BARDA ÇALIŞMAK..NE KADAR MANTIKLI?

43 5 2
                                    

Bu evle gerçekten çok işim vardı.Bir an nerden başlayacağımı şaşırdım,ama sonra kendi odamdan başlamam gerektiğine karar verdim ve odama doğru yöneldim.Odayla 1-2 dakika bakıştıktan sonra temizlik malzemeleri almam gerektiğini anladım ve malzeme almak için markete yöneldim.Tam kapıdan içeri girecekken ani bi kararla (bu karar Ace'yi içerde görmemle değişmişti.) yoluma devam ettim.Zaten yorgundum ve otelde bir gece daha kalıp banyo yaptıktan sonra eve girişmeye karar verdim.Bu yorgunlukla pek bir şey yapabiliceğimi sanmıyordum.

Otele doğru ilerken kol bileğimi bir el kavradı ve beni kendine doğru çevirdi.Bu Ace'ydi.Pis pis sırıttı ve;

''Ev bulamadıysan hala teklifim geçerli'' dedi ve gözleriyle vücüdumu süzdü.Bu çok rahatsız ediyordu.Hemen kolumu geri çekip ilerlemeye devam ettim.Arkamdan güldüğünü hissedebiliyordum.Benimle alıp veremediği neydi bunun?!

Otele vardığımda görevliye bir gece daha kalacağımı söyledim ve parayı uzattım.Param da yavaş yavaş azalıyordu ve hemen bir iş bulmam gerekiyordu.Yani şarkı söyleyecek bir yer aramalıydım.Gözüm hemen yükseklerde değildi tabiki ama para kazanabiliceğim tek iş bu olurdu.Gayet yeteneksiz ve beceriksizdim.Sesim tek çıkış yolumdu.

Kapıdan içeri girdiğimde hemen banyoya doğru yöneldim ve duş almak için hazırlandım.Bugün ayın 21'i olduğunu unutmuştum ve kan lekesi hatırlamama gayet yardımcı oluyordu.Kahretsin bugün regl günümdü ve şiddetli olmasada karın ağrım olurdu.Yarın umarım karnım ağırmaz diye düşündüm çünkü gerçekten çok fazla işim vardı.Banyoya doğru ilerledim ve duşumu aldım,sonra hemen yatmak için hazırlandım çünkü iyice dinlemem gerekiyordu.

..

Saat sabah 8.45'te kalktım.Kahvaltı 9.00'daydı ve kahvaltıya yetişiceğim için kendimi tebrik ettim.Bunu  Enrique İglesias-Heart Attack şarkısıyla kutladım.Bir yandan kıyafetlerimi değiştirirken diğer yandan da şarkıya göre dans ederek bende söylüyordum.Bugün rahat bir şeyler giymem gerekiyordu çünkü baya yorulucaktım,altıma bir tayt geçirdim ve üstüme de dünkü t-shirlerime benzer t-shitlerden giydim.Ayakkabılarım fosforlu spor ayakkabılardı ve gerçekten hem güzel hem rahatlardı.Bu sefer saçımı yaptım,temizlik yaparken toplarım diye yanıma bir toka almayı ihmal etmedim tabi.

Vakit kaybetmeden aşağı indiğimde çoğu kişi de inmişti.Hemen elime bir tepsi kaparak isteğim kahvaltıları doldurdum.Masalara baktığımda gerçekten türkler kendini belli ediyordu.Hayır yani bedava tamam da azına kadarda doldurmana gerek yok ki.Bu gülümsememe neden olmuştu.Ama gerçekten her yerde kendimizi belli etmemiz çok komik geliyordu.Hayır yani ne bu bedavacılık?Hala gülüyordum ve bir yandan da salamımı yiyordum.Bu arada favori kahvaltı yemeğim salamdı.

Yedikten sonra bavulumu alıp otelden çıkış yaptım ve ilk gördüğüm markete girdim.Çoğu ürünler(markalar) Türkiye'dekilerin aynısı olduğu için pek zorluk çekmeden gerekli olanları aldım.Ödemeyi yapıp dışarı çıktım ve taksiye binip evin yolunu tarif ettim.Ev giriş kattı bu yüzden malzemeler çok yük olmamıştı ama yinede bavulumla baya ağırlık yapıyorlardı.Taksici bavulumu kapıya kadar taşımama yardım etti ve bende ona teşekkür edip gülümsedim.Oda bana gülümsedikten sonra yanımdan ayrıldı.

HADİİ BAKALIMM ESİİN.. Şimdi temizle temizleyebiliyorsan..Koca bir poşete yerdeki cam kırıkları,çöpler vb. koyuyordum,yerlerden başlamak en matıklısı gelmişti.Sonra odamdan başlamak üzere heryeri süpürdüm.Ev sahibi beni düşünmüş olucak ki salonun bir köşesinde poşetlerinde duran temiz halılar ve hiç açılmamış yatak vardı.Onları görünce çok sevindim ve en beğendiğim halıyı odama serdim.Yatağıda odama yerleştirdikten sonra duvarlara bir kaç çivi çakıp(çok iyiyimdir.)özel eşyalarımı astım.En kısa zamanda bir dolap alıp kıyafetlerimi yerleştirmem gerekiyordu.Babama telefon açtım.

GÖKKUŞAĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin