SİYAH HİKAYEME HOŞGELDİNİZ. İLK DENEYİMİM OLDUĞU İÇİN FAZLA GÜZEL YAZAMAYİBİLİRİM. BU SADECE TANITIMDIR. TANITIMDAN SONRA İLK BÖLÜMÜMÜZÜ YAYINLAYACAĞIM. SİZE KARAKTERLERİMİZİ ANLATAYIM.
Amanda Saty: Barbara Palvin.
--------------------------------------------
KENDİNE GÜVENEN KIZIMIZ ZENGİN BİR MANKENCİDİR. SEXSİ VE GÜZEL OLMASI YANA ÖZEL HAYATI HAKKINDA SIKNITILARIDA VARDIR. HAYATINI TEK DEĞİŞTİRECEK İSİM VARDIR JAMY. TALİHSİZ BİR ŞEKİLDE KARŞILAŞMADAN SONRA BİRAZ YAKINLAŞMA BAŞLAR. AMANDA KIZIMIZ SAHİL KENARINDA GÜZEL BİR YERDE OTURMAKTADIR. ANNESİ VE BABASINI HİÇ GÖRMEMİŞTİR. YOLDAN GEÇEN YUFKA YÜREKLİ BİR ANNE ONU EVLATLIK EDİNİR. BÜYÜDÜĞÜNDE DE ONU YALNIZ BIRAKIR. ARTIK ONUN KILI BİLE OLAMAZ. ARTIK ONU SADECE TELEVİZYONLARDA GÖRÜR. OKUL HAYATI BİTTİĞİ İÇİN BU KONUDA SIKINTISI OLMAYAN AMANDA İŞ HAYATINDA OLDUKÇA BAŞARILIDIR. GÜZEL KIZIMIZI BAŞKA NE MACERALAR BEKLİYOR ACABA ?
------------------------------------------
Jamy Dack: Harry Styles.
------------------------------------------
YAKIŞIKLI KIVIRCIK SAÇLI JAMY AMANDA'NIN HAYATINI TEK DEĞİŞTİRECEK İSİMDİR. ONU BELALARDAN KORUYACAK TEK İSİMDİR. AMANDA ONU İLK BAŞTA İSTEMESEDE JAMY ONU HİÇ BIRAKMAYACAKTIR. AMANDA İLE YAKINLAŞMLARI BİR YERLERE OTURUP KAHVE VB İŞMELERİ JAMY'İ DAHA ÇOK AMANDA'YA BAĞLAMIŞTIR. JAMY 4 ARKADAŞI İLE BİRLİKTE YAŞAMAKTADIR. BİRBİRLERİNE SIKI SIKI BAĞLANAN 5 DOST. SANKİ AİLE GİBİDİRLER. AMANDA'NIN YÜRÜDÜĞÜ MODELLİK YAPTIĞI YERE ARKADAŞLARININ ZORLARIYLA GİDEN JAMY İYİ Kİ DE GİTMİŞİM DİYECEKTİR. AMANDA'YA HİÇ AÇILMAYACAK GİBİ DURAN JAMY'DEN BİR UMUT VAR MI ?.
---------------------------------------
Hikayemizin ana karakterleri bunlardır. Diğerlerinin fazla özellikleri yok yani bunları bilmeniz daha iyi. Bu arada Jamy'in çetesi. Scott Tayn /Zayn Malik/, Jamy Dack /Harry Styles/, Cameron Lam /Niall Horan/, Jake Mans /Liam Payne/, Edder Jam /Louis Tomlinson/'dur. Biliyorsunuzdur zaten. Sizi seviyorum umarım SİYAH tutar. <3