"Oha Esin okulun son günü uyunur mu ya!"
Beste'nin uyandırmasıyla gözlerimi açtım.Sırada uyuya kalmışım.Eh insan alışkanlıklarından vazgeçemiyor tabi.Yüzümü buruşturarak Beste'ye baktım.
"İnsan gibi uyandırsana ya ne olucak sanki uyuya kalmışsak?"
Sorunlu bu kız ya! Bir şey demesini beklemeden konuşmama devam ettim.
"Neyse sana bi' şey anlatıcam.Çok önemli"
Bana ajan gibi yaklaştı,gözlerini kırpıştırdı sonra iyice kısarak bana baktı.Deli bu kız yaa..
"Ayrıldınız mı yine?"
Gözlerimi devirerek ona baktım.
"Hayır ya konuyu Efe'ye getirme hemen.Aramız iyi şuan.Ben şey dicektim.."
Dikkatlice bana bakıyordu.Bi' an söyleyemicem sandım ama ne kadar zor olursa olsun söylemem gerekiyordu.Derin bir nefes aldım.
"Ben yurtdışına gidiyorum."
Doğal olarak böyle bir şey beklemiyordu ve biraz şaşkın biraz üzgün bir ifadeyle bana baktı.
"Ya saçmalama tatil için planlarımız ne olucak?!Deli misin?Hadi beni geçtim,Efe'ye ne diceksin?Hem ne yapıcaksın ki orda?"
Sonunda mantıklı bir soru geldi..
"Sesimi beğeniyorum.Ordaki amacım keşfedilmeye çalışmak olucak.Şarkıcı olmak istiyorum ve keşfedilmem için Amerika şart."
Derin bir nefes aldım.
"Efe'yle eskisi gibi değilim.Kızlarla çok ilgileniyor zaten.İlişkiyi bitiricektim,bu vesile oldu."
"Hayır Esin.İzin vermiyorum.Ne yapıcam ben sensiz?Niye hep kendin karar veriyorsun,hiç mi hatrım yok.Bütün moralimi öldürdün şuan saol ya!"
Aslında haklıydı.Ben olsam ben de kızardım.Sevimli ifademi takındım ve önüme gelen saçları kulak arkası yaptım.Gülerek "Deli misin sen bir ünlü oluyim alıcam hemen seni yanıma ehh kliplerimde oynatırım merak etme sen."
Sinirli ifadesi biraz yumuşadı.Sonuç böyle olunca aynı ifadeyi bir süre daha yapmak zorunda kaldım.Sonunda dayanamayıp;
"Tamam ya tamam,git.İçim razı değil ama böyle.Her gün telefonlaşmak şartıyla anca."
Gülümsedim.
"Üç günde bir."
"Of tamam üç günde bir..Ben şimdi nerden bulucam senin kadar neşeli birini ya,depresyona giricem kesin bak demedi deme."
"Abartma be.Özleyin beni hee."
Ben çok özliyecektim çünkü.Tek başıma ne yapabileceğimi merak ediyordum açıkçası ama gitmem gerekiyordu.Hayalimi gerçekleştiricektim.Hatta ilk şarkımın sözlerini bile yazmıştım. Adı Rainbow'du.Kendimi tanıtmıştım,kendim gibi insanları,hayattan zevk alan insanları yani.Bir daha mı gelicez sanki dünyaya? Rengarenk ol işte.Mutlu,huzurlu..Ne olursa olsun bir şeyler de mutluluğu aramak gerek.Her olayın,her şeyin kötü bir yanı olduğu gibi güzel bir yanıda ortaya çıkıyor.Sadece aramak gerek.O zaman hayattan tat alıyor insan işte.
..
Okulun kapısına doğru ilerlerken bizim grubu gördük.Toplu olarak onları yakalamam iyi oldu aslında.Efe de aralarındaydı.Bu beni dahada sevindirdi,en azından aynı stresi ikinci kez yaşamayacaktım.Buketle beraber yanlarına yaklaştık.Hepsiyle gülüşerek kankalık hareketlerimizi yaptık.
"Artık saçma geliyor"
Gülmeye devam ediyordum.Bu sırada Efe eliyle belimi kavramıştı bile.Hafifçe çekilmeye çalıştım ama bırakmadı,ben de bir şey demedim.
Mert tip tip bana baktı.Tek kaşını kaldırdı.Oda şakayla karışık;
"Hayır saçma değil,ihanet etme bize Esin,grubun en delisi bana bu hareketin saçma olduğunu söyleyemez."
''En delisi sensin Mert.''
Herkes bir ağızdan ''Sensin Esin!''
