Aniden verdiğim bir karar ile yazdığım bölüm. Özlemişim. Ciddiyim:')
Multimedyayı dinleyerek okumanızı tavsiye ederim.
-6 yıl sonra-
Lena ayakkabılarını da giydikten sonra son kez aynada kendisine baktı. Fazla sadeydi. Ama yine de kendini güzel hissediyordu.
Gülümsedi.
Kalbi heyecanla çırpınıyordu. Gözlerini kapattı. Fazla heyecanlıydı hem de.
Son kez saçını düzeltdi ve biletini de kontrol ettikten sonra eline telefonunu alarak taksi çağırdı.
Arabası vardı evet, ama o kadar heyecanlıydı ki, kaza yapacağını düşünüyordu.
Yarım saat sonra taksi gelmişti. Lena cırıldayan parkeyi aldırmadan koşarak evden çıktı. Sarı taksiye vakit kaybetmeden bindiğinde telefonunu yere düşürmüştü.
Oh, cidden heyecanlıydı.
Taksiciden özür dilerken, kapıyı kapattı ve yere düşerken tozlanmış telefonunu pantolonuna sildi.
Taksici rastgele bir radyo kanalını açarken, karşısına çıkan ilk şarkıyla durdu.
Lena tekrar gülümsedi burukça.
Arctic Monkeys-505
Yutkunup, telefon rehberine girdi ve 'Ashton' ismiyle kaydedilmiş numaraya bastı.
Bir kaç saniye sonra nefes nefese kalmış Ashton, telefonu açmıştı.
"Hey, küçük kardeşim." diye soludu hattın diğer ucundan Ashton.
Lena sırıtmaya başladı. Ağabeyini neredeyse 1 yıldır görmüyordu. O kadar meşgul oluyordu ki, zar zor telefonda konuşuyorlardı ve bu, yeterli değildi onun için.
8 yıl öncesine kadar ağabeyine gıcık olan Lena, onu özlediği için ağlamıştı bile.
Sanırım büyümüşlerdi.
Ashton da artık Lena'yı sinir etmiyordu ve tam bir 'ağabey' edasıyla onu koruyordu.
"Hey, Fletch! Yoldayım, sanırım 1 saate orada olurum."
"Bu iyi, L. Ama bir şey var. Konser alanı çok kalabalık olacak, hâlâ daha bizi arkadan izleme şansın var. Diğer fanların arasında izlemek istediğinden emin misin? Mâlum artık hepsi seni de biliyor." Hafifçe güldüğünde, Lena da güldü.
Onların tüm hayranlarının hepsi, Lenayı da takip ediyordu. Herkesten övgüler alıyor ve hatta onu Michael ile yakıştırıyorlardı tanrım!
Hiçbiri, eski de olsa, Calum'la aralarında olanı bilmiyorlardı. Belki de bilseler ondan nefret ederlerdi çünkü fazla 'korumacıydılar' ve neredeyse kendilerinden bile daha fazla kıskanıyordular onları.
Lena bunları anlıyordu ve onlara kızmak yerine, değer veriyordu. Onlarla instagramda konuşup, mesajlarına cevap veriyordu. Fakat bazen o kadar çok mesaj geliyordu ki, bakmak yerine görmezden geliyordu.
"Hayır, Ash. Onların arasında olmak çok eğlenceli."
Evet öyleydi, ama sanırım asıl maksadı Calum'u daha net görebilmekti. Ön sırada olacaktı ve onu.. onu cidden görmek istiyordu.
Yıllar olmuştu.
Lena ağabeyiyle buluşurken ya da Luke ve ya Michael ile, hiçbir buluşmaya gelmiyordu Calum.
Lena da gelmesini istemiyordu. Onu görürse, hayatına yeniden nasıl devam edecekti şüpheleri vardı, ama artık bunları aşmanın zamanı geldi diye düşünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
For You || Hood
Fanfiction"Altımda kıvranacaksın, güzelim." Calum Hood Texting. [Tamamlandı]