Bad girls get the boys

266 5 0
                                    

' Jag hatar dig'

Det är det sista jag säger innan jag rusar ut ur huset. När jag kommer ut småspringer jag fram till den svarta a-traktorn. Jag sätter mig in och vrider om nyckeln. Den startar inte, fan också. Jag tittar upp och ser att ut ur dörren kommer mitt ex och i handen har han en pistol.

Fan för att den inte startar nu.

Jag provar en sista gång. Den startar. Jag lägger i backen och svänger ut på gatan. Jag ser i ögonvrån hur han lyfter pistolen och riktar den mot motorn. Eftersom att traktorn är trimmad så lägger jag i högsta växeln och drar iväg innan han hinner skjuta. Trodde jag iallafall. Jag klara mig denna gången också utan några allvarliga skador.

Eftersom att jag kommit ut från stan och ut på landsbygden så gasar jag på, på väg till mitt favoritställe. Visserligen är det ju bara jag som är där...eller det var det jag trodde.

När jag kommer fram parkerar jag traktorn på det vanliga stället och stiger ur. Redan då känner jag att nåt inte stämmer. Jag går ut på klippan jag brukar sitta på. Plötsligt hör jag nåt i skogen. Jag vänder mig om och ser tre killar stiga ut ur skogen.

'Hej' säger den med stort fluffigt hår.

'Va fan gör ni här? Det här är mitt ställe!!' ryter jag åt dom.

Ja, jag vet att jag kan vara otrevlig men är det så konstigt om man just fått reda på att ens pojkvän har legat med en annan?

'Äger du det eller?' frågar den sjukt långa lite så där kaxigt.

'Ja tänk för att jag gör det!' svarar jag tio gånger kaxigare.

Jag får en sur blick från den långa killen men om han tror att jag bryr mig så får han göra det! Jag vänder mig mot parkeringen där traktorn står och börjar gå mot den med snabba steg. I ögon vrån ser jag hur dom två lite kortare vänder sig mot den långa och börjar skrika på honom.

När jag kommer fram till traktorn så öppnar jag huven och kollar om allt ser bra ut där idioten skjutit. Inget som är fel där. Jag börjar känna suget efter snus så jag går till passagerarsätet och rotar i min väska efter den. Till slut hittar jag den. Jag tar fram en snus och lägger den under läppen, dosan stoppar jag ner i bakfickan. Jag går tillbaka till den öppna huven där killen med det stora håret står och tittar på motorn.

'Hej...ehm...jo...jag ville bara be om ursäkt för min kompis.'säger han lite tyst. Tänk om jag skrämde honom förut? Hahah...oups!

'Det är okej jag var inte särskilt trevlig själv.'säger jag samtidigt som jag måste ställa mig på tå för att stänga huven.

'Vad är det där?' frågar han och tittar på min bakficka

'Snusdosa' säger jag oberört

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Så det var första kapitlet av denna bok!

Hoppas ni gillar den och vill fortsätta läsa! Jag ska försöka uppdatera varje helg!

Bad girls get the boysWhere stories live. Discover now