Deep-rooted Love🐰🍩

1.8K 150 31
                                    

Incidentally Love With Bunny 🐰 & Choux Cream 🍩

Ep 19

🐰 ...... အဲ့ေန႔ညမိုးခ်ဳပ္တဲ့အထိ ျမစ္ကမ္းေဘးမွာအတူထိုင္ရင္း အျခားမိသားစုေတြ အတြဲေတြေမ်ာတဲ့
ลอยกระทง ( Loy Krathong ) ေလးေတြကိုၾကည့္ျပီး က်ေတာ္တို႔ရင္ထဲက အဖုအထစ္ေတြကိုေခ်ဖ်က္ခဲ့ၾကတယ္.......
ဒူးတစ္ဖက္ေထာင္ လက္ႏွစ္ဖက္ေနာက္ပစ္ၿပီး ျမက္ခင္းေပၚထိုင္ေနတဲ့က်ေတာ့္ေဘးကို အတင္းကပ္ထိုင္ၿပီးကေလးက သူ႔ဖုန္းနဲ႔ေရာ က်ေတာ့္ဖုန္းနဲ႔ပါ ႏွစ္ေယာက္တြဲပံု႐ိုက္ၿပီး ဖုန္းႏွစ္လံုးလံုးရဲ႕ Wall Paper ကို Couple အက်ီဆင္တူနဲ႔ Couple Photo ခ်ိန္းပစ္ခဲ့တယ္.....
က်ေတာ္ခံစားမိတာက အခုကိစၥျဖစ္ျပီးတဲ့ေနာက္ ကေလးက က်ေတာ့္ကိုအရမ္းခြၽဲၿပီးအရမ္းပိုကပ္လာသလိုပဲ.....

..........🍀🍀🍀🍀🍀.......

🐰........ ဒီေန႔ေက်ာင္းမွာ Open House ႐ွိတယ္....
Twitter မွာ ကေလးအေကာင့္ကို tag တြဲျပီး ဒီေန႔ေက်ာင္းက Open House ကိုလာမွာလားလို႔ပို႔စ္တင္ေမးလိုက္တယ္...
တစ္မနက္လံုးဖုန္းဆက္ေနတာမရ....
ကေလး Phaw ျပန္ေရာက္ေနလို႔ မိသားစုေတြအခ်ိန္ေပးေနၾကတာသိတဲ့အတြက္ အလိုက္တသိနဲ႔ဒီရက္ေတြထဲဖုန္းသိပ္မေျပာျဖစ္ၾကဘူး...
က်ေတာ္က Major Page ရဲ႕ Model လုပ္ထားေတာ့ ဒီပြဲမွာလည္းတာဝန္႐ွိသူေနရာကေနပါရတယ္...
ပြဲအခမ္းအနားေရာ အစီအစဥ္တစ္ခုလံုးေရာ ေနာက္ၿပီးရန္ပံုေငြေစ်းေရာင္းပြဲကိုပါ ဦးေဆာင္ရတယ္.....
က်ေတာ္တို႔ Moon ေတြ Star ေတြ Major Model ေတြက ေစ်းႀကီးျပီး အျမတ္မ်ားမ်ားရမဲ့ေစ်းဆိုင္ကို တာဝန္ယူရတယ္ေလ.....
စင္ေပၚမွာႏႈတ္ခြန္းဆက္စကား အေမးအေျဖေတြ ဂ်ဴနီယာေတြကိုအားေပးစကားေတြ သူတို႔ေမးတာေတြ အားလံုးကိုစိတ္႐ွည္လက္႐ွည္နဲ႔ ပြဲထြက္ေျဖေပးေနရတယ္....

