-KESİT-
Ve eskisi gibi olmayı çok özlemiştim...
******************************
Kapı hızla açılmasıyla yavaşça gözlerimi araladım,bu da neydi ki? Gözlerim onu görmesiyle koskoca açıldı. Kızgın boğa gibi bana bakan hazar ağa.
"Dünkü dayak sana yetmedi mi lan!!???"
Ürkerek ayağa kalktım. Sonra derin bir nefes alıp cevap verdim.
"Yok yetmedi. Dedimki gelsin de beni biraz daha dövsün zaten kocamı bir bu yüzden görüyorum yoksa yüzünü görmüyorum. Kocamın yüzüne hasret kalmayayım değil mi kocacım?" diye sordum.
O da kahkaha attı ve şu sözlerle çeketini hızla yere atıp bana gelmeye başladı.
"İyi yapmışsın gelde özlem çektirmeyeyim yüzüne hem ellerimde çok hasret çekmesin"
Sinirle elimi sıktım. Bu artık katlanacak gibi değildi bu kapıdan bir kişi sinirle çıkıcaktı ve bu ben olmayacaktım...
Bana hızlı bir tokat atıcakken onu durdurdum ve elini yittim.
O ise sinirle"Kadın sen delisin deli dayak yedikçe akıllanmıyorsun!!"
Bende ise gülerek şu sözleri söyledim.
"Deli kadınları sevmek cesur adamların işidir!!"
Birsüre bana baktı. Bu süre bana uzun gelmiş olmalı ki gözlerimi onun gözlerinden çektim. Yani tip tip bakan birisine ne denebilirdi.
Yani aslında ne denileceğini bilirdim de zaten adam bana sinirli amacın onu sakinleştirmek olmayıkken daha çok kızdırıyorum.
Hâlâ bana bakmaya devam edince mal mı bu diye düşünmeye başlamıştım ki gözleri odak noktasını değiştirince gözlerim fal taşı gibi açılmıştı yok artık dememek için kendimi tutmuştum.
Sapıktı. Tek kelimeyle sapıktı!!!
Sonra ise o ne yaptığını fark etmiş olmalı ki hemen gözlerini benden çekti.
Odayı terk etmeyi başarınca yüzümde bir Tebbesüm oluştu bu Tebbesüm huzurlu ve mutluluk Tebbesümüydü.
Biliyordum beni dövmeye gelmeyecekti bir kez odaya uğramıştı ve kızgınlıkla çıkmamıştı. Bu demek oluyordu ki yine gelse bile sadece kapıya sinirle bir iki tekme atıp gitmek olucaktı.
Hâlâ vurabilirdi ve bu korkuyu hergün yaşadığından güzel bir korku olmadığını biliyordu.
Kapıyı 5 kez kiliti çevirdim. Sonra ise emin olmak için 3 kez de açık mı diye konrol ettim.
Bu benim rahat halimdi...
Rahatken böyle kilitleyebiliyordum. Yoksa bu kadar az olmazdı ve önüne 2 3 tane ağır eşya çekerdim. Ama şuan rahatken ve huzurluyken bu kadarlık yeterdi.
Sinirlenince bana karşı aç bir aslandan daha vahşi davranıyordu ama ilk karısı o başkaydı sinirli olunca ona zarar vermemek için beni en üst kata koymuştu çığlıklarımdan korkmasının diye onun tam zıtı olan odaya koymuştu.
Oysaki sanem kocasının böyle olmasından zevk alıyordu. Biliyordu ki bana zarar vericekti. O kadın benim çığlıklarımı şarkı olarak dinlerdi hemde en sevdiği şarkı olarak üstüne telefon zilini benim çığlıklarım yapardı.
Hamile kalırsam ne olurdu bilemiyordum. Kızım çok ezilecekti, oğlum ise o kadar ezilmese bile ne baba şefkati alıcaktı ne de değer verilicekti. Tabi bu değer verilme olayı sanemin çocuğuna bağlıydı.
Sanemin eğer oğlu olursa benim oğlum fazlalık gibi gelirdi tek birkaç kişi tarafından değer verilicekti.
Hızla yatağa atladım. Bu konakta galiba tek sevdiğim şey bir kuma geldiğinde iki yıl ona dokunulmayacaktı nedeni ise belki birinici karısından çocuk gelirdi,ve bu şekilde ne kuma burda durmak zorunda kalıcaktı ne de gelin kuma için üzülecekti tabi kumaya değil kocasını paylaştığı için.
Tabi bu şekilde paylaşmak paylaşmaksa!!!
Gözlerimi yavaşça kapattım uyku beni içine yavaşça çekti...
******************************
"Gelin hadi in aşağıya!!! Bugün o gün çabuk ol geç kalmayasın!!" diye bir ses kapıdan geldi.
Hızla gözerimi araladım. Sonunda hamile kalmayı becerebilmiş diye kıkırdadım.
Geç olsun güç olmasın. Bu odaya baktım ve hiç özlemeyeceğimi kanıtlamışçasına yüzümü buruşturdum.
Hızlı bir şekilde giyinip,yatağı düzelttim. Sonra ise koşarak kapıya doğru ilerledim. Kapının kilidini açıp,kapıyı araladım.
Sonunda kurtuluş biletim ayağıma gelmişti. Ve ben bu bileti korumak için herşeyi yapıcaktım.
Aşağı indiğimde herkes gülümsüyordu tek bir isim hariçinde sanem. Hamile kalmamışmıydı bu ne diye üzgündüki.
Nerden bilebilirdim ki bu üzüntünün altındaki gerçek başta ben de dahil olmak üzere bu konağı sarsacağına.
Merhaba arkadaşlar!!
Biraz geç oldu ama bir bölümle karşınızdayım. Biraz hasta olduğumdan bu hafta ruh gibi gezindim. Ve bu hesaba ara sıra girdim tabi bu girişde bir 10 dakika sürüyordu.Bende bugün iyi hissedince dedim ki tam zamanı bölüm yazmam lazım ve karşızda bir yeni bölüm.
Sizce neler olucak?
Sanem neden üzgün?
Yine ezel üzülecek mi?
Sizce hazar ile ezel yakınlaşsın mı?
Sizleri seviyorum:)
>.< >.< >.<
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acının Buruk Tebessümü
Ficción General&&&&&&&&&&&&Artık susmak yoktu,artık sesizce haykırmak yoktu sen şimdiki beni gör hazar efendi.&&&&&&&&&&&&& -----------------Gelecekten kesit---------------------- Kahkaha attım. Bana beni sevdiğini söylemişti. Kahkahamı durdurup gülümseyerek ...