Bad girls get the boys-Del 4

129 3 0
                                    

Hejsan jag har inte skrivit på ett tag då det varit en svår tid de sista veckorna! Men nu är jag tillbaka :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jag rusar in i huset och ser en person ligga ner på golvet massa blod runt sig...
Jag tittar mig runt och ser Oscar och Felix med en blick som säger att jag ska komma dit...så jag smyger mig bort till dem och när jag kommer fram ger mig Oscar en lapp där det står "Möt mig utanför... Ta inte med nån..."
Efter att ha läst lappen ett antal gånger och kollat skriv stilen noga så förstår jag vem det här handlar om och jag dra mig försiktigt undan och går ut på framsidan. Där möter jag den personen jag helst inte skulle vilja att det va...där står Marcus, mitt ex med en road blick som betyder att han tycker detta är sjukt roligt.
" Du vet om att du dödade någon precis..." säger jag med irriterad röst
" När man inte lyssnar på mig så vet DU ju vad som händer..." säger han med en ännu mer road röst
" Du är ju inte klok...du kan inte bara komma in här och skjuta nån!" skriker jag mot honom och går ner från trappan
" Jag vet att detta handlar om mig och vad jag gjorde men du har fan inte rätt att skjuta nån oskyldig person...är det nån du ska skjuta så är det väl jag men det skulle du inte klara av för att..."
"För att vad?"
"För att du fortfarande är kär i mig och om jag dog skulle du inte han någon annan...för ingen annan vill vara med en sån äcklig människa som du..."
" Hahahaha...vem tror du att du är som vågar prata så mot mig?!"skriker han med en arg röst densamma som han hade när jag gjorde slut
" Vet du vad? Varför skjuter du mig inte nu med en gång så får vi detta överstökat..."
" Om det är så du vill ha det så...visst"
Det hade nu börjat samlats folk från festen ute och lyssnade på mig och Marcus. Jag vände mig om och kolla runt för att se på dessa oskyldiga ungdomar som denna kväll skulle få vara med om ännu ett mord...

Bad girls get the boysWhere stories live. Discover now