Incidentally Love With Bunny 🐰 & Choux Cream 🍩
Jealous Love ❤🖤
Ep 32
Felipe Pantone Event
At Siam Center🐰........ Center ေရာက္ေတာ့ ကေလးကႀကိဳေရာက္ႏွင့္ေနၿပီမို႔ ဖုန္းေခၚလိုက္တယ္.....
ေန႔လည္က သြားပို႔ေပးထားတဲ့ဝတ္စံုေလးနဲ႔ကေလးက ဘယ္လိုၾကည့္ေကာင္းေနမလဲ ေတြးေတြးၿပီးပံုေဖၚစဥ္းစားေနရတာ....
Car parking ဓါတ္ေလွကားကေနပဲ အေပၚကိုတက္ဖို႔ရာ ဒီထဲမွာပဲက်ေတာ့္ကို သူေစာင့္ေနတယ္တဲ့...Ring........ Ring....... Ring.......
B🐰........ ကို ေရာက္ၿပီကေလး...
C🍩...... A 7 နားမွာ က်ေတာ့္ကားရပ္ထားတယ္....
ေဘးမွာ ပါကင္လြတ္တယ္ အဲ့နား႐ွာေမာင္းခဲ့ေနာ္....🍩...... ေဘးမွာ ပါကင္ထိုးလာတဲ့အကို႔ကား အဝါေလးကိုျမင္ေတာ့ ႏွလံုးခုန္သံက ပံုမွန္ထပ္ျမန္လာၿပီ....
သံလိုက္အိမ္ေျမႇာင္တစ္ခုသဖြယ္ အခ်က္ျပေနတဲ့ က်ေတာ့္ႏွလံုးသားက သူ႔ကိုအပိုင္စိုးထားတဲ့ အကို႕ကို ေသရာပါမွတ္မိေနတဲ့အလား.....အကို ဝယ္ေပးထားတဲ့ ႐ွပ္အျဖဴ နဲ႔အမဲအစင္းလက္ျပတ္ေလးရယ္ ဟိုးအရင္ပံုစံ စတိုင္လ္ပန္ဒဲ့ပြအျဖဴကို ေခတ္ဆန္ဆန္ေလးနဲ႔ အေပၚအတြက္ Long Coat အဝါေျခာက္ေျခာက္ေလးရယ္နဲ႔ အကို႔မ်က္လံုးထဲအရမ္းၾကည့္ေကာင္းေနခ်င္လို႔ က်ေတာ္ အေကာင္းဆံုးေတာ့ျပင္ခိုင္းခဲ့တာပဲ...
ပြဲတက္ဖို႔ထပ္ က်ေတာ့္ လူဆီကအမွတ္တိုးဖို႔ပဲအာရံုရေနတဲ့က်ေတာ္...
ကားတံခါးဖြင့္ဆင္းလာမယ့္္အကို႔ကို ကားမွန္ခ်ကာ ေငးေနရင္း....." အာာာားးးး............
သံဘရက္ေလးေပးၾကပါ....
က်ေတာ့္အသဲႏွလံုးႀကီးကို အယားေျပေအာင္ပြတ္တိုက္ပစ္ခ်င္လို႔..."Bunny Saint မွာ စူပါ ပါဝါေတြ႐ွိတယ္လို႔ေျပာရင္ယံုမလား....
ေႂကြၿပီးပိုခ်စ္ေစခ်င္တာက က်ေတာ့္ကို...
တစ္ကယ္တမ္းက် က်ေတာ္ကပဲ အခါခါေႂကြၿပီး အခါခါပစ္႐ွံုးရေတာ့တာပဲ....
ေဟ့လူႀကီး ခင္ဗ်ားက လူမဟုတ္ဘူးဗ်ာ...
က်ေတာ္႔ အတြက္ အခ်စ္နတ္ဆိုး....
မခ်စ္ဘဲမေနႏိုင္ေအာင္ ဆိုးဆိုးသြမ္းသြမ္း ျပဳစားထားတဲ့အခ်စ္နတ္ဆိုးႀကီး....
႐ွပ္အမဲနဲ႔ စတိုင္ပန္လ္အမဲ All Black ကို မွ Fancy Coat အျဖဴေလး ထပ္ဝတ္လာတဲ့ က်ေတာ့္ Hti Ruk ( ที่รัก )💕 ဆံပင္ အေရာင္ေျပးေလးကို ေကြးေကြးေကာက္ေကာက္ေလးလုပ္ၿပီး နဖူးေပၚခ်ထားတာက တကယ့္ Baby Doll ေလး....
Mae ေရ က်ေတာ့္ အတြက္ ဒီအ႐ုပ္ကေလးအပိုင္ဝယ္ေပးပါေတာ့ဗ်ာ....
ေရမ႐ွိတဲ့ ကမ္းေပၚေသာင္တင္ေနလို႔ ဖ်တ္ဖ်တ္လူးေနတဲ့ ငါးေလးလိုက်ေတာ့္အသည္းႏွလံုးကို ဆားထပ္ပက္လိုက္သလိုပဲ အျပစ္ကင္းၿပီးခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတဲ့အျပံဳးႀကီးနဲ႔ သူကျမဴဆြယ္လိုက္ေသးတာ...
Hti Ruk ( ที่รัก )💕 ကေတာ့ျပံဳးရံုေလး ဒီမွာေတာ့ ဘဝကူးဖို႔ သီသီေလးပဲလိုေတာ့တယ္...
YOU ARE READING
Incidentally Love With Bunny 🐰 & Choux Cream 🍩
FantasíaSonPin💕 ကိုယ္က SonPin ခ်စ္သူမို႔ SonPinကို❤🖤 ကိုယ့္ခံစားခ်က္ေတြရယ္အျပင္ကခံစားခ်က္ေလးေတြရယ္ပါေပါင္းျပီး ေရးၾကည့္မယ္....