Intrebare simpla cu raspuns simplu. Depinde de personajul pe care il conturezi. Doar nu vei pune o fata aristocrata sa si-o bage sau scoata, nu? Nici eu nu sunt adepta a injuratului, doar ca mai dracui.
Multe persoane si-au pus aceasta intrebare, dar de ce? Sa lase cititorii sa creeze continut? Aici facem carti care ar trebui sa imite o carte fizica, adica unde cititorul nu are implicatie. Plus ca parerile vor fi impartite mereu. Am vazut asta la o alta carte de critici. Autoarea, raposata lupcatel, e in viata pe insta si facebook se pare, intrebase daca e ok sa injuri intr-o carte. Parerile au fost impartite. Unii: "DA! CLAR!", altii: "Nu ca nu-i frumos". Lasa ca raspund eu aici.
Dupa cum am zis, da, este ok atata timp cat atribui aceste cuvinte unui anumit tip de personaj. Injuratul este normal. Si eu acum imi injur raceala, sau cand ma lovesc, etc.. Desigur, depinde si de pretext. Daca se loveste de-i da sangele, logic ca nu o sa fie: "Oh... trece.". Ce hipiot fumat face asta? Crezi ca personajul ala, in durerea lui mai tine cont si de maniere? Clar nu.
Sau erau in unele carti niste bad boiz care vorbeau asa de frumos, nici nu dracuiau. Cum naiba? Astia stau numai cu genitatlele in gura. Este adevarat ca nu toti bnaietii injura, sunt si unii care nu o fac, doar ca asa cum ei exista, exista si cei care injura. Si din nou, daca personajul este ceva aristocrat, sa zic asa, da, maxim ar dracuii, nu si-o baga, dar daca-i din ala crescut pe strazi, bad bou, da, injura.
Intelegeti ce zic? Adica, cand vreti sa injurati intr-o carte, ganditi-va la personaj. Oare injura? oare nu? Plus contextul. Oare daca-i da cineva cu ceva in cap, sau il nimereste mai oriunde, va injura? Si nu va sfiiti sa o faceti, ca mna, e normal. Motivul ala cu: "Nu e frumos..." E cam... nu stiu, nu ma convinge. Da, stiu ca nu este frumos sa injuri, mai ales ca fata, dar fi si realist. Oamenii au injurat, injura si vor injura mereu.
CITEȘTI
Critici În Sus Și-n Jos -Lucruri Din Care Poți Învăța -
AcakȘi chiar sper să nu-mi răcesc gura degeaba și să învățați din ce zic aici.