က်ေတာ္တို႔အစီအစဥ္ေတြၿပီးမွ Professor ေတြနဲ႔ ေက်ာင္းတာဝန္႐ွိသူေတြက ေက်ာင္းသားမိဘလူႀကီးေတြနဲ႔ ေက်ာင္းအေၾကာင္း ေက်ာင္းသူေက်ာင္းသားေတြအေၾကာင္း အားသာခ်က္ အားနည္းခ်က္အၾကံေပးခ်က္ေတြ ေဆြးေႏြးေနက်ခ်ိန္ က်ေတာ္တို႔ေတြကေတာ့ ေက်ာင္းေစ်းတန္းကိုယ့္ဆိုင္ရာဆိုင္ရာဆိုင္ခန္းမွာ က်ရာတာဝန္ယူရေတာ့တာေပါ့...
က်ေတာ္တို႔ဆိုင္ခန္းက ေက်ာင္းဂုဏ္ေဆာင္ေတြႀကီးစုၿပီးတာဝန္ေပးထားေတာ့ အျခားဆိုင္ခန္းေတြထပ္ေစ်းပိုႀကီးၿပီး စားစရာလည္းမ်ိဳးစံုေနေအာင္ရတယ္.....
ဟမ္ဘာဂါ၊ ဆန္းဝွစ္၊ ဖက္ကေပါင္း၊ ထမင္းေၾကာ္၊ ေကြ႔တီယို၊ အေအးအစံု......
အလုပ္အရမ္း႐ႈပ္ ေစ်းႀကီးေနေပမယ့္လူကအရမ္းက် ဝန္ေဆာင္မႈ့အေနနဲ႔ ဓါတ္ပံုအ႐ိုက္ခံရတာတို႔ ဓါတ္ပံုတြဲ႐ိုက္ေပးရတာတို႔လုပ္ရေသးတယ္....
ဓါတ္ပံုအ႐ိုက္ခံလို႔ရေပမယ့္ တြဲ႐ိုက္လို႔ကေတာ့က်ေတာ့္အတြက္မျဖစ္ဘူးေလ...
က်ေတာ့္မွာ အဖန္တရာေကာက္ေတး ကေလးတစ္ေယာက္႐ွိတာ ေယာင္လို႔ေတာင္ေမ့လို႔မျဖစ္....
တစ္ပံုေလာက္မ်ား႐ိုက္မိလို႔ Page မွာေတြ႔လို႔ကေတာ့ ေခ်ာ့ေပေတာ့ နည္းမ်ိဳးစံုနဲ႔.....
က်န္တဲ့သူေတြနဲ႔ဆိုအသက္နဲ႔မလိုက္ေအာင္ လူႀကီးဆန္ရင့္က်က္ျပျပီး ဦးစားေပးတတ္ေပမယ့္....
က်ေတာ့္က်ခြၽင္းခ်က္....
ေကာက္တာလဲအလြန္.....
ႀကိဳျမင္ေနလို႔ အျပင္ဘက္ကိုမထြက္ပဲအတြင္းဘက္မွာပဲအကုန္လုပ္ေပးေနလိုက္တယ္.......
ခုနကေတာ့ စင္ေပၚမွာမို႔ေမ့ေနေပမယ့္ အခုေတာ့ ဖုန္းလည္းဆက္မလာ Line မွာလဲစာမျပန္တဲ့ ကေလးကို နဲနဲေတာ့ေနႏိုင္တယ္ဆိုျပီး စိတ္တိုခ်င္ေနျပီ.....
ကိုယ္ေတြတစ္ဆိုင္ပဲသိသိသာသာလူအံုက်ေနေတာ့တယ္......
မုန္႔ပြဲေတြျပင္ေနတဲ့ကိုယ့္ကို ဂ်ဴနီယာညီမေလးေတြတစ္ဖြဲ႔က ဆိုင္အတြင္းဖက္ထိ ဝင္ဆြဲေခၚျပီး ဓါတ္ပံု႐ိုက္ဖို႔အျပင္ကိုအတင္းဆြဲေခၚလာၾကတယ္.....

Incidentally Love With Bunny 🐰 & Choux Cream 🍩Where stories live. Discover now