Gülmeye başladık.Araya giren Buket oldu.
''Esin size bir şey diyecekti,dime Esin?''
Onu onaylarcasına baktım.Kaçış yoktu.Bende bir çırpıda söyledim.
''Yarın Amerika'ya gidiyorum.''
Önce Efe sonra bütün grup "Ne!?" dediler.
"İnsan koro halinde söyler ya,bir bütünlük istemiştim ama.."
Bu sırada gülüyordum.Herkes tip tip bana bakıyordu.Artık rahatsız olmaya başlamıştım hatta.Sessizliği Ceren bozdu.
"Nasıl yani?Bizi bırakıp nasıl gidersin?!"
Efe de ekledi.Yüzü kaskatı olmuştu.
"Biz ne olucaz peki Esin? Bunu düşündün mü,gerçi düşünmüşsündür arkadan bütün planları yapmışsın sonuçta."
Herkes hak verir gibi başını salladı.
"Benim iyiliğimi istiyorsanız sevinmeniz gerek.Öylesine değil,keşfedilmek için gidiyorum."
Herkes hala şaşkın ve öfkeli bakışlarıyla bana bakıyordu.Konuşmam gerektiğini hissettim ve devam ettim.
"Ya lütfen böyle yapıp beni de üzmeyin,Efe senden zaten ayrılmayı düşünüyordum.."
Belimi elinden kurtardım.
"Arkadaş kalmamız daha iyi olucak."
...
Eve geldiğimde direk odama çıktım.Babamla olan büyük veda konuşmamıza daha hazır değildim.Arkadaşlarıma durumu açıkladığım da hemen hemen hepsi durumu kabullenmişlerdi.Efe hariç tabi.Duyduğunda veda bile etmeden cekip gitmişti.Ona aşık olmasam da değer veriyorum.Böyle davranması canımı acıtmıştı.Herkes beni kararımdan vazgeçirmeye çalışıyor.Ama ben kararımı verdim.Hiç görmediğim annemin hayalini ben gerçekleştiricem.Yurt dışına çıkıp şarkıcı olucam.
...
Akşam babam eve geldiğinde ben coktan valizlerimi hazırlamış ve uçak biletimi de ayarlamıştım ama babam hala salon da beni karşısına almış vazgeçirmeye çalışıyordu.
Derin bir nefes aldım ve karşı atağa geçtim.
"Baba bunları konuşmuştuk niye hala ısrar ediyorsun ? "
"Hayır kızım konuşmamıştık.Ben sadece düşünürüz demiştim ama sen daha gitmen kesinleşmemişken gidip birde uçak biletini almışsın ne demek oluyo bunlar Esin ? " Tamam biraz emrivaki yapmış olabilirdim ama bu benim en büyük hayalimdi ve kimse beni vazgeçiremezdi.
"Baba, bak bu benim en büyük hayalim ve bunu sen de biliyorsun ne olur tatsızlık çıkarmasan kabul et işte "
"Hadi gittin diyelim nerde kalıcaksın oralarda daha ingilizceyi bile yeni öğrendin.Ya başına bir şey gelirse annen gibi seni de kaybedemem ben, olmaz" Yüzüme şirin olduğunu düşündüğüm bir gülümseme yerlestirdikten sonra devam ettim.
"Hadi baba yaa , lütfeen orada küçük bir daire tutarım, hem söz hergün ararım seni "
"Olmaz" diye diretti.Ama kararlıydım.Boynuna sarılarak devam ettim
"Lütfen baba, lütfeeen " diye ısrar ettim.
"Tamam baş belası tamam , ama hergün aricaksın" dedi.Hafif bir çığlık atarak boynuna daha çok sarıldıktan sonra odama çıktım.Besteye beni uğurlaması için uçağın saatini mesaj attıktan sonra yatmaya hazırlandım.Yarın benim için yepyeni bir hayat başlayacaktı.
... Evettt arkadaşlar inşallah beğenmişsinizdir.Tutmasını cok istiyorum o yuzden vote yorum falan yapin lutfen :)) Bu hikayeyi iki kisi yaziyo bu arada yani bölümler daha erken gelicek bu sayede ve cok uyumluyuz :D İnsallah begenirsiniz amiiin. Shdjsjk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKKUŞAĞI
Teen FictionGökkuşağı kızıyım ben.Dünyanın en canlı ve masum renklerini yansıtan,bu renkleri bitleştirince beyaz renk olan.Beyazın içinde siyah nasıl yoksa benim dünyamda da siyaha yer yok,yani sanırım.Aşık olduğu bir insan için gökkuşağı olmaktan vazgeçer mi b...