4.3.2019
Merhaba değerli okuyucular ve eli kalem tutan yazar arkadaşlar.. Wattpadde yürekten bir inci gibi dökülen, üst düzey, titizlikle çalışılan, desteği ve takdiri sonuna kadar hakeden sayısız eser var. Birgün bu emek veren arkadaşlar mükafatlarını alıcaklar, ben buna inanıyorum.
Herkese çalışmalarında başarılar.. Bu büyük ailede, aranızda olduğum için ben çok mutluyum.🎯🏰💙
TARÇIN ÜLKESİ
Pers mavisi gözleri, bir bakışıyla Nil nehrini kaynatmaya yetecek..
Kanatları ve teni inci kadar beyaz bir peri..
Çaldığı arptan çıkan melodiyi takip eden,
Şehirleri aştıkça, farklı ırklardaki katılımcılarla,
Sayıları giderek bir kasaba nüfusuna ulaşan tüccar toplulukları..
Arabistan ve ölüm satan çöllerde, Bedevilere av olan..
Tek bir canlıya yaşama şansı sunmayan, Yutan Ormanların labirentlerinde ruhunu kaybeden..
Tropikal yağmurlarda çocukluğuna kadar ıslanan çılgınlar..
Günlerdir yürümüş dizlerinde, ormanı keserek ilerleyen kollarında derman kalmamış..
Atları üzengisine kadar çamura saplanmış..
Yiyecek hiçbir şeyleri kalmadığı için tek tek atlarını pişirip yemek zorunda kalan
Ve aramaktan asla vazgeçmeyen Tarçın Ülkesi'nin sevdalıları..
İspanyol Batı Hint Adalarından birinde, tarçın ağaçlarıyla kaplı bir başkent,
Kentin tam ortasında safir rengi, güçlü ruhların koruyuculuğunu yaptığı bir göl..
Bu gölün üzerine inşa edilmiş, ihtişamıyla göz kamaştıran, altından bir saray...
Tarçın ülkesini arayan, sevdalı adamların aklını kaçırmasına yetecek kadar altından elbisesi olan,
Hatta bununla da yetinmeyip, özel günlerde vücuduna bir reçine sürdürüp, altın tozu serptiren bir kral..
🎯🏰💙
Tarçın Ülkesine gelmek için ölümle burun buruna gelen, çılgın bir tüccar olmanıza gerek yok.
Çünkü şuan itibarıyla topraklarımıza ayak basmış bulunmaktasınız. Bu bir karşılamadır "TARÇIN ÜLKESİ' NE HOŞGELDİNİZ.."
🙋💙😊✌💕🌸🏰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TARÇIN ÜLKESİ
PoetryAşılmaz sandığın duvarlarından kopan yedi parça, mahreminde büyük delikler açtı.. Yedi alemi ışıtan yedi ışık en ücra sırrını ele verdi.. Parçalanmadan, tekrar kendini inşa etmek için, kilitli kapıların yedi güvercinin kanadında nihayete açıldı..!