ္ေတြလည္းမ်ားလာေနၿပီေလ Over Sea ေတြ ခဏခဏသြားရတဲ့ကေလးက အခုလည္း Korea ကို Photo Shooting အတြက္ေရာက္ေနျပန္တယ္...
Social Media ကို ေကာင္းေကာင္းမသံုးတတ္တဲ့က်ေတာ္က ကေလးအေကာင့္ထဲဝင္ၿပီး Post ေတြ Following, Follower နဲ႔ Ment ေတြကိုေတာ့ ဝင္ၾကည့္ဖို႔အတြက္အရမ္းမခက္ခဲေနခဲ့ဘူး...
ကေလး Following ေတြထဲ အခုဆို လူမ်ိဳးျခားေတြပါတိုးလာတာက ကေလးအတြက္ ဂုဏ္ယူစရာ ေျခဆန္႔ႏိုင္ခဲ့မႈ့ေလလား...
ဘာမွမေတြးမိေအာင္ ေတြးမိတဲ့အေတြးေတြကိုလက္မခံခ်င္လြန္းလို႔ အလုပ္ေတြကိုဖိလုပ္ေနခဲ့တာေလ....
မင္းကေတာ့ ကိုရီးယားမွာေပ်ာ္ေနတယ္တဲ့လား...
ေပ်ာ္ပါေစ ေပ်ာ္ေနဖို႔ပဲေမွ်ာ္လင့္ေနခဲ့ေပမယ့္ ငါေမွ်ာ္လင့္ခဲ့တဲ့မင္းရဲ႕ ေပ်ာ္ရႊင္မႈ့ကဒီလိုပံုစံမ်ိဳးနဲ႔မဟုတ္ခဲ့ဘူး ...
ေဘးလူရင္းေတြကလာလာျပၾကတဲ့ သံသယျဖစ္စရာေတြကို ဘူးခံျငင္းေနေပမယ့္ ငါ့ရင္ထဲကယံုၾကည္မႈ့ေတြကလည္း မခိုင္မာေနခဲ့ေတာ့ဘူး...
ကေလး ဒီအေျခအေနႀကီးက ဘာႀကီးလဲကြာ မင္းက ဒီလိုမ်ိဳးေလးကိုေရြးခ်ယ္ခ်င္တယ္ဆိုရင္ ကို က အလိုက္သိပါ့မယ္ကေလးရယ္....
YOU ARE READING
Incidentally Love With Bunny 🐰 & Choux Cream 🍩
FantasySonPin💕 ကိုယ္က SonPin ခ်စ္သူမို႔ SonPinကို❤🖤 ကိုယ့္ခံစားခ်က္ေတြရယ္အျပင္ကခံစားခ်က္ေလးေတြရယ္ပါေပါင္းျပီး ေရးၾကည့္မယ္....